Inmiddels al weer een tijd geleden dat ik wat gepost heb. Erg druk geweest met school en de overgang naar mijn stage. Wel heb ik een aantal klusjes weer verricht aan de bimmer
Als eerst de beslissing genomen om toch een zwart interieur er in te bouwen. Heb daarom toch de zwarte hoedenplank in takt gelaten en deze er in gebouwd.
![Afbeelding](http://i1081.photobucket.com/albums/j351/Wouter_van_Driel/2015-12-31%2015.31.53_zpsjiajjzea.jpg)
Altijd vervelend foto's door het raam maken
Vervolgens heb ik een stuurtje op de kop weten te tikken voor 2 tientjes. Hij is niet helemaal netjes maar na een colorlock behandeling ziet hij er al een stuk beter uit. Mezelf even verdiept in het ombouwen van de stekkers en daarna begonnen met de inbouw. Ik kwam alleen snel tot de conclusie dat de stuurkolomhouder niet het zelfde is. De sleepring pin moet aan de andere kant zitten. Airbag lampje brand dus nu op dit moment omdat hij z'n nulpunt niet kan vinden en hij maakt een vervelend tikje bij het sturen... Foto's van het eindresultaat komen nog.
Ook nog een motorkap weten te scoren voor een mooi bedrag. Het was alleen wel een beetje een gok of de kleuren over één kwamen. Dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn op het eerste oog. De blanke lak is een stuk doffer. Aankomend weekend even proberen of ik dit nog een beetje kan oplossen met polijsten. Als dat niet gaat lukken dan ga ik mijn oude motorkap overspuiten en deze weer verkopen.
Het verschil:
Ook een setje 6x9 speakeradapters besteld. geen tijd meer gehad voor mijn speakerboxprojectje en ik wilde toch weer graag wat muziek achterin dus vandaar dat deze er in zijn gekomen. Het zijn nog geen top speakers maar ze voldoen voor de komende tijd
Setje zwarte nieren gekocht wacht alleen nog even met het plaatsen omdat de auto voor de rest nu nog origineel is. Wanneer ik straks wat aanpassingen heb gedaan komen deze erin.
Genoeg gedaan alleen niet alle projectjes hebben op dit moment wat opgeleverd. Jammer genoeg ligt alles op dit moment op een lager pitje waardoor het soms wat langer duurt voor ik alles weer voor elkaar heb.
to do list:
- style 32's zijn terug van het richten dus deze gaan gespoten worden
- nieuwe bandjes monteren
- automaat een beurtje geven misschien wel even een keer spoelen.
- stuurkolomhouder bestellen
- motorkap polijsten