Hallo allemaal,
Ik had allang in bed moeten liggen, want morgen vroeg sta ik in de HL Automotive-'toko' de mede BMW -fanaten met raad en daad bij te staan, waar mogelijk natuurlijk.
Helaas kan ik geen slaap vatten na het lezen van bovenstaande berichten en wil ik graag persoonlijk wat toelichten om enkele misverstanden de wereld uit te helpen.
@Firefighter97
Ik vind het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons service. Zoals je je kan herinneren, hebben we je op de dag dat je langs kwam met het probleem je direct geholpen. We hebben toen direct gekeken naar het probleem dat je hebt gemeld, uitvallen van de LED AE ringen bij 1 koplamp en niet verder opgelet of andere verlichtingen ook problemen gaven, dit kwamen we pas later achter. Omdat we het probleem niet eerder hebben gezien bij deze type koplampen (en we hebben door de jaren heen veel van deze koplampen verkocht/gemonteerd) moesten we de oorzaak onderzoeken. We hebben zelfs tot na sluitingstijd gewerkt om het probleem voor je te verhelpen. Op een gegeven heb je aangegeven dat je naar een afspraak moet en hebben we samen afgesproken dat je maar op korte termijn terug moet komen om het probleem te verhelpen. En zo hebben we samen een lange werkdag vriendschappelijk afgesloten.
Met betrekking tot het plotseling uitvallen van ons monteur en dat we Firefighter97 tijdelijk niet kunnen helpen heeft te maken met een privé omstandigheid die ons gehele familie-zaak raakt. Voor de klanten die al langer over onze vloer komen, weten ze dat we in een rouw periode zitten vanwege een begrafenis in ons familie. Kijk dit hoeft niet iedereen te weten of is het relevant voor iedereen, maar als er wordt geroepen dat we dit als een smoes gebruiken om onder ons verplichtingen te komen is het gewoon verkeerd en doet het pijn.
Om terug te komen op het probleem en wellicht een tip voor in de toekomst als er BMW-rijders te maken krijgen met uitvallen van een bepaalde verlichting.
De lichtmodule 'onthoudt/bewaart' meldingen van kortsluitingen in een bepaalde verlichting en schakelt deze uit. Dit is waarschijnlijk gebeurt met Firefighter97. Om het probleem te verhelpen, moet je eerst de hardware repareren/vervangen, dit hebben we inmiddels met Firefighter97 afgesproken.
Vervolgens moet je de teller softwarematig resetten met Tool32 voor de kenners.
Helaas heeft de teller 255 combinaties en dus kan het even duren voordat je de juiste lamp combinatie hebt gevonden.
@Firefighter97 Even goede vrienden. Goede kritiek waarderen we omdat het ons helpt om onszelf te verbeteren.
Inmiddels hebben we de kwestie telefonisch besproken en afspraak gemaakt voor volgende week. Hopelijk verzacht de oplossing die we overeengekomen zijn jouw ongemak enigszins.