- versnelling bak schakel gedeelte
-cardan as
-uitlaat lijn van voor naar achter
-hydrauliek
-leidingen van de stuurbekrachtiging ,
- slangen van de brandstofleiding ,
-koel vloeistof slangen die verbonden zijn met de binnen unit van de verwarming
en daarna ben je wel klaar om hem er uit te takelen jammer genoeg was ik wel iets vergeten los te maken , en dat was 1 leiding van de stuur bekrachtiging
een paar foto's er bij

hier is attetjapnurd druk bezig

hier is hij er uit gelukkig kon de takkel hoog genoeg


na dat de motor blok er uit was werd het wel tijd om deze is de motor steun te hangen , oja en natuurlijk wel eerst de versnelling bak er af ook daar kwam ik ergens achter waar ik niet zo blij mee was , okt 2012 had ik me koppeling laten vervangen door een garage en kom dus nu pas achter dat alle bouten los zaten op de 2 die onder zaten na ...zucht, btw de motor steun was jammer genoeg geen succes

jammer genoeg ging deze gelijk door buigen 570 kilo is de maximale maarja Chinese pisbakken staal
dus heb ik hem maar deels in de takkel laten hangen om toch zoveel mogelijk te kunnen doen


