- Spoiler: Laat zien
Het is dan wel een dure bekerhouder
Washdown schreef:En zoals voorspeld, me VDO navigatie is eruit en verkochtWashdown schreef:Dankjebofkont schreef:Nette wagen.
Alleen zou ik de navi inbouwen in het bestemde frame ervoor.![]()
Ja dat zou wel mooier staan maar ik wil eigenlijk geen geld investeren in iets wat er over paar weken/maanden er weer uit gaat![]()
Ik heb me de afgelopen weken zitten oriënteren op een compleet navigatie systeem. Orgineel bmw is natuurlijk het beste geïntegreerd maar incl. bluetooth carkit en dvd speler... en later nog extra high/low converters voor de audio vond ik dit teveel geld :?
Ik heb verder gekeken naar verschillende merken zoals Pioneer, JVC, Kenwood, Alpine en blaupunkt.
En deze is gekocht ;D
Vanmiddag vrijgenomen om alles in te bouwen
Dutch Delight schreef:Mooi ding
Na-aper..largeproject schreef:Dutch Delight schreef:Mooi ding
goed voorbeeld doet goed volgen.
Haha, ik had alleen nog even een spannend momentje gisteren... opeens deden me volume knoppen niets meer en alles deed vreemd, vanmiddag nogmaals alles losgemaakt en toen bleek dat een kabel los was geschoten met het inbouwen (| .largeproject schreef:
Dat heb je wel heel snel gedaan,mag je bij mijn ook wel kommen doen.
![]()
En bevalt ie, kwa navi??
Toevallig vandaag de auto van een collega mee gehad,daar zat zo'n nieuwe goedkope in van Pioneer,teering wat is dat een brak systeem zeg.
Voordat je kunt navigeren moet je zeker 1,20 minuut wachten voor dat het systeem werkt.
Mijn huidige avic-X1 werkt meteen met aanzetten,alleen ff op okay drukken.
HahaDutch Delight schreef:Na-aper..largeproject schreef:Dutch Delight schreef:Mooi ding
goed voorbeeld doet goed volgen.
![]()
Nice !!
Dnl schreef:.. Toch wel erg gaaf!
Vooral door de dvd functie :~
Hè, jammer...Washdown schreef:@Farl: Ik las net de handleiding door en daarin stond het volgende![]()
• Plaats geen glas of een kan op dit
navigatiesysteem wanneer het LCD paneel
open is. Dit kan het navigatiesysteem stuk
maken.
Washdown schreef:Ik heb vanmorgen even de stopwatch erbij gehouden, geluid is er binnen 7 seconden en na 21 seconden is de pioneer klaar om te navigeren. Behoorlijk snel dus ;D
@Farl: Ik las net de handleiding door en daarin stond het volgende![]()
maken.
Wanneer ga jij eraan beginnen?largeproject schreef:Washdown schreef:Ik heb vanmorgen even de stopwatch erbij gehouden, geluid is er binnen 7 seconden en na 21 seconden is de pioneer klaar om te navigeren. Behoorlijk snel dus ;D
@Farl: Ik las net de handleiding door en daarin stond het volgende![]()
maken.
Niet? :?
Daarom had ik hem extra gekocht,voor hem als bijzet tafeltje te kunnen gebruiken.