BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
Re: BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p
Minder Frank, goed dat je zelf niets hebt, wat Ralph zegt idd.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Lekker K.T. Gelukkig wel iemand die verzekerd was.
Ja, dat hoop ik maar; die Pool sprak 3 woorden Nederlands (waarschijnlijk net genoeg om bier te bestellen) en liet me papieren en een pasje zien dat allemaal in het Pools was opgesteld. Nu maar hopen dat het zijn rijbewijs was en niet een kortingspas van de Poolse Praxis of Gamma ...
Maar inderdaad, ik ben blij dat ik zelf geen klachten heb want een vriendin van me heeft precies hetzelfde meegemaakt in een Swift en die was 3-4 maanden thuis met een whiplash. Dan ben ik toch wel blij in een tank van 1750 kg te rijden !
De Audi A4 van de Pool zat fors in elkaar aan de voorkant, het verbaasde me dat hij er nog mee verder reed.
Morgenochtend maar eens naar de schadehersteller, wie weet rij ik de komende dagen in een Smart ofzo .. haha !
Maar inderdaad, ik ben blij dat ik zelf geen klachten heb want een vriendin van me heeft precies hetzelfde meegemaakt in een Swift en die was 3-4 maanden thuis met een whiplash. Dan ben ik toch wel blij in een tank van 1750 kg te rijden !
De Audi A4 van de Pool zat fors in elkaar aan de voorkant, het verbaasde me dat hij er nog mee verder reed.
Morgenochtend maar eens naar de schadehersteller, wie weet rij ik de komende dagen in een Smart ofzo .. haha !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Ik rij nu in een mini Ford type weetikveel. Voelt best onveilig aan moet ik zeggen en wat rijden andere auto's dan hard langs je heen.
Maandag ga ik de 5 inleveren, ben benieuwd wat zij als leenauto meegeven - het zal geen M5 worden denk ik.
Ik zit er wel steeds vaker aan te denken om die kant op te gaan als volgende auto, maar dan kan ik hem niet gebruiken als dagelijks vervoer - tenzij ik snel bankroet wil gaan aan brandstof en boetes.
Laatst stond er weer een zilveren M5 naast me bij een stoplicht, wat een heerlijke brul/schreeuw kwam daaruit toen hij wegsprintte !
Ik zit er wel steeds vaker aan te denken om die kant op te gaan als volgende auto, maar dan kan ik hem niet gebruiken als dagelijks vervoer - tenzij ik snel bankroet wil gaan aan brandstof en boetes.
Laatst stond er weer een zilveren M5 naast me bij een stoplicht, wat een heerlijke brul/schreeuw kwam daaruit toen hij wegsprintte !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Zit er zelf ook aan te denken. Word dan wel idd me 2de auto voor de langere stukken en het weekend
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
"En voor door de week" ben je vergeten Suyker.
gewoon simpel iets.
Geen idee.
Heb zelf me werkbus
Geen idee.
Heb zelf me werkbus
Dark knight edition
Dark knight edition
Autootje is weer netjes na het bumperbezoek van de Poolse achterligger. Inmiddels de winterwielen erop maar de achterbanden vielen me tegen qua profieldiepte, dus via marktplaats een setje Goodyear winterbanden gescoord (runflats) en die voelen prima aan. Steviger dan de vorige winterbanden vanwege het runflat type, bevalt goed (bij plus 10 graden ..).
Morgen de achterbank plat en 2 mountainbikes erin; we gaan de strandrace bij Egmond aan Zee rijden - ik heb d'r zin in !
Morgen de achterbank plat en 2 mountainbikes erin; we gaan de strandrace bij Egmond aan Zee rijden - ik heb d'r zin in !
succes frankie.
Hou alles heel
Hou alles heel
Dark knight edition
Dark knight edition
Today is my lucky day ...
Ben vanmorgen om 7:00 uur door een (onopvallende) motoragent meegenomen wegens +40 te snel rijden op een bijna lege A16.
Terwijl hij een boete staat in te tikken op zo'n mobiele handterminal, krijgt hij een storing in z'n apparatuur.
"Meneer, wegens een technische storing blijft het bij een waarschuwing - nog een prettige dag."
Oeff, dat scheelt een heleboel euries ... .. die kan ik goed gebruiken voor het beurtje dat eraankomt !
Ben vanmorgen om 7:00 uur door een (onopvallende) motoragent meegenomen wegens +40 te snel rijden op een bijna lege A16.
Terwijl hij een boete staat in te tikken op zo'n mobiele handterminal, krijgt hij een storing in z'n apparatuur.
"Meneer, wegens een technische storing blijft het bij een waarschuwing - nog een prettige dag."
Oeff, dat scheelt een heleboel euries ... .. die kan ik goed gebruiken voor het beurtje dat eraankomt !
- Kingfisher
- Contacteer:
Whahahaha, wat een mazzel.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Zow dat noem ik nou geluk
Vier dagen voor m'n motorongeluk ook aangehouden voor 48 te hard, 420 euro's Nu denk ik steeds had ik maar nog
harder gereden dan had ik geen rijbewijs meer gehad, maar dan was dat ongeluk ook niet gebeurd.
Vier dagen voor m'n motorongeluk ook aangehouden voor 48 te hard, 420 euro's Nu denk ik steeds had ik maar nog
harder gereden dan had ik geen rijbewijs meer gehad, maar dan was dat ongeluk ook niet gebeurd.
Zeker weten - heel veel geluk ! Een paar km terug zat ik nog op +60 teveel en dan ben je helemaal aan de beurt. boete/invordering/aso-cursus ...
Ik vond het al tof dat hij niks zou nasturen, dat zou ook kunnen. En geen opmerking over de sticker als kenteken voorop de auto ... lucky bastard !
Luuk - voor jou pakte het dus niet zo goed uit, dat motorongeluk, nog ergens last van nu ?
Er zijn hier meer motorrijders (in elk geval ik en Suyker, zo uit m'n hoofd)
Ik vond het al tof dat hij niks zou nasturen, dat zou ook kunnen. En geen opmerking over de sticker als kenteken voorop de auto ... lucky bastard !
Luuk - voor jou pakte het dus niet zo goed uit, dat motorongeluk, nog ergens last van nu ?
Er zijn hier meer motorrijders (in elk geval ik en Suyker, zo uit m'n hoofd)