Daytime running lights

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
bmw325ticompact

Re: Daytime running lights

Bericht door bmw325ticompact » 16 jan 2009, 22:35

Het is zeker een mooie thread. Ben echt benieuwd net als een ieder hier hoe dit zal aflopen en hoe het eruit zal zien uiteraard.

Patron

Bericht door Patron » 31 jan 2009, 23:26

Beste heren,

Ik zat net bij de facelift e90 topic en zag dat de knippers vervangen zijn door 3 ledjes.. en toen kwam ik op een gedachte voor de e46 drl :! maar ik vraag me wel af of het mogelijk is..

mijn idee was dus, de pinkerkap te openen.. (glas eraf dus) en er dus ook oranje ledjes in te bevestigen en de draadje netjes doorgeleiden naar buiten toe.

En deze kabels wilde ik aansluiten waar de AE's op aangesloten zitten. Zo branden de oranje ledjes als je AE's aan staan en heb je drl!

maar mijn vraag is of dit wel mogelijk was en of het wel slim is om aan de kabels van de AE's ff andere kabels aan vast te zetten (wordt gesoldeerd uiteraard)..

en de glas van de pinkers kunnen er ook niet af denk ik, tenzij je het rustig "sloopt" en met seconde lijm dichtplakt denk ik..
Afbeelding

Davi

Bericht door Davi » 12 feb 2009, 22:41

Is er al wat bekend? Iemand al de DLR's werkend gekregen? :P

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 13 feb 2009, 02:15

PATRON schreef:B...zag dat de knippers vervangen zijn door 3 ledjes.. en toen kwam ik op een gedachte voor de e46 drl :! maar ik vraag me wel af of het mogelijk is..
Kijk je wel uit dat het geen kestboom wordt? Ik zat ook aan LED lampjes te denken IN de units (gewoon omdat het strakker knippert en sneller reageert bij remlichten) Maar het wordt al snel PIMP hoor en die dingen geven niet egaal licht bovendien. Ik had ook al LEDjes in de stadlichtfittingen gedaan. Toch maar weer snel gloeilampjes erin.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”