mkm e46 Csl make'over
Re: mkm e46 Csl make'over
Wauw, goed bezig
Ben echt super benieuwd naar de CSL klep :~
Hoeveel veranderd de hoogte van de wagen met het schroefsetje?
Ben echt super benieuwd naar de CSL klep :~
Hoeveel veranderd de hoogte van de wagen met het schroefsetje?
haha ja ik hou het nog even spannend..
vooraan tot 7,5cm
achteraan tot 6,5cm
maar deze schokdempers zijn korter dus bij plaatsen zijn ze zonder te verstellen al 2 cm lager als oem bmw dus..
vooraan tot 7,5cm
achteraan tot 6,5cm
maar deze schokdempers zijn korter dus bij plaatsen zijn ze zonder te verstellen al 2 cm lager als oem bmw dus..
je kan als het goed is nog lager mocht je dat willen.
als je de stelschfroef aan de achterste veer eraf haalt ben je nog lager, zo kan je dit ook doen met het eerste veerdeel op de voorpoot.
maar goed zou het persoonlijk niet doen, moet wel rijdbaar blijven natuurlijk, heb een hoop goede verhalen gehoord over v-maxx prijs kwaliteit verhouding is zogezegd erg goed
als je de stelschfroef aan de achterste veer eraf haalt ben je nog lager, zo kan je dit ook doen met het eerste veerdeel op de voorpoot.
maar goed zou het persoonlijk niet doen, moet wel rijdbaar blijven natuurlijk, heb een hoop goede verhalen gehoord over v-maxx prijs kwaliteit verhouding is zogezegd erg goed
ja zou kunnen maar is geen optie want heb 9,5 J alpina er onder van achter dus dan kom ik met mn wielkast in problemen, het gaat mij vooral om de stugheid die veel beter is dan met gewone veren. en uiteraard de hoogte die ik kan verstellen.
heb idd ook even rond gezocht over de kwaliteit en een kennis heeft ze ook onder een E60 en bevalt ook prima.
heb idd ook even rond gezocht over de kwaliteit en een kennis heeft ze ook onder een E60 en bevalt ook prima.
vergeet niet bij elke keer dat je ze versteld zou je in princiepe opnieuw moeten uitlijnen
Klopt helemaal!!! Handig van een schroefset is dat je hem helemaal naar je zin en de drempels in je buurt kan afstellen.
Dan nog ff lekker laten inzakken en dan .......uitlijnen. Daarna moet je er eigenlijk niets meer aan doen, anders moet je idd weer uitlijnen. Het is dus niet zo dat je in een "weekend" en "doordeweeks stand" kan blijven zetten.
Uiteindelijk is een schroefset dus ook "star" alleen nadat je hem op je individuele wensen hebt ingesteld.
Dan nog ff lekker laten inzakken en dan .......uitlijnen. Daarna moet je er eigenlijk niets meer aan doen, anders moet je idd weer uitlijnen. Het is dus niet zo dat je in een "weekend" en "doordeweeks stand" kan blijven zetten.
Uiteindelijk is een schroefset dus ook "star" alleen nadat je hem op je individuele wensen hebt ingesteld.
yes i know.. jammer dat het elke keer moet gebeuren want ben nogal precies als het over verlagen gaat.. maar air ride vond ik iets te overdreven..
ben in de tijd dat ik met mijn klep bezigwas nog een beetje creatief geweest..
had nog een middenconsolle bakje over en was tog met polyesther bezig heb er gelijk een mooi houdertje voor mijn ipod voor gemaakt.
heb een sony Xplode radio met vaste ipod aansluiting en de kabel was net lang genoeg tot aan mn middenconsole.
dus kan nu mooi zonder kabeltjes of losse stekkers naar mn ipod luisteren. Heerlijk..
hier een foto'tje :
greetz mkm
had nog een middenconsolle bakje over en was tog met polyesther bezig heb er gelijk een mooi houdertje voor mijn ipod voor gemaakt.
heb een sony Xplode radio met vaste ipod aansluiting en de kabel was net lang genoeg tot aan mn middenconsole.
dus kan nu mooi zonder kabeltjes of losse stekkers naar mn ipod luisteren. Heerlijk..
hier een foto'tje :
greetz mkm
Zeker gaaf!
Maar vind het wel diefstal gevoelig zo .. Al haal je hem na het rijden er uit, mensen weten dat die er is. (Neem aan dat je hem niet steeds mee neemt als je ergens parkeert). Ik had liever voor een oplossing gekozen dat die niet zichtbaar is.
Maar vind het wel diefstal gevoelig zo .. Al haal je hem na het rijden er uit, mensen weten dat die er is. (Neem aan dat je hem niet steeds mee neemt als je ergens parkeert). Ik had liever voor een oplossing gekozen dat die niet zichtbaar is.
Goed bezig geweest zeg! Ziet er netjes uit!
-
goed bezig!!!
ben erg benieuwd naar de schroefset~!!!!
ben erg benieuwd naar de schroefset~!!!!
Ik zie dit topic nu pas, ziet er echt heel erg mooi uit. Was nooit echt een fan van de CSL voorbumper op een sedan, maar hier ziet het er wel erg mooi uit. Mijn complimenten
zo het schroefsetje is gemonteerd,na een aantal keer passen en meten heb ik hem naar mijn zin gekregen,de stugheid valt me reuze mee. staat nu op 50% en dat is perfect.
heb even gewacht met monteren want heb nieuwe banden gemonteerd voor en achter,
goodyear eagle F1
vooraan: 225-35 R19
achteraan 255-30 R19
heb een paar foto's van de resultaten:
vrijdag komt de volledigge update over de kofferklep,want ligt nu in de spuitkabine en word morgen gemonteerd..
ik kan niet wachten..
greetz,mkm
heb even gewacht met monteren want heb nieuwe banden gemonteerd voor en achter,
goodyear eagle F1
vooraan: 225-35 R19
achteraan 255-30 R19
heb een paar foto's van de resultaten:
vrijdag komt de volledigge update over de kofferklep,want ligt nu in de spuitkabine en word morgen gemonteerd..
ik kan niet wachten..
greetz,mkm
Ziet er super uit !!
Vraagje over je achtervelgen, weet je daar zo de ET waarde en de breedte van ??
Vraagje over je achtervelgen, weet je daar zo de ET waarde en de breedte van ??
thnx, ja de ET is 34 en ze zijn 9,5J breed. het is wel erg krap dus de wielkast moet wel gerolt worden bij alles wat non M3 is.
ik heb hem zelf 1cm uitgerolt en nu met het schroefset gaat het prima..
greetz,mkm
ik heb hem zelf 1cm uitgerolt en nu met het schroefset gaat het prima..
greetz,mkm