Uiteraard voor de kat, de achterste registreren alleen, deze regelen niks320ciE46 schreef:Voor de katalysator zeker, bank 2 of 1 en dan sensor 1? Stond er een foutcode in je bc?

Uiteraard voor de kat, de achterste registreren alleen, deze regelen niks320ciE46 schreef:Voor de katalysator zeker, bank 2 of 1 en dan sensor 1? Stond er een foutcode in je bc?
streamline schreef:Wat denk jezelf? Hij zit middenin de uitlaatgassen.....
Top, dan is dat de reden waarom mijn mengsel te rijk is, welke vervolgens mijn zwakke staionair en dip veroorzaakt.matheeuwissen schreef:Uiteraard voor de kat, de achterste registreren alleen, deze regelen niks320ciE46 schreef:Voor de katalysator zeker, bank 2 of 1 en dan sensor 1? Stond er een foutcode in je bc?
ik kan op een of andere manier geen afbeeldingen toevoegenBMWe46Mike schreef:Gelukkig dat hij het weer doet, misschien een idee om nu een showroom aan te maken om je auto aan iedereen te showen?
kan je mij helpen ik kan namelijk geen bijlages toevoegenBMWe46Mike schreef:Gelukkig dat hij het weer doet, misschien een idee om nu een showroom aan te maken om je auto aan iedereen te showen?