Bericht
door Bart70 » 12 sep 2014, 12:14
Kleine update over wat er binnenkort in de planning staat en weer van mijn korte lijstje af kan :
Remschijven achter en voor vervangen door Tarox geperforeerde schijven, diameter achter naar 345 mm, remklauwen origineel van een 535D, remblokken EBC Red Stuff, klauwen worden gespoten of gepoedercoat, ben ik nog niet helemaal over uit, ook de kleur niet, denk in de originele kleur van de wagen, Orientblauw. Remolie ATE Super Blue Racing.
Ik heb voor Tarox gekozen omdat dit de enigste fabrikant is die ik tegenkom met geperforeerde schijven voor de achterzijde, is ook bekend bij van Geel en doen zeker niet onder voor Zimmermann. Om de set-kwaliteit en symmetrie te krijgen dus ook voor de voorzijde gekozen voor Tarox.
Onlangs alle deukjes er uit laten halen, zeer binnenkort nog even de kleine lakschades wegwerken en naar Stuyts voor een mooi eindresultaat van het exterieur, als er nog een paar centjes overblijven dan meteen ramen tinten en raamstijlen weer netjes laten wrappen.
Tevens nog even door Source de buitenspiegels dimmend laten maken en de verlichting van de flippers werkend maken.
Blijft er nog over op het to do lijstje :
Naar ZF voor preventief onderhoud bak
Voor de zomervakantie volgend jaar preventief de waterpomp vervangen
Comfortstoelen half elektrisch of vol elektrisch, hangt van wat dingetjes af