Erik's 328 mini modje P7 + fotoshootje FOR SALE
Re: Erik's 328 coupé Nieren ZWART of CHROOM????
Jah dat kan dan doe je gelijk gouden nieren
Goud blauw staat idd vet maar er zitten hier ook een paar velgen spuiters opt forum..
Goud blauw staat idd vet maar er zitten hier ook een paar velgen spuiters opt forum..
goud en blauw is idd erg vet , maar een beetje te PIMP
Zag ik die blauwe in een flits toch even aan voor een oude 6-serie
ik dacht zelf meer aan gun metal als kleur.......maar idd goud is wel beetje pimp en dat is nou net niet de bedoeling.....
dat gun metal is wel gaaf, en dan de rand van je nieren zwart maken en het binnenste in de zelfde kleur als je velgen? mss wel tof ideetje
Kalm an... en rap wat..!
nou we zullen het zien, volgende week krijg ik mijn andere wielen met inderdaad het hart nog in goud.....eens kijken hoe het lijkt en anders volgend seizoen naar de spuiter.....8,5 en 10 J
nou de wielen gaan niet meer door....verkoper belt me vandaag af terwijl ik ze vnvnd zou halen.....met een vaag excuus maar goed...op zoek naar wat anders....
Goud heb ik ook al eens over getwijfeld, kreeg toen deze shop een keer terug:
Hebben ze toen ook geshopt met gun metal, ook erg mooi maar kan ik helaas niet meer terug vinden...
Hebben ze toen ook geshopt met gun metal, ook erg mooi maar kan ik helaas niet meer terug vinden...
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
Ben de laatste tijd even niet meer zo actief met de bmw en het forum geweest maar zijn weer bezig, Heb mijn zwarte evolutions verkocht want had een set artec l editions gekocht...echter haakte de verkoper op laatste moment af......rij dus op de immitatie motorsport wielen welke echter niet helemaal naar mijn zin zijn, niet meer in nette staat...echter stond gister met lekke band in de carport.....binnenkant van de velg krom nu moet ik dus wel op zoek want laten maken vind ik zonde.
heb een paar setjes in gedachten, daarom graag jullie mening...
-18 inch style 32 breedset
-18 inch alpinas
-17 inch motorsport/contours breedset
-17 inch 2 delige brock wielen
-17 inch Rh zw 1 of 3
graag uw ongeschonden mening!
gr. Erik
heb een paar setjes in gedachten, daarom graag jullie mening...
-18 inch style 32 breedset
-18 inch alpinas
-17 inch motorsport/contours breedset
-17 inch 2 delige brock wielen
-17 inch Rh zw 1 of 3
graag uw ongeschonden mening!
gr. Erik
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Erik's 328 coupé // Velgen meningen gevraagd//
Optie 1 en 2 is wat stijlvoller..optie 3 lekker OEM en optie 4 en 5 wat meer dik / racy achtig...
Persoonlijk zou ik onder jou coupe voor optie 1 of 3 gaan...maar velgen keuze blijft net zo persoonlijk als lederen schoenen vs gympies, dus gewoon doen wat je mooi vind...
Persoonlijk zou ik onder jou coupe voor optie 1 of 3 gaan...maar velgen keuze blijft net zo persoonlijk als lederen schoenen vs gympies, dus gewoon doen wat je mooi vind...
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 21 apr 2012, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Ben zelf erg blij met de Contours.
Heb er nog genoeg te koop (incl. Breedset optie).
Heb er nog genoeg te koop (incl. Breedset optie).
- Spoiler: Laat zien
Ik stem voor 17 inch motorsport/contours breedset!
18 inch style 32 breedset!!
17 inch motorsport zal ook heel mooi staan, maar is misschien weer wat te "gewoontjes".
T is maar net waar je van houd
Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
Succes!
17 inch motorsport zal ook heel mooi staan, maar is misschien weer wat te "gewoontjes".
T is maar net waar je van houd
Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
Succes!
Re: Erik's 328 coupé // andere wielen, style 32 breedset//
nou de kogel is door de kerk...aangezien ik al tijden rond aan het kijken was zijn het toch de style 32 geworden. ze zitten er inmiddels onder, zal z.s.m. fotootje gaan schieten....enige minpuntje dat de rechtervoorvelg wat stoeprand schade heeft.....moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat!