CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
zijn die foto's uit Engeland overigens?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- yourenotmytype
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 25 jul 2009, 00:51
- Locatie: Omg Leiden, Amsterdam
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
CTD, dit is mijn favoriet geworden. Als ik meer geld had om een andere bmw te kopen, zou ik nog steeds liever deze nemen ... helemaal mijn stijl!
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Heerlijke Bak, prachtige kleur ook met mooie mods !
Onwijs netjes gedaan die iphone houder
Onwijs netjes gedaan die iphone houder
BMW ///M3 Cabrio SMG
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Ziet er allemaal erg netjes uit, mooi werk die Ipodhouder ook
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Ontzettend mooi werk weer
Maar splitters vind ik niet zo, maar dat is persoonlijk he
Maar splitters vind ik niet zo, maar dat is persoonlijk he
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
+1. Mooi vakmanschap die Ipod houder. Splitters ook niet echt mijn ding. Verder ziet het er mooi uit!
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Erg mooie auto! :~ :~ De carbon inleg in het interieur vind ik ook erg geslaagd!
Vind de splitters heel vet! Ze hangen voor het zicht wat hoog of worden die BMW's in Amerika allemaal extreem verlaagt en lijkt dit in verhouding tot jouw BMW alleen maar?
Vind de splitters heel vet! Ze hangen voor het zicht wat hoog of worden die BMW's in Amerika allemaal extreem verlaagt en lijkt dit in verhouding tot jouw BMW alleen maar?
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Neen, deze splitters zijn bij ons ook te koop bij de dealer maar kosten dan 650+EURO's...
Ik ben serieus aan het kijken om hem te verlagen op veren maar ben er totaal niet uit wat ik zou nemen.
Ik ben nu aan het zien voor H&R 55/35 (omdat ik al op mtech zit is hij al 15mm lager dan normaal). Ik wil ook niet te laag gaan...
Iemand een voorstel? Neen, Eibach gaat niet, ze hebben voor de 330Cd enkel 25/10, wat dus wil zeggen dat ik vooraan 1cm naar beneden ga en achteraan een halve cm OMHOOG zal gaan...
Ik ben serieus aan het kijken om hem te verlagen op veren maar ben er totaal niet uit wat ik zou nemen.
Ik ben nu aan het zien voor H&R 55/35 (omdat ik al op mtech zit is hij al 15mm lager dan normaal). Ik wil ook niet te laag gaan...
Iemand een voorstel? Neen, Eibach gaat niet, ze hebben voor de 330Cd enkel 25/10, wat dus wil zeggen dat ik vooraan 1cm naar beneden ga en achteraan een halve cm OMHOOG zal gaan...
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
-55 mm zou ik zelf niet met veren doen... Op de rest heb je ook niet bezuinigd, waarom zou je dat op je onderstel ineens wel doen ??
Ook met een schroefset hoeft je wagen zeker niet op zijn buik te liggen hoor... Al eens gekeken naar de KW Street Comfort... ??
Ook met een schroefset hoeft je wagen zeker niet op zijn buik te liggen hoor... Al eens gekeken naar de KW Street Comfort... ??
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Die I Phone houder is zeker knap gemaakt, maar de plaatsing is in mijn ogen beroerd.
Hij zit voor de knoppenbalk en de airco bediening.
Hij zit voor de knoppenbalk en de airco bediening.
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Als je interesse hebt, mag je proefkonijn spelen voor de dashboard versie... Dan maak ik even een gaatje in je dash... (h)
Nee, serieus hij kan moelijk ergens anders...
Over die veren... ja, ik zie niet goed het nut ervan om een schroefkit te steken. Maar wat raden jullie aan moest ik toch voor een schroefkit kiezen? Ik kwam dit tegen: Eibach Pro street-S....
Nee, serieus hij kan moelijk ergens anders...
Over die veren... ja, ik zie niet goed het nut ervan om een schroefkit te steken. Maar wat raden jullie aan moest ik toch voor een schroefkit kiezen? Ik kwam dit tegen: Eibach Pro street-S....
Laatst gewijzigd door Farl op 16 okt 2009, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd. Zie forum regels.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd. Zie forum regels.
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
kun je het linker luchtrooster (die boven je lichtknop) niet modificeren dat de houder daarop past?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
:? voor het luchtrooster?? nee, toch liever waar hij nu staat. Het is toch niet dat je constant op je aircoknoppen moet zitten duwen he...
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
niet ervoor maar erop, zodat Ãe als het ware op je dash staat...
Op dat roosterpaneel zit toch nog wat ruimte?
Persoonlijk zie ik 'm ook liever waar je hem nu hebt en idd : wie gebruikt die knoppenbalk nou
Op dat roosterpaneel zit toch nog wat ruimte?
Persoonlijk zie ik 'm ook liever waar je hem nu hebt en idd : wie gebruikt die knoppenbalk nou
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Ten eerste is het beter voor je dempers en ten tweede houd je meer controle over de rijkwaliteiten. Verder omdat een schroefset meer controle geeft kan je - mits goed afgesteld - makkelijker over drempels en andere ongemakken dan iemand die minder verlaagd is op alleen veren.CTD schreef:Over die veren... ja, ik zie niet goed het nut ervan om een schroefkit te steken. Maar wat raden jullie aan moest ik toch voor een schroefkit kiezen? Ik kwam dit tegen: Eibach Pro street-S....
Eibach Pro Street - S zou een mooie keuze zijn, maar zou dan zelf toch neigen naar de KW Street Comfort omdat die ook nog in hardheid te verstellen is, en dat is de Eibach set niet... Beide zijn precies op het soort wagen als een E46 gericht, bedoeld om nog steeds heerlijke afstanden mee te kunnen rijden met behoud van comfort en tevens een mooie naar smaak afgestelde verlaging te bieden.
En wat ik persoonlijk ook nog wel prettig vond is dat je ook gelijk weer een setje frisse schokdempers onder de auto hebt