Pagina 5 van 8

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 24 jun 2011, 20:32
door AnED
Doe ik,

Bofkont thanks!

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 24 jun 2011, 22:20
door bob de bouwer
strakkke wagen jammer een vier cilinder is .veel plezier er mee

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 24 jun 2011, 23:46
door Frenkz
"jammer dat het een 4 cilinder is"

:bang:

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 24 jun 2011, 23:48
door Dnl
Een opmerking van niets inderdaad :gay:..

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 24 jun 2011, 23:49
door Frenkz
Als BMW geen 4 cilinders maakte, reed Bob nu ook geen 6 cilinder :roll:

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 25 jun 2011, 07:13
door AnED
Helemaal niet jammer dat het een 4 cilinder is. Heeft vele voordelen ten opzichte van een 6.

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 25 jun 2011, 09:12
door Tom_
En dan vooral aan de pomp :+

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 25 jun 2011, 10:08
door Lexie
Dnl schreef:Een opmerking van niets inderdaad :gay:..
:stupid:

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 25 jun 2011, 12:06
door AnED
Thanks all.

De pomp scheelt idd heel veel, maar een 4 is ook sneller dan de 6, de 6 zit natuurlijk lager in de toeren bij hogere snelheid, maar wij rijden weinig snelweg.

En vnl dat hij lekker snel is, vinden wij erg leuk!

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 25 jun 2011, 12:34
door AnED
Dat zal best wel, maar dat neem je dan voor lief toch :P

Thanks!

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 25 jun 2011, 12:51
door Holographic91
En vaak lichter op de voorwielen stuurgedrag +1, Mooie Coupe :duim:

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 08 jul 2011, 12:21
door BMWBoii
Tom_ schreef:En dan vooral aan de pomp :+
Ik kan met een 328ci net zo zuinig rijden als met een 318ci, is maar net hoe gek je doet..
Een 328i heeft veel minder kracht nodig om op gang te komen, wat ook minder benzine kost.

Dus opzich maakt het allemaal niet zoveel uit..

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 08 jul 2011, 13:39
door Holographic91
Maar als die eenmaal op gang is niet :P . Ze maken beide bij 120 ongeveer 3500 toeren komt de 4 pitter er meestal zuiniger uit.

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 08 jul 2011, 14:28
door BMWBoii
Daarentegen is 3500 toeren voor een 6 cilinder motor natuurlijk wel weer minder belastend dan 3500 toeren voor een 4 cilinder. Een 4 cilinder heeft ook een lagere redline waaruit dat blijkt. Er zit wel een kern van waarheid in hoor wat je zegt, maar dat verschil is allemaal te verwaarlozen.

Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper

Geplaatst: 08 jul 2011, 14:38
door bofkont
AnED schreef:Thanks all.

De pomp scheelt idd heel veel, maar een 4 is ook sneller dan de 6, de 6 zit natuurlijk lager in de toeren bij hogere snelheid, maar wij rijden weinig snelweg.

En vnl dat hij lekker snel is, vinden wij erg leuk!

Een 4 sneller als een 6 cilinder, hier ontgaat me wat :s
Maar niks mis met een 4 cilinder, de coupe's zijn grotendeels indentiek :duimen:
Bij een bmw moet je sowiezo heel erg goed kijken wil je het verschil zien.