- Spoiler: Laat zien
ruitenwissers
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: ruitenwissers
Hartelijk dank
Ziet er van binnen ook goed uit.
Alleen jammer dat je onder je arm kan door kijken.
Daar waar normaal het veermechaniek zit van de 'normale' wissers.
Ziet er van binnen ook goed uit.
Alleen jammer dat je onder je arm kan door kijken.
Daar waar normaal het veermechaniek zit van de 'normale' wissers.
- DJLeonardo
Het ziet er bijna hetzelfde uit als wat ik heb. Die komen "gewoon" van mijnggrossier. Ik dacht dat het Bosch was idd, is tegenwoordig goedkoper dan de ouderwetse. Doen het perfect. Ik zie serieus bijna geen verschil met die OEMs
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik zie wel verschil
Doe mij die ouderwetse maar... Daar betaal ik graag een paar euro meer voor
Doe mij die ouderwetse maar... Daar betaal ik graag een paar euro meer voor
- DJLeonardo
(|
Laatst gewijzigd door DJLeonardo op 19 aug 2009, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Het OEM montageblok is zo te zien een stuk kleiner dan die van Bosch ;(
Moet zeggen dat ik me er eigenlijk een beetje aan begin te ergeren...
Moet zeggen dat ik me er eigenlijk een beetje aan begin te ergeren...
Volgens mij moet dit mogelijk zijn. Passeerde vandaag in de file een 330d en die had andere wisserarmen met bijbehorende wissers zonder groot opzetstuk. Zag er goed uit.Ome Cied schreef:weet iemand trouwens of het mogelijk is om de wisserarmen van de huidige 3-serie te plaatsen op de e46. wel zo mooi als de ruitenwissers buiten beeld zijn omdat bij de nieuwe type de armen onder de wissers zitten zoja, ga ik eens een setje armen op de kop tikken
- ///M 330Ci
Ik heb ook al een tijdje de nieuwe oem wissers. Maar ben er niet zo tevreden over..
Ik vind dat ze herrie maken. Als ze van de ene kant de andere kant op gaan hoor je dat.
klonk-klonk klonk-klonk, het geluid is heel zachtjes, maar vind het wel irritant.
De oude waren muis-stil, en die vind ik nog veel mooier ook eigenlijk. Qua wissen zie ik geen verschil, beide doen het prima.
Weet iemand of de ouderwetse oem-wissers nog ergens te koop zijn?
De dealer verkoopt ze niet meer
Ik vind dat ze herrie maken. Als ze van de ene kant de andere kant op gaan hoor je dat.
klonk-klonk klonk-klonk, het geluid is heel zachtjes, maar vind het wel irritant.
De oude waren muis-stil, en die vind ik nog veel mooier ook eigenlijk. Qua wissen zie ik geen verschil, beide doen het prima.
Weet iemand of de ouderwetse oem-wissers nog ergens te koop zijn?
De dealer verkoopt ze niet meer
Freude am Fahren
Kheb die nieuwe ook en ik vind ze goed. Nou is dat ook niet zo vreemd, aangezien die vorige van mij echt helemaal op waren. Maar deze zijn stil en geen vegen. Steekt wel iets uit onderin.
Ik heb ook de OEM flatblades er nu een paar maanden op en ze worden nu al duidelijk minder... Volgende keer gewoon weer de 'ouderwetse'
En die zijn -helaas- al een half jaar niet meer leverbaar, althans dat vertelde ze mij tijdens de montage van mijne.
Lijkt me raar, we hebben vorige week nog een set op de andere E46 laten monteren
Zo zie je maar dat Dealers verschillen en soms maar wat uit hun nekken praten ..