Chris' 330d M touring
Re: Chris' 330d M touring
haha, Chris; Jammer dat je je 320d niet meer hebt. Anders had je mooi een dagje alles over kunnen zetten. Gewoon stof er in, radio/casette, stalen wielen etc etc
www. M3 register .nl
Maar Chris, vertel, hoe ging het vandaag? Ik ben ook benieuwd of de BPM berekening op mijn site accuraat was (zou wel moeten, want ik heb de BPM regels nauwgezet verwerkt).
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
het ging vrij goed.. achteraf een berekening gemaakt van bijna 7000,- bpm.. tegenvaller..
maardan!
8uur smorgens ben ik naar de dealer gegaan.. even een uitdraai laten maken van alle opties, 2 a4 vellen vol dus ik werd al gewaarschuwd van het zal niet mee vallen.. dus naardat op naar het rdw... na 2.5uur wachten werd de auto gekeurd.. dat duurde 45min.. alles was goed. dus weer 4uur gewacht.. werd ik geroepen, papier ingeleverd. toen zei die man van je moet wel de opties invullen... ik zeg ja... ik weet niet wat ik gekocht heb in duitsland.. dus zeg het maar..
die man achter die balie zei, nou we kunnen 2 dingen doen.. of ik bel bmw nederland.. of ik loop even met je mee dan vullen we het samen in..
ik heb voor het laaste gekozen.. en we liepen naar buiten.. hij vroeg aan mijn.. zit er autotelefoon in... ik zei nee.. ok inklapbare spiegels..? ook niet.. navi? die werkt niet.. ok ook niet ingevuld. standaard velgen? ja die zitten eronder..
oftewel van de 21720,- euro aan opties is er nog niet de helft berekend..
wat er wel is berekend is ledereinterieur/ecc/kanteldak/stoelverwarming/cdwisselaar/met-lak/xenon+wiswas plus nog wat kleine dingen.
dit was alles, maar het was gelukkig slecht weer.. en druk.. nu mogen jullie raden wat ik betaald heb.. terwijl deze 330dm bomvol was... ik heb echt me (censuur) uit me broek gelachen.. zo wil ik wel een 335d kopen in duitsland. als dit echt zo gaat.
maardan!
8uur smorgens ben ik naar de dealer gegaan.. even een uitdraai laten maken van alle opties, 2 a4 vellen vol dus ik werd al gewaarschuwd van het zal niet mee vallen.. dus naardat op naar het rdw... na 2.5uur wachten werd de auto gekeurd.. dat duurde 45min.. alles was goed. dus weer 4uur gewacht.. werd ik geroepen, papier ingeleverd. toen zei die man van je moet wel de opties invullen... ik zeg ja... ik weet niet wat ik gekocht heb in duitsland.. dus zeg het maar..
die man achter die balie zei, nou we kunnen 2 dingen doen.. of ik bel bmw nederland.. of ik loop even met je mee dan vullen we het samen in..
ik heb voor het laaste gekozen.. en we liepen naar buiten.. hij vroeg aan mijn.. zit er autotelefoon in... ik zei nee.. ok inklapbare spiegels..? ook niet.. navi? die werkt niet.. ok ook niet ingevuld. standaard velgen? ja die zitten eronder..
oftewel van de 21720,- euro aan opties is er nog niet de helft berekend..
wat er wel is berekend is ledereinterieur/ecc/kanteldak/stoelverwarming/cdwisselaar/met-lak/xenon+wiswas plus nog wat kleine dingen.
dit was alles, maar het was gelukkig slecht weer.. en druk.. nu mogen jullie raden wat ik betaald heb.. terwijl deze 330dm bomvol was... ik heb echt me (censuur) uit me broek gelachen.. zo wil ik wel een 335d kopen in duitsland. als dit echt zo gaat.
//.00.-// > /.-////.-///.-
ps, 330dm: stratus grey is kleurcode 460 ipv 440.
Laatst gewijzigd door Chris op 31 jan 2008, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
viel reuze mee, zou het zo weer doen iig..330dM schreef:Tuurlijk Chris, je hebt gelijk hoor.
Is het invoeren je nu achteraf mee of tegengevallen?
(even afgezien van het gedoe dat je met de verkoop van die 320 had.)
hmm 460 staat er niet bij?.. nou iig.. het is stratus grey.. pff al die lakcodes..
ja dat ook. als het meezit heb ik as woensdag alles binnen.. dan kunnen we legaal rondtufen. enne wanneer was die 330dm touring meet nou? (hint-hint)330dM schreef:Da's volgens mij inderdaad een heel net bedrag, ben je voor een krappe 26 klaar met zo'n
mooie bak. Heb je hem gelijk ook voor de APK laten keuren daar?
wil trouwens wel een paar bedankjes uitbrengen naar: 330dm en. naar: siemi voor jullie tips, en, het vinden van me 330d. bedankt. :drive:
Geen dank Chris *D
Ga er nu maar lekker van genieten.
Ga er nu maar lekker van genieten.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
En ik ga er vanuit dat dat wel moet lukken !! Echt een prachtbak
- Dutch Delight
Goed te horen dat alles goed verlopen is! dan rest 1 ding : Enjoy the Ride
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007