325Ci ///M - Verkocht
Re: 325Ci ///M - Lederbehandeling en Harman Kardon
Haha groot gelijk, we willen onze wagens toch allemaal in topstaat hebben?
Cliff je hebt PB
Cliff je hebt PB
Het interieur ziet er weer top uit ! Kan je misschien een toelichting geven hoe je dat spul heb gebruikt?
BMW ///M3 Cabrio SMG
WauW! echt top resultaat luuk
prachtige coupe
prachtige coupe
Dat ziet er weer uit. Lekker bezig geweest de laatste tijd
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Zoooo, prachtig Luuk! Echt een top resultaat. Zal mijn stuurtje ook eens regelmatig bij gaan houden. Echt super als je het mooi dof kunt houden.
En natuurlijk lekker genieten van je audio nu, je hebt er genoeg werk in gestoken om nu te kunnen genieten.
En natuurlijk lekker genieten van je audio nu, je hebt er genoeg werk in gestoken om nu te kunnen genieten.
Damn dat ziet er echt goed uit!!
Zou je mij ook een PBtje willen sturen met de producten die je hebt gebruikt en in welke volgorde? ...dan krijgt die van mij ook weer een beurtje
Zou je mij ook een PBtje willen sturen met de producten die je hebt gebruikt en in welke volgorde? ...dan krijgt die van mij ook weer een beurtje
Ik ben echt verrast van het lederbehandeling ! Dat standaard dealer 'care' product was nou niet echt van de bovenste plank.
Dit moet ik dus ook een keer gaan doen !
Zou het op prijs stellen om hier wat meer info idd over te geven voor de anderen
ook mooi je HK upgrade
Dit moet ik dus ook een keer gaan doen !
Zou het op prijs stellen om hier wat meer info idd over te geven voor de anderen
ook mooi je HK upgrade
De producten die ik heb gebruikt zijn van Leatherique. Het gaat om de Rejuvenator Oil en de Prestine Clean.
De stappen gaan als volgt:
-Het interieur goed zuiver maken met een stofzuiger en evt een kwast voor de naden
-Het interieur goed inspuiten met de Rejuvenator Oil en daarna flink in het leer wrijven met blote handen
-De auto in de volle zon parkeren voor 24 uur. De Rejuvenator Oil doet zijn werk pas goed na langere tijd in een warme auto. Indien de zon niet schijnt (zoals bij mij) kun je evt. een fohn of kachel in de auto zetten om de auto op te warmen. Let er hierbij wel op dat je bij de auto in de buurt blijft ivm gevaar van overhitten.
-Na 24 uur neem je met de Prestine Clean en een zachte doek (icm evt een borstel) de vuiligheid af en veeg je het geheel na met een vochtige doek.
-Nawrijven met een droge doek
De producten zijn hier te vinden op Ebay.
De stappen gaan als volgt:
-Het interieur goed zuiver maken met een stofzuiger en evt een kwast voor de naden
-Het interieur goed inspuiten met de Rejuvenator Oil en daarna flink in het leer wrijven met blote handen
-De auto in de volle zon parkeren voor 24 uur. De Rejuvenator Oil doet zijn werk pas goed na langere tijd in een warme auto. Indien de zon niet schijnt (zoals bij mij) kun je evt. een fohn of kachel in de auto zetten om de auto op te warmen. Let er hierbij wel op dat je bij de auto in de buurt blijft ivm gevaar van overhitten.
-Na 24 uur neem je met de Prestine Clean en een zachte doek (icm evt een borstel) de vuiligheid af en veeg je het geheel na met een vochtige doek.
-Nawrijven met een droge doek
De producten zijn hier te vinden op Ebay.
Ziet er erg verzorgt uit, heb je trouwens nog wat met de isolatie gedaan?, help het?
Ik zie dat het in de subwooferbehuizing ligt
Ziet er weer erg netjes uit
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Ach bedankt voor de uitleg !
Hmm kan mijn auto bijna nooit 24 uur 'niet gebruiken' en dan ook nog es de zon vinden in deze tijden !
Stoelverwarming aanzetten mag zeker niet ?
Hmm kan mijn auto bijna nooit 24 uur 'niet gebruiken' en dan ook nog es de zon vinden in deze tijden !
Stoelverwarming aanzetten mag zeker niet ?
Wat een resultaat! Echt zeer goed gelukt!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
dat leer ziet er weer als nieuw uit dat is nog eens resultaat
-- Houdoe wanne --
Zit in de deurpanelen, de subwooferbehuizing en op/om het ijzer van de hoedenplank. Vooral in de deuren komt het erg ten goede al zijn nog niet alle rateltjes weg, maar dit komt ook door de extra bass van de subwoofertjes.Ziet er erg verzorgt uit, heb je trouwens nog wat met de isolatie gedaan?, help het?
Mag wel, alleen je accu is snel leeg, en dat heb ik helaas zelf ondervonden een fohn er in leggen helpt een stuk beter, maar dan moet je er wel bij blijven (meteen een goede reden om de rest van je auto te poetsen )Stoelverwarming aanzetten mag zeker niet ?