Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330D - bi-xenon bochtverlichting-
Nog heel wat werk te verrichten hier Let me know when you start
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Dit setje is wel degelijk van Hella. Waarschijnlijk door Hella gamaakt in opdracht van Automotive Lighting. Ik heb over enkele jaren veel verkocht van Hella dus ben er vrijwel zeker van. Indien dit echt van Automotive Lighting zou zijn, moet ik even mijn kennis terug up-to-date brengen. De set is wel zeker niet OEM omdat het nooit door BMW werd geleverd.
Voor coupé's is het anders, daar zit er geen apparte lens in de koplamp maar draaien de complete xenon lenzen mee in de bocht volgens de draaihoek van de bocht, dus ook snelheidsaangepast. Ik heb deze op mijn coupé en werkt super. Dit is wel OEM.
Als je op een sedan de OEM oplossing wil, kan je de ombouwset kopen om de mistlichten in de bocht te laten meesturen.
Maar dit blijft zeker een zeer mooie set!
Voor coupé's is het anders, daar zit er geen apparte lens in de koplamp maar draaien de complete xenon lenzen mee in de bocht volgens de draaihoek van de bocht, dus ook snelheidsaangepast. Ik heb deze op mijn coupé en werkt super. Dit is wel OEM.
Als je op een sedan de OEM oplossing wil, kan je de ombouwset kopen om de mistlichten in de bocht te laten meesturen.
Maar dit blijft zeker een zeer mooie set!
de koplampen zijn zeer zeker van al, daar ik hier nog een set al heb ligge, en deze precies hetzelfde zijn.
Als je bijv. Op realoem kijkt dan zie je dat er wel degelijk een oem set is met bochtverlichting. Partnumbers komen ook overeen met de set welke ik heb.
Maar die bochtverlichting in de mistlampen..heb je daar voorbeelden van oem? Of partnummers?
Als je bijv. Op realoem kijkt dan zie je dat er wel degelijk een oem set is met bochtverlichting. Partnumbers komen ook overeen met de set welke ik heb.
Maar die bochtverlichting in de mistlampen..heb je daar voorbeelden van oem? Of partnummers?
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Niet direct op realoem. Maar ik heb wel een catalogus met OEM E46 opties van een jaar of 2 terug en daar staan ze in. Wel enkel voor de E46 sedan facelift. even zoeken...
Oeps, vergist. Het ging om xenon mistlichten. Eventjes vergist. Wat je koplampen betreft heb ik nog even de catalogi van Hella opengedaan en daar staan ze in.
Nog even verder gezocht en ik kwam hierop: AL is over een aantal jaar overgenomen door de Magneti Marelli groep en deze werkt in opdracht van Hella voor sommige merken. Wellicht ook bij deze set.
Oeps, vergist. Het ging om xenon mistlichten. Eventjes vergist. Wat je koplampen betreft heb ik nog even de catalogi van Hella opengedaan en daar staan ze in.
Nog even verder gezocht en ik kwam hierop: AL is over een aantal jaar overgenomen door de Magneti Marelli groep en deze werkt in opdracht van Hella voor sommige merken. Wellicht ook bij deze set.
Wanneer is die overname geweest? Want deze koplampen hebben productiejaar 2005? Maakt me verder ook niet uit waar ze van zijn, gaat uiteraard ook om de functionaliteit
Toch altijd tof om zon dinge uit te zoeken Ik ben iig wel van plan om ook de mistlampen op de bochtverlichting te gooien, gaat met dit kabelsetje zeker lukken.
(Mischien ook wel handig voor degene die bochtverlichting willen op de mistlampen, zoeen kabelsetje aanschaffen bijbehorende bij deze set, en deze gewoon op de mistlampen aansluiten weet zo niet of deze nog leverbaar zijn?)
Trouwens handig zon gidse! Staan deze ook ergens online te bewonderen? Hella/AL of wat dan ook zal nog wel meer leuke opties hebben dan
Toch altijd tof om zon dinge uit te zoeken Ik ben iig wel van plan om ook de mistlampen op de bochtverlichting te gooien, gaat met dit kabelsetje zeker lukken.
(Mischien ook wel handig voor degene die bochtverlichting willen op de mistlampen, zoeen kabelsetje aanschaffen bijbehorende bij deze set, en deze gewoon op de mistlampen aansluiten weet zo niet of deze nog leverbaar zijn?)
Trouwens handig zon gidse! Staan deze ook ergens online te bewonderen? Hella/AL of wat dan ook zal nog wel meer leuke opties hebben dan
Re: Showroom Michel's 330D - eindelijk!-
Zo dan!!
Vandaag eindelijk een afspraak gemaakt voor het spuiten en monteren van de onderdelen!! Komende woensdag geht es los!
Auto is dan een weekje weg, en komt compleet terug!
Wat gaat er gebeuren:
Vandaag eindelijk een afspraak gemaakt voor het spuiten en monteren van de onderdelen!! Komende woensdag geht es los!
Auto is dan een weekje weg, en komt compleet terug!
Wat gaat er gebeuren:
- M tech II pakket + lipje op de kofferbak gespoten en gemonteerd
- M3 spiegels gespoten (kappen in kleur, spiegel voet in hoogglans zwart)
- Raamomlijsting wordt gespoten in hoogglans zwart
- B-stijlen op de deuren worden hoogglans zwart gespoten
- KW schroefset wordt gemonteerd en afgesteld
- Wielkasten worden gerold
- Eisenmann en downpipe wordt gemonteerd
- VMR VB3 velgen worden gemonteerd
Kijk eens aan dat belooft veel goeds! Erg benieuwd naar het resultaat
Als het goed is heb ik de bimmer terug voor de meeting van de 31ste, dus dan wordt dat de primeur haha
Ah mooi man Die herken je straks niet meer
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
klinkt heel goed, dat wordt een volledig andere auto
en dan hopen dat je er nog veel plezier aan mag hebben word wel strak met al die plannen.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Klint super!
Zo zeg! Dat is niet niks maar dat stond ook al lang op de planning! Als de wagen terug is kom je maar even langs? :p
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Haha komt goed joey
Maar ik heb dan nog genoeg om te zetten en in te bouwen hoor harman kardon, bochtverlichting e.d.
Maar ik heb dan nog genoeg om te zetten en in te bouwen hoor harman kardon, bochtverlichting e.d.