BMW 320D Touring Exec. *Paars* *Verkocht*
Re: BMW 320D Touring Exec. *Paars* UPDATE P4 MET PICS
Nette auto met een aparte kleur.
Heb toch een vraagje:
Ik zie dat je daar een soort spoiler boven het achterraam hebt?
Is dit origineel (denk het niet)
Waar is zoiets verkrijgbaar?
Alvast bedankt.
vr gr Patrick
Heb toch een vraagje:
Ik zie dat je daar een soort spoiler boven het achterraam hebt?
Is dit origineel (denk het niet)
Waar is zoiets verkrijgbaar?
Alvast bedankt.
vr gr Patrick
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Re: BMW 320D Touring Exec. *Paars* UPDATE P4 MET PICS
Patrick,
Die spoiler zat er al op en is volgens mij van AC Schnitzer
.
Gr. Joost
Die spoiler zat er al op en is volgens mij van AC Schnitzer

Gr. Joost
Re: BMW 320D Touring Exec. *Paars* UPDATE P5 MET PICS
Tijd voor wat nieuwe foto's (ook al is er niks veranderd
).
Afgelopen 2,5e week weer naar DLD geweest (weekendje in Saarburg met vrienden) en daarna door naar camping Norcenni Girasole club net iets onder Florence
. Weer zo'n 3500km gereden in het totaal en er staat nu bijna 3 ton op. Geen enkel probleem voor de dreier, alleen onderhoud en voor de rest gaan met die banaan! De MB's en Audi's hield ik nog goed bij op de duitse snelweg (veel stukken 180 tot 200 gereden). Voor het eerst met de kleine op vakantie (is nu bijna een jaar). Met 2 kids wordt de dreier wel weer klein volgens mij (hij zat nu al propje vol
).
Op camping in Italy:

Kleine heeft het ook goed naar z'n zin met privé bios

Afgelopen 2,5e week weer naar DLD geweest (weekendje in Saarburg met vrienden) en daarna door naar camping Norcenni Girasole club net iets onder Florence

Op camping in Italy:

Kleine heeft het ook goed naar z'n zin met privé bios

Hoe gaat het met de paarse touring
lange tijd geen update meer.
Overigens, ik paste met 3 kids nog makkelijk in de e46 toruing, waarom zou het jou met 2 niet lukken

lange tijd geen update meer.
Overigens, ik paste met 3 kids nog makkelijk in de e46 toruing, waarom zou het jou met 2 niet lukken

BMW e91 LCI 320da Individual
Izzy, de paarse touring start nog steeds in 1x (zoals altijd
) en rijdt nog erg goed! Vorige week nieuwe remschijven en blokken (voor en achter) besteld en die gaan er ook snel onder.
We gaan gewoon vrolijk door naar de 4ton
Goed om te weten dat het past met 3 kids
. Ik vind het wel wat krap ogen met de Toby erin maar wellicht dat het dan wel mee gaat vallen
. We gaan ons nu eerst focussen op een kavel die we op het oog hebben
.

We gaan gewoon vrolijk door naar de 4ton

Goed om te weten dat het past met 3 kids

goed om te horen!
de toby maak je iets wat schuin vast, in het midden de verhoging zit 5 jaar en ouder) en de andere kant de maxicosi, of een stoel nummer 3 (peuter) de stoelen staan naast elkaar en omdat de kids in de stoel zitten gaat dat niet ten koste van het comfort voor de kids.
de toby maak je iets wat schuin vast, in het midden de verhoging zit 5 jaar en ouder) en de andere kant de maxicosi, of een stoel nummer 3 (peuter) de stoelen staan naast elkaar en omdat de kids in de stoel zitten gaat dat niet ten koste van het comfort voor de kids.
Afgelopen weekend stond er een leuke KMstand op de bimmer
(zag het net op tijd voor een foto)

Op naar de 4ton

Op naar de 4ton

Net ingereden dus 

-
Prachtige auto Joost , een geweldige kleur ,daar zou ik niets meer aan doen en ik lees maar over handvatten ,ik vind dat het bij de Touring hoort en makkelijk zeker op vakantie met de auto en dan die defusser mooi toch anders zit je steeds dat ding zwart te maken met kunststof reiniger of ander spul ,het stuur is heerlijk die heb ik ook geweldig wel een paar streep dikker dank standard stuur en automaat lijkt mij ook heerlijk de velgen daar ben ik weer minder over maar smaken verschillen natuurlijk.
nne als het mijn auto zou zijn zou hij zo blijven een BEAUTY.
Henk
nne als het mijn auto zou zijn zou hij zo blijven een BEAUTY.
Henk
Varen is fijner dan je denkt
Thanks Henk!
Ondanks dat ik hem nog steeds heerlijk vind rijden kijk ik af en toe weleens naar een 5-serie. Er staat een hele leuke nu te koop maargoed moet dan nog wel aardig wat bijleggen + ik heb aardig geinvesteerd in deze auto (veel reparatie/onderhoud) dus ga denk gewoon nog even lekker doorrijden
.
Ik vind de handvatten ook mooier erop! En komen volgend jaar wellicht goed van pas als we met de auto op vakantie gaan met 2 kids (afgelopen dinsdag is dochtertje Nova geboren) en dus een dakkoffer erop
.
Ondanks dat ik hem nog steeds heerlijk vind rijden kijk ik af en toe weleens naar een 5-serie. Er staat een hele leuke nu te koop maargoed moet dan nog wel aardig wat bijleggen + ik heb aardig geinvesteerd in deze auto (veel reparatie/onderhoud) dus ga denk gewoon nog even lekker doorrijden

Ik vind de handvatten ook mooier erop! En komen volgend jaar wellicht goed van pas als we met de auto op vakantie gaan met 2 kids (afgelopen dinsdag is dochtertje Nova geboren) en dus een dakkoffer erop

Laatst gewijzigd door Quadrantz op 26 sep 2014, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Van harte met je dochter!
Bij ons zijn de kinderen nu 7 en 9 en we houden weer steeds meer plek over in de auto.
Je auto wordt vanzelf weer groot genoeg haha.
Succes en nog veel veilige km.
Bij ons zijn de kinderen nu 7 en 9 en we houden weer steeds meer plek over in de auto.
Je auto wordt vanzelf weer groot genoeg haha.
Succes en nog veel veilige km.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
Thanks
.
Als de kids klein zijn heb je de meeste ruimte nodig dus wie weet toch volgend jaar of het jaar erop switchen
. Die van ons schelen ook 2jr (op 6wk na) 

Als de kids klein zijn heb je de meeste ruimte nodig dus wie weet toch volgend jaar of het jaar erop switchen

-
Mooie kar, heb een Opel Omega van t laatste type gehad met dezelfde kleur én een BMW 2.5TD motor erin fabriek-af. Alles drop en dran, jammer van de wegenbelasting, daarom is ie weg. (425,- int kwartaal
)

Ik ga toch even inventariseren of ik nog een leuke prijs voor mijn auto kan krijgen, zie hier: viewtopic.php?f=586&t=41299
Zometeen ook nog maar even op Autoscout en MP zetten.
Zometeen ook nog maar even op Autoscout en MP zetten.
Laatst gewijzigd door Quadrantz op 28 sep 2014, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.