BMWBoii Compact exit, Cabrio in

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
BMWBoii

Re: Marco's BMW 3 serie Compact K*T P5

Bericht door BMWBoii » 23 mar 2011, 14:24

Verdorie.

me motorsport deurgreep duurt nog 2 weken extra :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

in totaal zou het dus 5-6 weken duren, pff :whistle:

Dankzij johndale heb ik echter een site verworven waarmee ik weer wat nieuwe ideetjes heb gekregen

een vadar interieur staat torenhoog bovenaan, het liefst handmatig en zwart.. Ooh-ooh wat is dat mooi zeg, hoop m te vinden :h:

rpd

Bericht door rpd » 23 mar 2011, 16:30

Ik zou ook o zo graag een vadar interieur in mijn compact willen, alleen ik denk dat de achterbank een probleem gaat worden, is het niet??

Jaapi

Bericht door Jaapi » 23 mar 2011, 16:52

Ik was laatst ook bezig met vader interieur (om te wisselen)maar ging niet door omdat het aangeboden interieur niet elektrisch was. (heb zelf verwarmd en elektrisch)

B46 heeft een interieur in de verkoop, geen leer wel handmatig

mp:

http://link.marktplaats.nl/427367414

http://link.marktplaats.nl/424421348

http://link.marktplaats.nl/427842660

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 23 mar 2011, 17:53

Ja voor een compact kun je dan toch alleen de voorstoelen van een coupé nemen? Aan de rest heb je weinig....

rpd

Bericht door rpd » 23 mar 2011, 18:38

Toch heb ik wel al ins compacts gezien (op foto's) met een achterbank van een ///m

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 23 mar 2011, 18:50

NielsE36 schreef:Ja voor een compact kun je dan toch alleen de voorstoelen van een coupé nemen? Aan de rest heb je weinig....
Indd.. Alhoewel de achterbank wel pas te maken is hoor, bimmergirl87 heeft een coupé-interieur in haar Compact.. Maar ik vind het niet alles, het is toch niet ''compact''.. Maar de achterbank is ook niet echt bijzonder ofzo vind ik.

Jaapi schreef:Ik was laatst ook bezig met vader interieur (om te wisselen)maar ging niet door omdat het aangeboden interieur niet elektrisch was. (heb zelf verwarmd en elektrisch)

B46 heeft een interieur in de verkoop, geen leer wel handmatig

mp:

http://link.marktplaats.nl/427367414

http://link.marktplaats.nl/424421348

http://link.marktplaats.nl/427842660

Die eerste is heel chill, die zou ik wel willen hehe :whistle: . wel hééél ver weg van mij, maja maar eens zien of er het e.e.a. te regelen valt.

rpd schreef:Ik zou ook o zo graag een vadar interieur in mijn compact willen, alleen ik denk dat de achterbank een probleem gaat worden, is het niet??
Klopt, maar ik heb al leren voorstoelen he.. Dus dan zet je gewoon de voorstoelen om en verkoop je die achterbank + voorstoelen als zijnde coupé interieur.. De voorstoelen passen in beide namelijk. Weet niet hoe jij dat hebt..

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 24 mar 2011, 17:16

Verrassend goed nieuws: de klink is al binnen

Gisteren gebeld en het zou 2 weken duren
Vandaag wassie er.

Moooi :)

rpd

Re: Marco's BMW 3 serie Compact (Nice P5)

Bericht door rpd » 24 mar 2011, 19:33

Ik zeg monteren !! :P

Bimmergirl87

Bericht door Bimmergirl87 » 24 mar 2011, 19:44

Ja klopt, mijn leren interieur komt uit een coupe, ziet er super netjes uit het leer !!, alleen de achterbank is een probleem, heb het er nu zo in kunnen krijgen dat het blijft zitten en het niet opvalt, vind het eigenlijk niet misstaan hoor !!, maar misschien dat iemand een idee heeft om het passend te maken?.

Ps ik heb wel een goedkoper adresje gevonden om je achterbank in leer te bekleden !, met een jaar garantie erop.. ;)
Eens BMW, altijd BMW

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 24 mar 2011, 20:11

Waar past een coupé interieur niet in een compact dan?
Oftewel in hoeverre verschilt een coupé achterbank met een compact achterbank? Dat het niet zou passen weet ik, maar vroeg me af welk stuk.
Spoiler: Laat zien
En de deurpanelen gaan vast ook niet passen?
Ik vind zo'n vader-interieur erg mooi (nog even sparen), maar als het gewoon zwart leer is kun je misschien de voorstoelen combineren met een leren compact interieur?

Bimmergirl87

Bericht door Bimmergirl87 » 24 mar 2011, 20:16

het zitvlak past prima, de bevestigingspunten van de rugkussens zitten op andere plek (zou je kunnen aanpassen, ik ben van plan om via de achterkant van de bank bevestigingpunten te maken d.m.v een stalen frame of zo) en je hebt een kleine kier tussen het kussen en de deurpaneel...valt niet op en ik stoor me er ook niet aan, maar voor het mooie en omdat ik een perfectionist ben, ga ik er toch wat op verzinnen....en deurpanelen passen volgens mij ook niet een coupe, dacht dat de deuren van een coupe iets langer waren...
Eens BMW, altijd BMW

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 24 mar 2011, 20:19

NielsE36 schreef:Waar past een coupé interieur niet in een compact dan?
Oftewel in hoeverre verschilt een coupé achterbank met een compact achterbank? Dat het niet zou passen weet ik, maar vroeg me af welk stuk.
Spoiler: Laat zien
En de deurpanelen gaan vast ook niet passen?
Ik vind zo'n vader-interieur erg mooi (nog even sparen), maar als het gewoon zwart leer is kun je misschien de voorstoelen combineren met een leren compact interieur?
wat er verschilt zijn de zijwangen en de riemen zitten anders (bij een coupe komen ze vanuit het midden)
Alleen de voorstoelen van'n coupé passen.. Indd, vadarvoorstoelen kopen en de rest zo laten was m'n idee..

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 24 mar 2011, 20:33

Ja dat lijkt me een goed plan! nadeel is dat die stoelen los haast niet te krijgen zijn, en om dan gelijk een heel interieur aan te schaffen ;)

Bimmergirl87

Bericht door Bimmergirl87 » 24 mar 2011, 20:37

bmw boy heeft gelijk, was ik vergeten te zeggen over de achterbank....
Eens BMW, altijd BMW

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 24 mar 2011, 21:31

NielsE36 schreef:Ja dat lijkt me een goed plan! nadeel is dat die stoelen los haast niet te krijgen zijn, en om dan gelijk een heel interieur aan te schaffen ;)
Ik kan dan wel een compleet leren interieur voor een coupé verkopen omdat ik m'n eigen voorstoelen dan weer over heb, dus opzich valt dat mee..

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”