DVDs Europe Professional 2015
Re: DVDs Europe Professional 2015
Ja nieuwe wijk Oosterheem dus, moet er volgens op staan.
Heb ze hier inmiddels ook draaien en alles zonder problemen.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
En de wasmachine gaat naar....BMW_Lover . Was idd een kwestie van zoomen, excuus heb hem pas 6wk
Downloaden lukt me voor geen kant...
kan niet verder ermee helaas.. Iemand een eigen upload?
kan niet verder ermee helaas.. Iemand een eigen upload?
Inprincipe werkt het out of the box.Je zou eens naar je client kunnen kijken en of je router/firewall correct staat ingesteld.
Onder linux distro's zijn er geen problemen.
Onder linux distro's zijn er geen problemen.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
@Quadranz, zal je mijn adres pm'n voor de wasmachine
@jdvdb, stuur maar een pm voor een link naar een download lokatie
@jdvdb, stuur maar een pm voor een link naar een download lokatie
Maakt het uit op welke DVD je ze brandt. DVD +RW? En van welk merk? Philips?
En ik vermoed dat het op de laagste brandsnelheid moet?
En ik vermoed dat het op de laagste brandsnelheid moet?
Hoi Natacha,
Het wordt gewaardeerd als je je eerst even voorstelt in het voorsteltopic (zie Algemeen Forum --> Stel jezelf voor).
Ik heb hem op een DVD-R gebrand van merk Platinum op 4x. Dat was bij mij de laagste snelheid die mogelijk was via het programma Nero. Bij mij werken ze perfect maar bij een ander forumlid niet.
RW zou ik niet zo snel gebruiken, en als het kan brand je hem op 1x dat heeft BMW_Lover gedaan (en wordt ook aangeraden in het info bestand).
Het wordt gewaardeerd als je je eerst even voorstelt in het voorsteltopic (zie Algemeen Forum --> Stel jezelf voor).
Ik heb hem op een DVD-R gebrand van merk Platinum op 4x. Dat was bij mij de laagste snelheid die mogelijk was via het programma Nero. Bij mij werken ze perfect maar bij een ander forumlid niet.
RW zou ik niet zo snel gebruiken, en als het kan brand je hem op 1x dat heeft BMW_Lover gedaan (en wordt ook aangeraden in het info bestand).
Heb Natacha ook al op de email gehad, maar ook even voor alle anderen. Beste werkt op Verbatim, op 1x branden met het programma Imgburn
Gedownload, gebrand met ImgBurn (wilde niet langzamer branden dan 4x) en hoppakeej: werkend!Cooler2013 schreef:Torrents zijn link. Ga naar spotweb op http://www.nzbserver.com.
Zoek helemaal linksboven op bmw
Hoe dit allemaal werkt: http://www.binaries4all.nl
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Even een check: ik heb de bestanden gedownload en ik zie dat een van de DVD's al zo'n 7 GB is. Moet ik dit branden op een Dual Layer of heb ik hem per ongeluk "uitgepakt"?
F31 320DA en E88 120i cabrio
@wing, heb je het wel goed gedaan? Is die 7gb niet van twee dvd's? Per dvd is op 1 singel layer te branden.
Dat is dus het vreemde ... ik heb per dvd zo'n 7 GB nodig. Ik heb twee dvd's "uitgepakt" en dan kom ik op 7GB per DVD uit. De nog niet uitgepakte DVD geeft 2,7 GB aan. Ik heb eerst geprobeerd als niet uitgepakt te branden maar omdat dat niet lukte heb ik hem uitgepakt maar dan lijkt hij te groot ...
Laatst gewijzigd door Bart70 op 02 jan 2015, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Inmiddels is mijn probleem opgelost. Het bleek dat ik het op de verkeerde manier gebrand had. Vandaag met een RW DVD wat geprobeerd en het is nu gelukt. De DVD's doen het bij mij ook ;-)