Onze E90 325i executive. Verkocht!!! kan op slot.
Re: Onze E90 325i executive. Update: Nieuwe VELGEN!(page1)
Hoi Tan, De "oude" velgen waren 225M velgen. Ook erg mooi maar wilde toch heel graag de BBS hebben. Heb je al een idee wat voor een E90 je wil hebben?
Lexus RX450h President Line
je ouwe velgen waren al super, maar deze zijn ook erruug lekker idd! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Ik hou het voorlopig even op kwijlen op mods van anderen.. Net een tweede dochtertje dus heb echt nergens tijd meer voor helaas! Stiekum komt er binnenkort wel LED kentekenverlichting en een nieuwe kentekenhouder (zit scheef), maar dat telt niet echt.Leen schreef:Hey ThomasHoe gaat ie? Bedankt man en ja het zijn zeker de BBS geworden. Ik/wij zijn er heel erg blij mee. En uitkijken zullen we zeker, ik moet er nu al niet aan denken
En heb jij alweer wat mods op het oog?
Ben een beetje aan het kijken, heb nog al wat mogelijkheden zie ik. Vind jou kleur toch het allermooiste, maar een metallic of zwart is ook een optie. Qua motor inhoud moet het sowieso een 6cilinder zijn. Heb nu nog een e46 met alles wat ik wil dus moet echt even goed rond kijken zodat ik niks inlever qua opties
Nog een tip waar ik moet gaan kijken?

Nog een tip waar ik moet gaan kijken?
@Dcreator: Thanks man
@Thomas: Als nog gefeliciteerd met je dochtertje
En ik ken dat gevoel wel van dat kwijlen op andermans mods
Ik moet ook weer ff sparen voor de KW V1 verlagingsset
. Van die LED verlichting krijgt je auto echt een heel andere look, ik vindt dat wel gaaf
@Tan:Tips waar je echt even moet gaan kijken heb ik zo niet voor je. Ik kijk meestal wel op http://www.gaspedaal.nl omdat hij jou zoekopdracht van alle autosites afhaalt. Succes met je zoektocht in ieder geval en ben erg benieuwd wat het gaat worden.

@Thomas: Als nog gefeliciteerd met je dochtertje

@Tan:Tips waar je echt even moet gaan kijken heb ik zo niet voor je. Ik kijk meestal wel op http://www.gaspedaal.nl omdat hij jou zoekopdracht van alle autosites afhaalt. Succes met je zoektocht in ieder geval en ben erg benieuwd wat het gaat worden.
- pascalmartini
- Contacteer:
Hey staat die BMW e36
nu toevallig op Marktplaats te koop?
hier: http://link.marktplaats.nl/458049723" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie e90 btw
gr,
nu toevallig op Marktplaats te koop?
hier: http://link.marktplaats.nl/458049723" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie e90 btw

gr,
BMW 318IS Coupe
BMW 323i Coupe Aut
BMW 325i Coupe
BMW 520i
BMW 325 Coupe
Heden:
BMW 523i
BMW 323i Coupe Aut
BMW 325i Coupe
BMW 520i
BMW 325 Coupe
Heden:
BMW 523i
Hey pascalmartini! Nee dat is een andere. En bedankt voor je compliment. 

Haa die Leen! ik heb je foto`s gezien maar jou BMW E36 Coupe zag er ook super netjes uit!!
Mooie pics!
mzzl
Mooie pics!

mzzl
Strak Leen
, miss nog setje blackline achterlichten?

, miss nog setje blackline achterlichten?
@ Pulleke: Thanks man was ook erg blij met m'n E36. Maar zoals ik afgelopen weekend al zei jij hebt ook een pracht exemplaar
@ Jaapi: Bedankt man. Wat betreft de balcklines ben ik nog niet over uit. Sterker nog m'n volgende mod zou een KW V1 set zijn maar ik weet niet eens of ik dit door laat gaan, omdat we volgend voorjaar voor een 1 serie op pad willen gaan. Dit omdat we teveel kilometers maken. Willen we voor een diesel gaan kijken. En we hebben beide ons oog laten vallen op een 1 serie en dan het liefste een 3 deurs of een coupe. en dit najaar moet ook ons oude golfje cabrio eruit want die begint slecht te worden. En daarvoor in de plaats willen we een E36 cabrio. En aangezien ook wij gewoon hard voor onze knaken moeten werken moeten we keuzes maken en heel hard SPAREN. De keuze voor de 1 serie is omdat die gewoon wat lichter en zuiniger is voor de km's die wij maken en omdat het toch een mooie auto is. De keuze voor de E36 cabrio is omdat we toch graag een cabrio willen rijden en omdat ik de 6 cilinder niet wil missen zal dat een 325 of een 328 worden.

@ Jaapi: Bedankt man. Wat betreft de balcklines ben ik nog niet over uit. Sterker nog m'n volgende mod zou een KW V1 set zijn maar ik weet niet eens of ik dit door laat gaan, omdat we volgend voorjaar voor een 1 serie op pad willen gaan. Dit omdat we teveel kilometers maken. Willen we voor een diesel gaan kijken. En we hebben beide ons oog laten vallen op een 1 serie en dan het liefste een 3 deurs of een coupe. en dit najaar moet ook ons oude golfje cabrio eruit want die begint slecht te worden. En daarvoor in de plaats willen we een E36 cabrio. En aangezien ook wij gewoon hard voor onze knaken moeten werken moeten we keuzes maken en heel hard SPAREN. De keuze voor de 1 serie is omdat die gewoon wat lichter en zuiniger is voor de km's die wij maken en omdat het toch een mooie auto is. De keuze voor de E36 cabrio is omdat we toch graag een cabrio willen rijden en omdat ik de 6 cilinder niet wil missen zal dat een 325 of een 328 worden.
-
Wel klein hoor een 1 serie als je een 3 serie gewend bent.
Vind zelfs een 3 serie niet echt groot..
Vind zelfs een 3 serie niet echt groot..
Mjah, ligt er aan... Wij zijn met zijn tweeen en wij hebben doorgaans plenty ruimte over in de 3 serie, zelfs de cabrio...
Voordat ik BMW ging rijden reed ik een een Honda CRX dus ben wel gewend aan kleine auto's. Waar ik meer mee zat is het feit dat ik dan geen 6 cilinder meer had. Dus hebben we het opgelost (gaan het oplossen) door als tweede auto een E36 cabrio te nemen en dan natuurlijk een 325 of 328
En, net zoals Griff, zijn wij ook maar met z'n tweeën dus hebben wij met de 3 serie ook veel teveel ruimte.

Mooie bak(ken) man!