BimmerPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 22 April 2012
Re: BimmerPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 22 April 2012
Bimmerparts is geen adverteerder meer hier en kunnen wij dan ook niet zeggen of ze komen of niet..
Ik dacht toch echt dat ik een post van hun had gezien dat ze langs zouden komen met petjes en ander klein grut... Is die post verwijderd met het niet meer adverteerder zijn?
AtlasTelamon schreef:Ik dacht toch echt dat ik een post van hun had gezien dat ze langs zouden komen met petjes en ander klein grut... Is die post verwijderd met het niet meer adverteerder zijn?
Ik zou zeggen stuur hem een mailtje
http://www.bimmerparts.nl/klantenservice/contact/" onclick="window.open(this.href);return false;
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
idem kennyKenny schreef:ah zonde had graag jou 335i irl willen zienhighperformance schreef:Hierbij afzegging voor morgen. Is iets tussen gekomen. Veel plezier en zie de foto's tegemoet.
ik ga waarschijnlijk wel even naar edjesbmw meeting mischien dat ik hem daar zie
einmal ein BMW ist immer ein BMW
- deepbass909
Aangezien niemand verder reageert...armin-e46 schreef:ik kom uit gouda en wil eventueel meerijden met de rest hier uit de buurt. mcdonalds bodengraven een goeie vind ik.
Rond half 1 (12:30) bij de Mac bij Bodegraven? Ik cross voor de tijd nog even door een wasbox, maar ga ervan uit dat ik dat sowieso wel ga redden.
Ik heb een blauwe E36 cabrio, en als het droog is, zal de kap open zijn.
Work in progress
Complete restauratie van de E36 323i cabrio
Complete restauratie van de E36 323i cabrio
@ BMW Freak. Ik zit niet per se te wachten op Bimmerparts. Dacht alleen zeker te weten dat ze kwamen omdat ze in dit onderwerp gepost hadden en die post zie ik nu niet meer.
Ik denk wel dat Daniel aanwezig zal zijn, maar of dit nou in naam van Bimmerparts is durf ik niet te zeggen.
M.v.g.
M.v.g.
Dat dacht ik dus ook. Maar zo niet dan niet. Had wel interesse in wat spacers en misschien eibach pro verlaging, maar kan ook later nog. Benzine tank zit vol, voor de zekerheid 2 reserve wielen en krik achterin, klaar voor morgen!AtlasTelamon schreef:Ik dacht toch echt dat ik een post van hun had gezien dat ze langs zouden komen met petjes en ander klein grut... Is die post verwijderd met het niet meer adverteerder zijn?
Morgenvroeg nog de auto wassen en dan om half 1 bij de Lucht voor afspreekpunt 3.
Heb er zin in!!
Heb er zin in!!
-=* Badeendje*=-
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)
keek net ff op buien radar en daar zie je dat het de hele dag aleen maar gaat regenen en bijna niet droog is dan zal de opkomst wel heel wat minder worden lijkt me
het gaat de hele dag regenen, het zijn een aantal buien met periodes met zon
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f55 ... 26607.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je het weer van de afgelopen dagen hebt bekeken is het al dagen zo voorspelt.
AL dagen zou het regenen en af en toe droog.
Gisteren was het goed weer en dus hetzelfde voorspelt als vandaag.
Gewoon komen joh!
*Edit:
Ik kijk net zelf op buienradar maar hebben wij een andere dan?
Bij mij is het licht bewolkt en voorspelling is:
Zwaar bewolkt en verspreid over het land komen enkele buien voor.De buien worden tegen de middag weer actiever met vooral in het zuidoosten.
Vind het dus een grote uitspraak dat het de gehele dag gaat regenen en de opkomst minder is.
We zijn niet van suiker
AL dagen zou het regenen en af en toe droog.
Gisteren was het goed weer en dus hetzelfde voorspelt als vandaag.
Gewoon komen joh!
*Edit:
Ik kijk net zelf op buienradar maar hebben wij een andere dan?
Bij mij is het licht bewolkt en voorspelling is:
Zwaar bewolkt en verspreid over het land komen enkele buien voor.De buien worden tegen de middag weer actiever met vooral in het zuidoosten.
Vind het dus een grote uitspraak dat het de gehele dag gaat regenen en de opkomst minder is.
We zijn niet van suiker
-=* Badeendje*=-
+ 1...
Als het echt ineens heel hard regent, gaan we toch met zn allen gezellig bij Burgerking zitten
En de meeste kunnen wel tegen een paar druppels
Als het echt ineens heel hard regent, gaan we toch met zn allen gezellig bij Burgerking zitten
En de meeste kunnen wel tegen een paar druppels
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Bij mij meld die om 10 uur nog een buitje en daarna zou het tot 4 uur ongeveer droog zijn!
///M-power