DJLeonardo schreef:Tomba schreef:Geen winterbanden, ook nooit gehad.
Rij al vanaf 1982 met zomerbanden, nooit wat anders gehad, onder welke auto dan ook.
En rij al ruim 25 jaar schadevrij.
Zover ik weet had je in '82 nog helemaal geen zomerbanden. En banden zijn na die tijd uberhaupt sterk verbeterd. Ik herinner me nog van vroeger dat als er sneeuw lag je eigenlijk beter niet kon gaan rijden. Dat is tegenwoordeig met winterbanden geen issue meer. Ook kon je met b.v. een Golfje met standaard bandjes in die tijd ook echt niet op dezelfde snelheid blijven doorrijden als het hard regende. Er is veel veranderd in de loop der jaren. Ik vind het best stoer om te zeggen dat het wel los zal lopen omdat je al 25 jaar schadevrij rijdt. Of je moet "Miss Daisy" heten natuurlijk.
Mijn excuses hiervoor .... dan waren het gewoon normale banden.
Laat ik het dan anders formuleren:
vanaf 1982 heb ik in de zomer en in de winter met dezelfde banden gereden, bij welke auto ik dan ook had.
Ik heb het niet over een Golfje gehad met standaard banden en ik heb het voor de rest ook niet over een bepaalde snelheid gehad.
Insinueer niets, zeg niet dat je het niet moet doen, zeg niet dat het onveilig is.
En dat ik meer dan 25 jaar schadevrij rij zegt niets over mijn rijstijl dus snap niet waarom ik nu ineens "Miss Daisy" moet zijn.
Ik heb ook niet gezegd dat het wel los zou lopen. Het enige wat ik heb gezegd is dat ik nooit winterbanden heb gehad/gekocht. Mijn enige fout is dat ik dacht dat het zomerbanden waren.
Of jij moet iets anders lezen in mijn verhaal?