Uhm, zou je dat niet eerst even met Daniel overleggen? Weet niet of dat wel de bedoeling is.Danishbmw schreef:@ Brian: is het mogelijk dat wij als bimmerportal leden dan bij elkaar staan bij Bimmerparts (Rene, CLiff & DNL)?
Zondag 17 juni 2012 >> BMW Thema [at] Fast Car Festival
Re: Zondag 17 juni 2012 >> BMW Thema [at] Fast Car Festival
Uiteraard, maar bedoel meer van er dichtbij dan expliciet bij Bimmerparts..Ach ja we zien het wel.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
De 320d! of met mooi weer de cabrio natuurlijkGriffendahl schreef:Ik ben er normaalgesproken ook bij, weet alleen nog niet of ik een BMW meeneem
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
De auto staat er klaar voor. Gepoetst en wel. Zaterdag nog even een wasbeurt en klaar....
Waar heb je die sticker vandaan? :O
Deze pomp? (via google maps) 52.305914,4.836178
Zelf laten maken. Samen met Dnl. Om BimmerParts en Fast Car nog een beetje te promotenJzAero schreef:Waar heb je die sticker vandaan? :O
Nette sticker! Mooie auto ook Je foto had me even een aanzetje gegeven om mijn wagen ook even schoon te poetsen!
Jouw auto vast ook wel iets meer rendement uit te halen, met die kleur. Tiag is wat dat betreft wel makkelijk. Even wassen is vaak genoeg
Ja klopt, hij wordt echt snel (opvallend) vies. Niet fijn, maar de kleur maakt een hoop goed!
Hier net schoon gepoetst
Hier net schoon gepoetst
- Spoiler: Laat zien
Ja, erg nice. Uitlaat moet ik ook nog ff doen. Maar moet de auto zaterdag toch nog wassen, want hij wordt nog drie dagen gebruikt
Same here! Zaterdag gaat hij waarschijnlijk ook even langs de garage, dan wordt ie gefinetuned. Als de tijd het toelaat.
zet mijn maar op de lijst ik ben er ook bij kunnen we dan met ons clubbie bij elkaar staan net als wat danish zegt dicht bij bimmerparts ?
moet wel nog even tijden en locatie weten ?
moet wel nog even tijden en locatie weten ?
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Staat in startpost