DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
- Dominic-Breda
Re: OEM look dubbel din systeem
ik heb hem ook vandaag de een automonteur laten inbouwen.
Maar de stuurbediening KAN maar op 1 manier, + was er al een kabeltje losgetrokken te ik de radio uitpakte.
Dus lijkt me meer dat er iets aan de radio scheelt
Maar de stuurbediening KAN maar op 1 manier, + was er al een kabeltje losgetrokken te ik de radio uitpakte.
Dus lijkt me meer dat er iets aan de radio scheelt
Als er een kabel kapot is toen deze uit de doos kwam, had je gelijk contact op moeten nemen met de verkoper en niet de radio moeten inbouwen. Ik denk dat je deze problemen het makkelijkst oplost door direct de verkoper te schrijven. Ik mag toch aannemen dat er garantie op die unit zit. Als er echt dingen kapot zijn, dan kunnen wij je daar moeilijk mee verder helpen, toch?
- Dominic-Breda
ik heb hem ook gelijk gemailt en we hebben ook nu contact met elkaar.
Hij stuurde me een foto moet hoe het kabeltje moet zitten en dat heb ik zo gedaan....
vandaar dat ik hem toch heb ingebouwd omdat ik er vanuit ging dat het nu zou werken omdat alles maar op 1 manier kan.
oja vergeet ik nog iets :
lijkt wel of de radio geen constant stroom heeft.
Klok moet ik elke keer bijzetten als het contact langer uit heeft gestaan, de DVD gaat wel gewoon verder waar hij gestopt was (|
ook moet ik dan radio dan op het power knopje aandrukken
snap niet dat ik allemaal zon gezeik ermee heb terwijl het kant en klare stekkers zijn waar je niks op een andere manier erin kan steken.
En dat het met de pijl navi gewoon allemaal GOED werkte
Hij stuurde me een foto moet hoe het kabeltje moet zitten en dat heb ik zo gedaan....
vandaar dat ik hem toch heb ingebouwd omdat ik er vanuit ging dat het nu zou werken omdat alles maar op 1 manier kan.
oja vergeet ik nog iets :
lijkt wel of de radio geen constant stroom heeft.
Klok moet ik elke keer bijzetten als het contact langer uit heeft gestaan, de DVD gaat wel gewoon verder waar hij gestopt was (|
ook moet ik dan radio dan op het power knopje aandrukken
snap niet dat ik allemaal zon gezeik ermee heb terwijl het kant en klare stekkers zijn waar je niks op een andere manier erin kan steken.
En dat het met de pijl navi gewoon allemaal GOED werkte
-
Zo te lezen zijn de meeste GPS ontvangers bij de zekeringkast geplaatst.
Ik heb de TV en GPS ontvanger beiden tegen de achterruit geplakt. Heb zwart getinte ramen vanuit buitenkant kan je ze never zien. Ik dacht dat ik zo beter ontvangst zou hebben 8P
@ Dominic- Breda
Wat een pech heb jij man echt jammer.
Ik heb de TV en GPS ontvanger beiden tegen de achterruit geplakt. Heb zwart getinte ramen vanuit buitenkant kan je ze never zien. Ik dacht dat ik zo beter ontvangst zou hebben 8P
@ Dominic- Breda
Heb hem vandaag overigens mogen bewonderen bij e46coupe.
Echt een super gaaf apparaat.
Heb het waarschijnlijk al een keer eerder gezegd, maar als ik er geen oem 16:9 scherm in had gehad, dan ging ie er bij mij ook in. :~
Echt een super gaaf apparaat.
Heb het waarschijnlijk al een keer eerder gezegd, maar als ik er geen oem 16:9 scherm in had gehad, dan ging ie er bij mij ook in. :~
Wacht nog steeds op het pakketje
- Dominic-Breda
alles werkt nu, kabeltje was weer los.
alleen onthoud de radio zijn geheugen niet als ik het contact uitzet?
en natuurlijk het pixel defect
alleen onthoud de radio zijn geheugen niet als ik het contact uitzet?
en natuurlijk het pixel defect
- Silver Shadow
Zit al een tijdje mee te lezen in deze topic en ik moet zeggen dat het toch begint te kriebelen om hem ook aan te schaffen.
Kost uiteraard wel een aantal duiten maar dan heb je ook wat. Zijn er nog forumleden die een ervaring filmpje hebben geplaatst hier ?
Greets
Kost uiteraard wel een aantal duiten maar dan heb je ook wat. Zijn er nog forumleden die een ervaring filmpje hebben geplaatst hier ?
Greets
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
- Silver Shadow
Ja de meeste filmpjes had ik al bekeken. Ben natuurlijk niet voor niks zo enthousiast geworden door de filmpjes en de reactie'sRolmeijer schreef:Kijk eens op youtube staat genoeg op.
KLIK HIER
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
De gps ontvanger kun je het beste zo hoog mogelijk onder het dashboard plaatsen, dus zo dicht mogelijk bij de voorruit.BMWfreakiee schreef:Zo te lezen zijn de meeste GPS ontvangers bij de zekeringkast geplaatst.
@ Dominic- Breda
de TV ontvanger moet minimaal 1 meter boven het maaiveld zitten, maar beter is zo hoog mogelijk. Boven aan in de hoek tegen de voorruit is de best plaats. daar is hij niet(nauwelijks) zichtbaar, in een a of b stijl zal het ontvangst stukken minder zijn, wegens het metaal.
Zonder twijfel de mooiste Touring
- Dominic-Breda
ik heb idd ook mijn tv antenne rechtsboven op het raam.
zie je niks van !
werk perfect.
Maar het werkt nu allemaal !
moest de constant stroom ofzo iets wisselen
Maargoed wat een topding !
echt een vet geluid enz enz
alleen ze zei heel de tijd "u rijd te hard" zow daar werd ik echt gek van (|
naar de rit er helemaal gestrest aangekomen op lokatie kwam ik er dus achter dat het ook uit gezet kon worden
hoor alleen van Alex nog wat we met het pixeldefect gaan doen....
zie je niks van !
werk perfect.
Maar het werkt nu allemaal !
moest de constant stroom ofzo iets wisselen
Maargoed wat een topding !
echt een vet geluid enz enz
alleen ze zei heel de tijd "u rijd te hard" zow daar werd ik echt gek van (|
naar de rit er helemaal gestrest aangekomen op lokatie kwam ik er dus achter dat het ook uit gezet kon worden
hoor alleen van Alex nog wat we met het pixeldefect gaan doen....
Heb je al die dingen geprobeerd die ik in een eerdere post vermeld heb?Dominic-Breda schreef:hoor alleen van Alex nog wat we met het pixeldefect gaan doen....
- Dominic-Breda
nee moet dat filmpje nog draaien maar weet niet hoe ik zoiets op USB krijg
maar dat met die pen erop drukken lijkt me toch wel link eigenlijk...
maar dat met die pen erop drukken lijkt me toch wel link eigenlijk...
Met de pen zou ik ook niet doen. Ik heb dat ook nergens gelezen of gezegd eigenlijk. Maar je kunt voorzichtig "masseren" met je vinger en een zachte doek. Ook daarmee moet je erg uitkijken. In principe kan het afspelen van de filmpjes voor geruime tijd al voldoende zijn om het probleem op te lossen.
Het youtube filmpje kun je downloaden met http://www.forinside.com/ en dan op usb of sd zetten.
Het youtube filmpje kun je downloaden met http://www.forinside.com/ en dan op usb of sd zetten.