REVIEW: GROM Audio USB MP3 universal car kit
Re: REVIEW: GROM Audio USB MP3 universal car kit
Als het een origineel Nederlandse Exectutive is vermoedelijk wel... Anders moet je dat gewoon ff checken 

Heb gececkt en inderdaad daar liggen de kabeltjes netjes ingepaktGriffendahl schreef:Als het een origineel Nederlandse Exectutive is vermoedelijk wel... Anders moet je dat gewoon ff checken

Maar nu de volgende vraag: Waar het beste besteld, zo'n GROM usb setje?
- robinmelis
ik heb de mijne besteld in Engeland bij deze shop:
http://www.carputer-shop.co.uk/shopping_cart
Betaalt via pay-pal, en heb hem binnen 4 dagen ontvangen bij mij thuis
Bedankt, maar die voor in de kofferbak zijn niet meer voorradig dus zal nog even moeten wachten ;(robinmelis schreef:ik heb de mijne besteld in Engeland bij deze shop:
Hoe kun je weten of je BMW die kabels achter hebben?
http://picasaweb.google.nl/khofsteenge/ ... 4113786322
Dit kabeltje ligt achter de bekleding in de kofferbak aan de bestuurderskant.
Verpakt in een stukje schuimfolie.
Dus even de bekleding voorzichtig los halen.
Dit kabeltje ligt achter de bekleding in de kofferbak aan de bestuurderskant.
Verpakt in een stukje schuimfolie.
Dus even de bekleding voorzichtig los halen.
-
ik was een beetje aan het rondzoeken, maar kan het niet zo zijn dat mijn grom usb niet werkt ( het geluid dan ) dat er kabels verwisseld moeten worden zoals bij een dension?
Zoals in dit topic? http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=37&t=5539
Zoals in dit topic? http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=37&t=5539
Ik heb mijn GROM bij GROMaudio in de States besteld.
Hiermee heb ik me in mijn vingers gesneden m.b.t. de belastingen en invoerrechten vanuit een niet-EU land. Hierdoor kwam er nog €36,- bovenop de aanschafprijs. Overigens heb ik 'm nu terug moeten sturen omdat er een pieptoon te horen was in de muziek, wat weer extra geld kostte.
Volgende online aankoop komt uit de EU,..
Hiermee heb ik me in mijn vingers gesneden m.b.t. de belastingen en invoerrechten vanuit een niet-EU land. Hierdoor kwam er nog €36,- bovenop de aanschafprijs. Overigens heb ik 'm nu terug moeten sturen omdat er een pieptoon te horen was in de muziek, wat weer extra geld kostte.
Volgende online aankoop komt uit de EU,..
-
Ik wil deze GROM uitvoering aansluiten op mijn radio navigatie systeem (BMW optie 606) zonder CD wisselaar.
De bekabeling voor de CD wisselaar ontbreekt helaas in de kofferbak.
Voor de Duitse markt wordt deze bekabeling niet af fabriek gelegd.
Ik kan op het internet niet terugvinden welke kabelset ik bij de BMW dealer moet bestellen en ook de inbouwhandleiding is niet te vinden.
Kan iemand me hieraan helpen? Mijn cassettebandjes zijn bijna versleten
De bekabeling voor de CD wisselaar ontbreekt helaas in de kofferbak.
Voor de Duitse markt wordt deze bekabeling niet af fabriek gelegd.
Ik kan op het internet niet terugvinden welke kabelset ik bij de BMW dealer moet bestellen en ook de inbouwhandleiding is niet te vinden.
Kan iemand me hieraan helpen? Mijn cassettebandjes zijn bijna versleten

Is wel een kabelboompje voor... Ik heb eventueel thuis alle informatie met de exacte spullen die je nodig hebt (artikelnummers incluis) en een inbouwinstructie, maar dan moet je even tot vanavond wachten.
Maar jou radio systeem heeft achterop toch wel een aansluiting voor een wisselaar?
Je kan bij de Grom namelijk ook een stekker kopen die je achterin je radio prikt, dan leg je het USB kasje in je dashboardvak.
Je kan bij de Grom namelijk ook een stekker kopen die je achterin je radio prikt, dan leg je het USB kasje in je dashboardvak.
-
Volgens GROM heb je voor navigatie de BMW-T (trunk) kabel nodig. Heb een vraag gesteld of het met de andere ook kan werken, maar ik vrees ervoor. Vandaar dat ik denk dat ik kabels naar de kofferbak zal moeten trekken.
-
bij mij krijg ik maar niet het probleem verholpen.
heb nog steeds email uitwisseling met dimitry van grom audio.
Is er niet iemand uit buurt van gelderland of omstreken die ook grom usb kastje heeft, en dat we samen naar kijken waar het probleem ligt. Mischien als we bijvoorbeeld mij kastje bij jou aansluiten en ook niet werkt, dan weet ik dat dus aan het kastje ligt.
Dus iemand uit gelderland/overijssel/utrecht/brabant? en die mij wil helpen?
heb nog steeds email uitwisseling met dimitry van grom audio.
Is er niet iemand uit buurt van gelderland of omstreken die ook grom usb kastje heeft, en dat we samen naar kijken waar het probleem ligt. Mischien als we bijvoorbeeld mij kastje bij jou aansluiten en ook niet werkt, dan weet ik dat dus aan het kastje ligt.
Dus iemand uit gelderland/overijssel/utrecht/brabant? en die mij wil helpen?
Omgeving Gelderland hier...
Ik heb achterin een cd wisselaar (OEM) dus op die stekkertjes zou je hem zo aan kunnen sluiten...
PB me je woonplaats en dan kunnen we kijken of we er samen uitkomen.
Ik heb achterin een cd wisselaar (OEM) dus op die stekkertjes zou je hem zo aan kunnen sluiten...
PB me je woonplaats en dan kunnen we kijken of we er samen uitkomen.
-
Blijkbaar heeft de engelse shop ze alweer niet meer op stock..
graag had ik ook de metalen nieuwste USB versie gehad, de foto op de site is nog steeds de plastieken versie.
Het "in dash" monteren valt toch nog mee ofniet? ik had graag de usb kabel vooraan gehad naast de handrem in dat langwerpige bakje onder de steun.
zijn er nog shops waar je die groms kan bestellen?
graag had ik ook de metalen nieuwste USB versie gehad, de foto op de site is nog steeds de plastieken versie.
Het "in dash" monteren valt toch nog mee ofniet? ik had graag de usb kabel vooraan gehad naast de handrem in dat langwerpige bakje onder de steun.
zijn er nog shops waar je die groms kan bestellen?