haha, die kotje toch!kowist320 schreef:ik had het eerlijk gezegt lekker origineel gehouden. ik vindt het gewoon niet kloppen met de rest.
maar dat is mijn mening.
gr
kotje
Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
beste delano ik geef gewoon me mening. gelukkig smaken en meningen verschillen.
gr
kotje
gr
kotje
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
hoe bedoel je smaak? ik had het over orgineel
Laatst gewijzigd door Rene08 op 16 nov 2012, 19:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
hahaha ik bedoel het ook niet verkeerd naar jou
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (nieuwe mod)
ik zou het zo laten, echt dik zo @volgens mij zit er vocht in je koplampen
maar hele mooie wagen zo
grt Robert
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
heb een paar foto's nu voorbij zien komen, en idd ik vind de luchtgaten nu ook gewoon dik, lekker zo laten!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
ik vind het wel erg vet uit zien!
en vooral die ringen moet je juist wel zo laten, als je het zwart hebt, valt het haast niet op.
en vooral die ringen moet je juist wel zo laten, als je het zwart hebt, valt het haast niet op.
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
Een tijdje gelden, maar deze winter is mijn niet buiten geweest.
Maar toch wel aardig wat vervangen:
- Bougies
- Benzinefilter
- Olie filter en luchtfilters
- Verse olie (Castroll TWS FST)
- Lambda sensoren voor de cat L + R
- PDC sensoren voorzijde alle 4
- Accu
- Style 65 velgen, de enige echte (oude set staat te koop)
- Nieuwe schoenen voor en achter in de originele 245 en 275 maten
Dus hij is nu bijna naar mijn zin.
Volgende mods geplanned:
- EBC Yellowstuff rondom
- Vmax verwijderen
- Pixel reparatie Kombi
- CP600BMW
Wellicht later een optie om:
Een Evolve fase 2 tuning uit te voeren(wordt het totaal rond de 440 PK):
Evolve ECU Remap Custom Software with Vmax
Evolve Air Intake Sensor Relocation Kit
Evolve High Flow Intake System
Evolve High flow 4-1 Step Design Headers (exhaust manifolds)
Evolve High flow 200 CELL CATS
Of de max en een Evolve fase 4 tuning uit te voeren (wordt het totaal rond de 480 PK):
Evolve ECU Remap Custom Software with Vmax
Evolve High flow Induction System
Evolve Air Intake Sensor Relocation Kit
Evolve High flow 4-1 Step Design headers (exhaust manifolds)
Evolve Cylinder Heads
Evolve Metal 100/200-Cell Catalytic Converters / DECAT
Paar foto's van de nieuwe schoenen
Bandje achter
Bandje voor
Remschijfje voor zag er nog prima uit
Remschijfje achter ook nog perfect
Paar totaal plaatjes
Maar toch wel aardig wat vervangen:
- Bougies
- Benzinefilter
- Olie filter en luchtfilters
- Verse olie (Castroll TWS FST)
- Lambda sensoren voor de cat L + R
- PDC sensoren voorzijde alle 4
- Accu
- Style 65 velgen, de enige echte (oude set staat te koop)
- Nieuwe schoenen voor en achter in de originele 245 en 275 maten
Dus hij is nu bijna naar mijn zin.
Volgende mods geplanned:
- EBC Yellowstuff rondom
- Vmax verwijderen
- Pixel reparatie Kombi
- CP600BMW
Wellicht later een optie om:
Een Evolve fase 2 tuning uit te voeren(wordt het totaal rond de 440 PK):
Evolve ECU Remap Custom Software with Vmax
Evolve Air Intake Sensor Relocation Kit
Evolve High Flow Intake System
Evolve High flow 4-1 Step Design Headers (exhaust manifolds)
Evolve High flow 200 CELL CATS
Of de max en een Evolve fase 4 tuning uit te voeren (wordt het totaal rond de 480 PK):
Evolve ECU Remap Custom Software with Vmax
Evolve High flow Induction System
Evolve Air Intake Sensor Relocation Kit
Evolve High flow 4-1 Step Design headers (exhaust manifolds)
Evolve Cylinder Heads
Evolve Metal 100/200-Cell Catalytic Converters / DECAT
Paar foto's van de nieuwe schoenen
Bandje achter
Bandje voor
Remschijfje voor zag er nog prima uit
Remschijfje achter ook nog perfect
Paar totaal plaatjes
Laatst gewijzigd door Marcel RSD op 02 feb 2013, 18:26, 4 keer totaal gewijzigd.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
goed bezig marcel. je hebt mooie beurt gegeven zie ik.
ik heb tijdje terug ook naar de headers van evolve gekeken en zelfs alex gemailt hier over. je hebt voor 2050 pond zo een set thuis.
en dan moet je het nog monteren ook.
dus je komt makkelijk op 3000 euro uit.
misschien gaat het bij mij ooit komen.
gr
kotje
ik heb tijdje terug ook naar de headers van evolve gekeken en zelfs alex gemailt hier over. je hebt voor 2050 pond zo een set thuis.
en dan moet je het nog monteren ook.
dus je komt makkelijk op 3000 euro uit.
misschien gaat het bij mij ooit komen.
gr
kotje
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
Kotje.
Als deze niet meer weggaat, dan ga ik voor de Evolve fase 4 mode. Ik denk dat dat voor een € 5000 wel mogelijk moet zijn. Dan wordt hij uniek in zijn soort.
Als deze niet meer weggaat, dan ga ik voor de Evolve fase 4 mode. Ik denk dat dat voor een € 5000 wel mogelijk moet zijn. Dan wordt hij uniek in zijn soort.
Laatst gewijzigd door Marcel RSD op 02 feb 2013, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
je moet het niet weg doen man. zo een mooie ding ken je moeilijk vinden hoor. en als je het vind vragen ze de hoofdprijs.
idd voor 5000 euro ben je wel aardig ver.
gr
kotje
idd voor 5000 euro ben je wel aardig ver.
gr
kotje
Laatst gewijzigd door Rene08 op 02 feb 2013, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
5000 euro........
Voor een pkwinst van ongeveer 80Pk.....
Dan spaar ik liever even een paar 1000 euro (bijna het dubbele )meer en gooi het superchargerpakket erop,dan wordende sprongen iets groter Meer waarde terug voor het sparen vind ik wel een mooie omschrijving daarvoor .......
Voor een pkwinst van ongeveer 80Pk.....
Dan spaar ik liever even een paar 1000 euro (bijna het dubbele )meer en gooi het superchargerpakket erop,dan wordende sprongen iets groter Meer waarde terug voor het sparen vind ik wel een mooie omschrijving daarvoor .......
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
Maar waarschijnlijk zijn de subtielere mods die marcel noemt, net even iets degelijker voor je blok, met een supercharger wordt het meteen zo'n ruw beest, terwijl de M5 van zichzelf al een flink vermogen heeft, ik denk juist dat een subtiele vermogenstoename je net even dat lekkere extraatje hebt, zonder dat je een monster creëert wat voor daily eigenlijk niet meer te doen is!
zo denk ik er dan over!!
Maar goed bezig hier, goed onderhoud!
zo denk ik er dan over!!
Maar goed bezig hier, goed onderhoud!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
Wauw. Lekker bezig hoor De mods klinken ook erg interessant. Lekker draadje zo om te volgen!
CP600BMW al geïnstalleerd? Ik ben er nog steeds erg blij mee
CP600BMW al geïnstalleerd? Ik ben er nog steeds erg blij mee
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (Nieuwe mod)
Nee, de CP600BMW staat even op de wachtlijst.
Ik ben nu bezig met een Evolve ECU tune + Alph-N. Kijken hoe dat afloopt.
Ik ben er ook achter gekomen dat mijn camber achter niet zuiver is. Banden staan als het ware schuin. Wordt zaterdag berekend en als het goed is dan ook verholpen.
En mocht het fatsoenlijk weer blijven, een wasbeurt is ook hoognodig
Supercharger heb ik ook naar gekeken. Echt een extreme mod. Maar dan weet je ook dat je regelmatig een revisie van het blok moet doen. En dat geluid op de dyno, nog beter dan
Nee, het moet geen circuit of trackl car worden. Ik wil het zoveel mogelijk origineel houden en een met een evolve tune is origineel maar toch iets unieks.
Ik ben nu bezig met een Evolve ECU tune + Alph-N. Kijken hoe dat afloopt.
Ik ben er ook achter gekomen dat mijn camber achter niet zuiver is. Banden staan als het ware schuin. Wordt zaterdag berekend en als het goed is dan ook verholpen.
En mocht het fatsoenlijk weer blijven, een wasbeurt is ook hoognodig
Supercharger heb ik ook naar gekeken. Echt een extreme mod. Maar dan weet je ook dat je regelmatig een revisie van het blok moet doen. En dat geluid op de dyno, nog beter dan
Nee, het moet geen circuit of trackl car worden. Ik wil het zoveel mogelijk origineel houden en een met een evolve tune is origineel maar toch iets unieks.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats