Mijn Bmw 328 coupe(Laatste rit)
Re: Mijn Bmw 328 coupe Te koop
Ik heb geprobeert een adverentie te plaatsen op de site,maar ik wordt terug gelinkt.
Auto in prijs verlaagt,een goed bod is ook welkom.
http://link.marktplaats.nl/449796742
Auto in prijs verlaagt,een goed bod is ook welkom.
http://link.marktplaats.nl/449796742
nog geen geschikte kandidaten voor de coupe? Miss nog oren om die wielen los te verkopen? Wisselen?
Hoi,
Nee nog geen geschikte kandidaten.
Ik zit er inderdaad steeds meer aan te denken om de velgen los te verkopen en de auto in te ruilen.
Ik ga morgen naar een auto kijken,en even aanhoren wat hij voor mijn auto wil geven.
Ik stuur je meteen even een pm.
Nee nog geen geschikte kandidaten.
Ik zit er inderdaad steeds meer aan te denken om de velgen los te verkopen en de auto in te ruilen.
Ik ga morgen naar een auto kijken,en even aanhoren wat hij voor mijn auto wil geven.
Ik stuur je meteen even een pm.
Verkocht!
Gefeliciteerd! Al wat nieuws op het oog?
Bedankt allemaal
Met een paar uurtjes gaat de auto op de trailer naar zijn nieuwe eigenaar.
Wel het één en ander op het oog,maar nog even rustig rond kijken,het moet een station zijn helaas geen bmw.

Met een paar uurtjes gaat de auto op de trailer naar zijn nieuwe eigenaar.
Wel het één en ander op het oog,maar nog even rustig rond kijken,het moet een station zijn helaas geen bmw.
Vanmorgen de laatste rit gemaakt met de bmw,en deze bij de nieuwe eigenaar afgeleverd.
De auto rijdt nu bij de grens van Belgie.

@Darudevampire
Een hobby auto zit er dit jaar niet in,maar staat zeker op de planning
De auto rijdt nu bij de grens van Belgie.

@Darudevampire
Een hobby auto zit er dit jaar niet in,maar staat zeker op de planning

Re: Mijn Bmw 328 coupe(Laatste rit)
zonde hoor om de BMW op een ambulance weg zien rijden.
Mja goed, mooie bimmer, en welke plaats bij de Belgische grens? Misschien dat ik hem nog eens zie.
Mja goed, mooie bimmer, en welke plaats bij de Belgische grens? Misschien dat ik hem nog eens zie.

Heel erg jammer inderdaad. Waar precies inderdaad? Ik woon namelijk niet ver van de Belgische grens. Al is deze natuurlijk erg groot 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Beetje late reactie,maar hij rijdt in Zundert.
zundert hmmz bij mij om de hoek. 

Re: Mijn Bmw 328 coupe.
Hoe zie je het verschil tussen M achterbumper en de standaard met lip? Ik heb het nog niet gezienRichy schreef:Hele mooie coupé! Gaaf dat je hem weer in originele staat gaat terugbrengen! Dat vind ik zelf ook het mooist!
Misschien dan ook de wit rode achterlichten en een M-achterbumper? De achterbumper die er nu opzit is de standaardbumper met een M lip..
Wordt ie nóg mooier dan ie nu al is!
Veel plezier ermee en veel veilige km's gewenst! En natuurlijk ook veel plezier hier op het forum!
Gr. Richy