Nieuwe aanwinst BMW (E60) 550i
Re: Nieuwe aanwinst BMW (E60) 550i
ik wist het ook niet bart ik zei ook al kranenwater heb ik ook thuis hoor
Huh? is blauw niet goed?
Heb daar vorig jaar ook al eens naar gezocht, ik kwam uit op blauwe vloeistof met BMWspecificaties ??
Vreemd.
Heb daar vorig jaar ook al eens naar gezocht, ik kwam uit op blauwe vloeistof met BMWspecificaties ??
Vreemd.
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
- lekkerwijf1
Ik heb ook blauw in mijn 545i en als ik wat moet vervangen waarbij koelvloeistof moet bijgevuld komt er ook blauwe bij in, de dealer bevestigde dit zelfs destijds.
Op de kleur vloeistof zou ik niet verder gaan.
ik heb de mijne bij de dealer gehaald op die manier was ik zeker, was trouwens blauwe als mij goed herinner.
Heb ik bij mijn vrouw hare ford ook zo gedaan, daar was het rode. Kost niet het einde en je bent zeker.
ik heb de mijne bij de dealer gehaald op die manier was ik zeker, was trouwens blauwe als mij goed herinner.
Heb ik bij mijn vrouw hare ford ook zo gedaan, daar was het rode. Kost niet het einde en je bent zeker.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik zou ook niet echt op de kleur aangaan maar de stoffen wat erin zitten
Re: Nieuwe aanwinst BMW (E60) 550i mijn BMW's tot nu toe

Mijn E36 318 sedan bj 1990

Mijn E36 328i coupe bj 1995 (nu nog spijt van dat ik hem verkocht heb)

Mijn BMW E46 M3 cabrio bj 2001 (probleem auto)

Mijn huidige E60 550i sedan

Die E36 318i coupe was ook erg mooi zeg, en de M3 is ook erg gaaf zeg ! Allemaal mooie wagens eigenlijk
Maar je huidige E60 vind ik toch wel je van het
(al had een E61 nog mooier geweest
)

Maar je huidige E60 vind ik toch wel je van het

Die m3 was echt een probleem auto na een jaar na aankoop kwam ik erachter dat die 6x teruggedraaid geworden op laatste werkte niks meer dak ging niet meer dicht deuren bleven via afstandsbediening niet meer dicht motor liep alleen nog maar in de noodloop diff maakte geluid helaas was er te veel aan geklooid aan deze auto de computer was overleden vandaar al die problemen
Vervelend, een goede M3 is toch al schaars begrijp ik en een cabrio helemaal natuurlijk. Onvoorstelbaar dat sommige mensen zo met een wagen omspringen, je kan dit soort wagens beter alleen van een liefhebber kopen, maar goed, je hebt in ieder geval een zeer mooie en dikke wagen nu, hopelijk vergaat het deze beter 

Mooie collectie zeg! 550....pffff jaloers! Haha. Veel plezier ermee!
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Ja klopt Bart en ergste is aankoopkeuring laten doen bij BMW en zeiden het was goed niet dus
Dankjewel Björn rijdt ook super
Dankjewel Björn rijdt ook super
Tsja, altijd minder zoiets, ze kunnen natuurlijk niet altijd alles zien bij zo'n keuring maar je verwacht wel beter.
Nu maar genieten van deze vette wagen
dat gaat wel lukken denk ik zo
Nu maar genieten van deze vette wagen

dat gaat wel lukken denk ik zo

Dat doe ik zeker Bart tot nu toe super wagen