Van de laatste heb ik wel een fotootje. Ook nog een mooie E38 7xxiL gezien in de stad, donkerblauw. Zag er nog helemaal top uit; oranje knippers, zandbeige leer en mooie Style 70 velgen :~
Paar keer in de Showroom, geparkeerd op straat (Königsallee Düsseldorf) en rijdend over straat (een paar straten verderop)...PATRON schreef:vanmiddag was ik bij de BMW garage en wat zie ik? de nieuwe sieben-dreißig diesel!
en dat ding heeft me toch een stel grote nieren! ik wist wel dat ze groot waren, maar ik dacht dat ze misschien IRL wel anders zouden uitzien..
verder was dat ding zooooo stil he.. ik dacht zo hey! klonk net een benzine motor.. geen geratel meer..
heeft iemand hem nog IRL gezien?
Ik heb hem gezien, toen we voor een proefrit in een bijna nieuwe M5 gingen. Leuke auto, maar weinig beter dan zijn voorganger. En die was tenminste wel leverbaar met een fatsoenlijke motor (745d). Dat gaat ze klanten kosten, want iemand die een 8 cilinder 745d heeft gehad, stapt echt niet over op een 730d. Dat verschil qua power is gewoon te groot.PATRON schreef:heeft iemand hem nog IRL gezien?