BMW M3 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: BMW M3 Styling... Hoe moet het dan wel?
Persoonlijk vind ik 20 inch net wat te groot voor de e46...
19" is precies goed.
Beetje verlagen en klaar.
Maar die bbsjes staan wel erg gelikt... :~
19" is precies goed.
Beetje verlagen en klaar.
Maar die bbsjes staan wel erg gelikt... :~
Heb net een topic gelezen van verlagingsset van 1700 euro, ik vind dat brede velgen mooi uitstraling hebben vandaar de 20 inch
Breed is wel gaaf ja, maar 20" is groot (dat hoeft niet breed te zijn). Je haalt de breedte en de diameter van de velg door elkaar. Daarbij gaat het gewicht van de velg ook nog eens flink omhoog, waardoor je wat performance verliest. Daarvoor is het beste eigenlijk een 18" velg. Maar goed, dit heeft weer weinig met het topic te maken
Ik heb op die van mij ook 20 inch liggen en vind het heel goed kunnen hij moet alleen nog wat zakken en op een foto komt de 20 inch niet tot zijn recht, iedereen die ik gesproken vind dat het toch echt wel heel gaaf is die 20 'eronder.
Voor de performece hoef je het niet te laten volgens mij of het moet zijn dat je echt het circuit op gaat want op straat heb je echt wel genoeg aan je 343 pkjes ;D
Voor de performece hoef je het niet te laten volgens mij of het moet zijn dat je echt het circuit op gaat want op straat heb je echt wel genoeg aan je 343 pkjes ;D
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
Ik ben het met PIR3lly eens, 19" is de enige juiste maat voor een M3. 18" is te klein, en 20" is (in mijn ogen) nét wat te groot.
Een lekkere 19" Breedset (liefst origineel), wat wil je nog meer.... (h)
Een lekkere 19" Breedset (liefst origineel), wat wil je nog meer.... (h)
www. M3 register .nl
Foto´s van jouw M3 Cabrio met dikke OEM CSL set!
Ik zou id ook voor de mat zwarte BBS CH velg gaan in 19 inch.RRuuDD schreef:Hallo,
Ik moet die velgen ook hebben van de gele hierboven.
Die is toch 20 inch csl?? waar kan ik zwarte velgen vinden??
Ik heb ze zelf in het zilver.
en als je een 255x30x19 band er op hebt liggen loopt hij soms al eens aan.
Ik zou zelf geen 20inch durven.
en als je een 255x30x19 band er op hebt liggen loopt hij soms al eens aan.
Ik zou zelf geen 20inch durven.
Een van de mooiste combinaties die ik ooit gezien heb (individual tourmaline violet metallic) met 19" CSL en CSL koffer klep.
Die bbs velgen pas echt mooi onder m3 hoop dat ik ergens nog in de aanbieding zwarte tegen kom
Die ziet er idd niet verkeerd uit, echter heb ik er toch wat bedenkingen bij;
- Hij heeft CSL velgen en een CSL klep (lijkt niet origineel, maar weet het niet zeker), waarom dan geen CSL Difussor en (OEM) Led Achterlichten, en eventueel bijbehorende CSL voorbumper....? Dat heeft een echte CSL namelijk ook.
- Ramen zijn te donker naar mijn mening
- Met de remmen valt 'ie ook gelijk door de mand.... Niet eens geperforeerd, ik weet het, dat is standaard bij de US modellen maar toch.....
- Voorknippers mogen wat mij betreft gewoon OEM wit, beetje contrast mag er best op zitten in deze kleurstelling
Tot zover mijn bescheiden mening....
- Hij heeft CSL velgen en een CSL klep (lijkt niet origineel, maar weet het niet zeker), waarom dan geen CSL Difussor en (OEM) Led Achterlichten, en eventueel bijbehorende CSL voorbumper....? Dat heeft een echte CSL namelijk ook.
- Ramen zijn te donker naar mijn mening
- Met de remmen valt 'ie ook gelijk door de mand.... Niet eens geperforeerd, ik weet het, dat is standaard bij de US modellen maar toch.....
- Voorknippers mogen wat mij betreft gewoon OEM wit, beetje contrast mag er best op zitten in deze kleurstelling
Tot zover mijn bescheiden mening....
www. M3 register .nl
Mja, ik neem aan dat de kenner toch wel weet dat de CSL alleen in zilver en zwart geleverd is?
Daarbij vind ik persoonlijk een CSL voorbumper zeker niet mooier dan de 'normale' incl mistlampjes.
Achterlichten ben ik het wel mee eens. Liever de OEM leds.
Ramen is persoonlijke smaak. Ikzelf heb liever ook wat minder getint, maar echt lelijk wordt het pas als de drie achterruiten zwaar getint zijn en de voorkant helemaal niet (| (|
Daarbij vind ik persoonlijk een CSL voorbumper zeker niet mooier dan de 'normale' incl mistlampjes.
Achterlichten ben ik het wel mee eens. Liever de OEM leds.
Ramen is persoonlijke smaak. Ikzelf heb liever ook wat minder getint, maar echt lelijk wordt het pas als de drie achterruiten zwaar getint zijn en de voorkant helemaal niet (| (|
Hier nog een fotootje van de mijne. Heb eigenlijk ook alle Csl-mods behalve de voorbumper. Heb de Csl voorbumper er bewust niet opgezet omdat het nou eenmaal geen Csl is en ook niet probeert te zijn. De Csl-mods die op mijn M3 zitten vind ik persoonlijk mooier dan de standaard uitvoering van de M3. Naar mijn mening maakt de Csl kofferdeksel icm met de diffusor de auto toch nog iets dikker en completer.
Carbonzwart/zimt...
Carbonzwart/zimt...
Het blijft natuurlijk meningverschillen maar ik vind toch de csl uitvoering niet passen bij m3.
Sowieso de kofferbak die helemaal niet staat maja smaken verschillen...
Ben blij dat de mijne orgineel is
Sowieso de kofferbak die helemaal niet staat maja smaken verschillen...
Ben blij dat de mijne orgineel is
8P
Laatst gewijzigd door Gast op 02 jun 2010, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren