BMW E36 325i Coupe 'Nordschleife'
Re: E36 325i Coupe Ringtool
Yep, en op Ebay vind je met wat geluk aardige hebbedingetjes of zeldzame onderdelen.
Maar over het algemeen is er voor de E36 zoveel aanbod dat de prijzen meestal betaalbaar zijn en voor elk probleem wel een kant en klare oplossing bestaat.
Dus vaak is het klikken, betalen en wachten op het pakket uit (meestal) UK of D
Maar over het algemeen is er voor de E36 zoveel aanbod dat de prijzen meestal betaalbaar zijn en voor elk probleem wel een kant en klare oplossing bestaat.
Dus vaak is het klikken, betalen en wachten op het pakket uit (meestal) UK of D
Vandaag een set aluminium pedalen gemonteerd:
Bij het terugbrengen van de auto nog 3 foto's met de mobiel kunnen maken:
Volgende aankoop: een witte sunstrip, was weer erg irritant zo met de lage zon in je gezicht en het niet beschikken over zonnekleppen
Bij het terugbrengen van de auto nog 3 foto's met de mobiel kunnen maken:
Volgende aankoop: een witte sunstrip, was weer erg irritant zo met de lage zon in je gezicht en het niet beschikken over zonnekleppen
Wat een plaatje
Weet niet of ik het al is gezegd had, maar wat een vette bak!! Leuke track toy met een betrouwbare motor! Ga je ook onboard filmpjes maken op de nordschleife?!
- Blackthunder
- BMW320iHellrot
echt strak alleen zwarte gt corners zal hem nog strakker maken ,naar mijn mening
-
Misschien plasti-dip ik de GT skirts antraciet of iets dergelijks, wit misstaat op zich niet. Ben er nog niet uit...
De camera loopt wel altijd tijdens ritten, meer om calamiteiten te filmen dan eigen rondjes op Youtube te plaatsen. Het is fijn om jezelf te kunnen indekken bij eventuele schade
Heb net versterkte veerpootlagers besteld voor de achterzijde. Het plan is om daar ook een veerpootbrug te maken met behulp van Z3 verstevigingsplaatjes. Eerst eens kijken of dit zin heeft door alleen deze plaatjes los te plaatsen
De camera loopt wel altijd tijdens ritten, meer om calamiteiten te filmen dan eigen rondjes op Youtube te plaatsen. Het is fijn om jezelf te kunnen indekken bij eventuele schade
Heb net versterkte veerpootlagers besteld voor de achterzijde. Het plan is om daar ook een veerpootbrug te maken met behulp van Z3 verstevigingsplaatjes. Eerst eens kijken of dit zin heeft door alleen deze plaatjes los te plaatsen
Veerpootlagers oud vs nieuw
Z3 verstevigingsplaatjes passen niet, gat moet rondom 1 mm groter
Eerste aanzet op van de verstevigingsplaatjes een veerpootbrug te maken
De buis die ik over had na montage van de x-brace hergebruikt
Eerst met de bouten de boel goed afgesteld en daarna de verbinding vastgelast
Achterkant 1 cm verhoogd (rand velg liep gelijk met spatbordrand)
Het eindresultaat
De stijfheid van de achterkant is nu duidelijk goed in verhouding met de voorkant. En minder kans op geschraap: missie geslaagd
Dit weekend bleek de cilinder van de remklauw niet snel genoeg terug te veren, erg lastig om
dan op blokkeergrens te remmen. En gevaarlijk op glad wegdek!
Ik ga de moeite niet nemen om 'm te reviseren. Nieuwe klauwen besteld en binnen gehad.
Moet ze alleen nog spuiten, waarschijnlijk wordt het mat rood.
Wel prettig: eindelijk weer door de karussel zonder slepende banden...
dan op blokkeergrens te remmen. En gevaarlijk op glad wegdek!
Ik ga de moeite niet nemen om 'm te reviseren. Nieuwe klauwen besteld en binnen gehad.
Moet ze alleen nog spuiten, waarschijnlijk wordt het mat rood.
Wel prettig: eindelijk weer door de karussel zonder slepende banden...
Laatst gewijzigd door witje op 20 mar 2015, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
deze auto is zooooo vet echt
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
zag je voorbij komen op een touristfahren filmpje op youtube van afgelopen weekend, of het is een copycat
E36 sedan Avusblau
Nee, dat waren wij inderdaad. Gefilmd bij de 'bocht des doods' Kallenhard waar het bij nat wegdek altijd spekglad is.
Bij de slippartij van de Focus had ik 'm net voorbij gelaten, zag de bui al hangen. Zaten er vlak achter en het zag er spectaculair uit. Op semislicks op een natte Nordschleife is sowieso goed oppassen
Updates werken allemaal zoals gehoopt: geen geschraap, duidelijk stijvere koets en achterkant beter in balans.
http://www.youtube.com/watch?v=OGi7_TtRGrQ
Bij de slippartij van de Focus had ik 'm net voorbij gelaten, zag de bui al hangen. Zaten er vlak achter en het zag er spectaculair uit. Op semislicks op een natte Nordschleife is sowieso goed oppassen
Updates werken allemaal zoals gehoopt: geen geschraap, duidelijk stijvere koets en achterkant beter in balans.
http://www.youtube.com/watch?v=OGi7_TtRGrQ
Laatst gewijzigd door witje op 21 mar 2015, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Merk jij verschil met de veerpootbrug achter?
Opbouw van mijn 323ti S50B30-racer; viewtopic.php?f=75&t=37135