Hele mooie fotos heren!
Ik was helaas wat aan de late kant, maar heb alsnog genoten.
Om 3uur vertrok ik en heb doorgereden hopende dat er genoeg mensen waren. Vanuit Utrecht richitng Amsterdam zag ik OCRAM nog rijden.. Woow wat een dikke bak zeg.. Hij viel me gewoon op uit het tegenliggend verkeer..Aangekomen waren er al vele weg, maar alsnog veel moois gezien.
Ik had onderweg nog een aantal forumleden gsmsd of er nog wagens waren, flink doorgereden.
Aangekomen gelijk al de hand geschud met KEvin en W_B_ (naam vergeten) en M3 NL, Aron,Robbel.. Daarna kwamen uit het restaurant Luuk, Rene, Daniel Roy,Cliff met ze K.I.T.T .. Was gezellig jongens.
Dit keer vooral veel gepraat en minder naar de wagens gekeken. Met de bekenden veel gebabbeld. Was zeker gezellig. Het werd steeds kouder, uiteindelijk om kwart voor 7 vertrokken.
Drie Dikke M3 e92's gezien. Allemaal een voor een mooie wagens.
@Arons wielen waren wel GRUWELIJK zeg... Mijn blackberry past perfect op de flens van de voorste wielen..
@mikkie: nog bedankt voor de olieservice reset..
Heb enorm veel lol gehad, veel gelachen met members.
Op naar de volgende.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +