E81, 116i, Black Sapphire Metallic -- Kleine schade :(

Show je E81 / E82 / E87 / E88. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Firefighter97

Re: E81, 116i, Black Sapphire Metallic -- Angel eyes install

Bericht door Firefighter97 » 18 jan 2016, 13:39

Bedankt voor de reacties, ik wil het het liefst bij hun oplossen, aangezien ik er flink voor betaald heb.. Maar onthoud jullie aanbevelingen zeker, nogmaals dank :)

Vandaag 5x geprobeerd te bellen, helaas geen reactie.

Ik houd jullie op de hoogte

*UPDATE*
Heb via de vaste telefoon op het werk gebeld en nu namen ze wel op. Hij vertelde mij dat de monteur wegens privé omstandigheden 2 weken het land uit was -_- Ik begin mij toch af te vragen of dit een goedkope smoes is of niet, verbaas me nergens meer over.

Ook vertelde hij dat die een nieuwe koplamp besteld heeft en de monteur deze dan over 2 weken erin kon zetten. En hij heeft meer documenten gevonden om mijn interieur verlichting weer werkend te krijgen.

Ben heel benieuwd :|
Follow now! IG: Dutch.X1

If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.

Beukiie

Bericht door Beukiie » 18 jan 2016, 14:01

:| whut?

ik had allang dikke lul drie bier gezegd! gelukkig heb jij meer geduld dan mij! :gek:
Never drive faster than your guardian angel can fly

iedow

Bericht door iedow » 18 jan 2016, 17:51

Volgens mij houden ze jou aan het lijntje, zou als je rechtsbijstand hebt die morgen gelijk inseinen en informatie vragen aan rechtsbijstand wat je nu MOET doen.

Straks 2 weken laten ben je misschien de omruil termijn over en hoeven ze niks meer te fixen! Zou zijn mondelingen toezeggingen op papier (email) laten zetten. Je moet mu bewijzen verzamelen, of je moet geld zat hebben en het allemaal prima vinden.

Sterkte, blijf het ff volgen!
BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car
You Only Live Once, Enjoy!

Firefighter97

Bericht door Firefighter97 » 18 jan 2016, 20:27

Ik ga inderdaad even vragen of ze het op de mail willen zetten, heb helaas geen rechtsbijstand maar dat lijkt me wel handig ja, thanks :)

Volgens de site is de garantie op alle producten 1 jaar..

Keep you updated

Beukiie

Bericht door Beukiie » 18 jan 2016, 20:46

succes met de afhandeling!

hoop voor je dat het goed komt!
Never drive faster than your guardian angel can fly

Firefighter97

Bericht door Firefighter97 » 19 jan 2016, 13:40

Ze hebben nu via de mail het hele verhaal gestuurd.
Ga er wel van uit dat het goed komt. Anders kennen ze mij nog niet :P

emieltjuh

Bericht door emieltjuh » 19 jan 2016, 19:07

Zal vast wel goed komen :duim:

Ik was er altijd een tevreden klant
Ik heb september 2013 Angel Eyes koplampen in laten bouwen
die ze vak kundig hebben gemonteerd en werkt tot heden nog steeds prima !!!
en oktober 2013 hebben ze ook dak spoiler gemonteerd en HID Xenon kit
die was tijdens Angel eyes koplampen niet voorradig.

Firefighter97

Bericht door Firefighter97 » 20 jan 2016, 10:11

Denk het ook wel.

Raar dat ze nu dan zo alles laten vallen, wekt bij mij in ieder geval geen sterke indruk op..

emieltjuh

Bericht door emieltjuh » 20 jan 2016, 20:58

Dat kan ik begrijpen, de service is hard achter uit gegaan...
volgende keer weet je wel beter waar je gaat bestellen...

iedow

Bericht door iedow » 20 jan 2016, 21:20

Waar ik mij nog het meest over verbaas is dat ze iets kapot maken en je er gewoon mee weg sturen, en jij als klant maar even moet gaan wachten want meneer de monteur is in het buitenland!

Kijk dat die AE kapot gaat kan gebeuren, maar dat je complete intieur verlichting niets meer doet en je knipperlicht functie bij deuren open/dicht doen kapot gaat terwijl hij met je AE bezig is, slecht slecht en nog eens slecht en zeker als je jou daarmee naar huis sturen!

Zou het zelfde zijn als je een telefoonhoesje gaat kopen, en meneer de verkoper het hoesje erom doet en je telefoon laat vallen, en zegt sorry, kom over 2 weken maar terug, dan gaan we het eens oplossen!

Is en blijft een grove fout die eigenlijk direct opgelost dient te worden.

Ik had contact opgenomen met de dealer en het daar laten herstellen en de rekening naar HL, koplampen inleveren en ergens anders kopen.
BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car

Firefighter97

Bericht door Firefighter97 » 20 jan 2016, 21:31

Tja dat verbaasd mij ook wel het meest ja.

In mijn ogen zijn het een stel beunhazen die niet weten wat ze doen..

Als ik dat gedaan had is het maar afwachten of zij die rekening gaan betalen, ga in ieder geval wel even regelen dat ik zo'n LED interieur verlichtings set gratis krijg, lijkt mij wel op z'n plaats na al dit gedoe.

Maar dat ik over deze service ontevreden ben geloven jullie denk ik wel :|

Moet volgende week bellen voor een afspraak voor als de monteur weer terug is.

Houd jullie op de hoogte!

Twiggaa

Bericht door Twiggaa » 21 jan 2016, 11:20

Vervelend man, hopen dat het snel opgelost wordt en de kosten beperkt blijven...
2015-2017 E87 116i 2009 Le Mans Blue M-sport
2017-heden E91 325i 2006 Sparkling Graphite M-sport

neobee
Contacteer:

Bericht door neobee » 30 jan 2016, 02:10

Hallo allemaal,

Ik had allang in bed moeten liggen, want morgen vroeg sta ik in de HL Automotive-'toko' de mede BMW -fanaten met raad en daad bij te staan, waar mogelijk natuurlijk. :)
Helaas kan ik geen slaap vatten na het lezen van bovenstaande berichten en wil ik graag persoonlijk wat toelichten om enkele misverstanden de wereld uit te helpen.

@Firefighter97
Ik vind het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons service. Zoals je je kan herinneren, hebben we je op de dag dat je langs kwam met het probleem je direct geholpen. We hebben toen direct gekeken naar het probleem dat je hebt gemeld, uitvallen van de LED AE ringen bij 1 koplamp en niet verder opgelet of andere verlichtingen ook problemen gaven, dit kwamen we pas later achter. Omdat we het probleem niet eerder hebben gezien bij deze type koplampen (en we hebben door de jaren heen veel van deze koplampen verkocht/gemonteerd) moesten we de oorzaak onderzoeken. We hebben zelfs tot na sluitingstijd gewerkt om het probleem voor je te verhelpen. Op een gegeven heb je aangegeven dat je naar een afspraak moet en hebben we samen afgesproken dat je maar op korte termijn terug moet komen om het probleem te verhelpen. En zo hebben we samen een lange werkdag vriendschappelijk afgesloten.

Met betrekking tot het plotseling uitvallen van ons monteur en dat we Firefighter97 tijdelijk niet kunnen helpen heeft te maken met een privé omstandigheid die ons gehele familie-zaak raakt. Voor de klanten die al langer over onze vloer komen, weten ze dat we in een rouw periode zitten vanwege een begrafenis in ons familie. Kijk dit hoeft niet iedereen te weten of is het relevant voor iedereen, maar als er wordt geroepen dat we dit als een smoes gebruiken om onder ons verplichtingen te komen is het gewoon verkeerd en doet het pijn.

Om terug te komen op het probleem en wellicht een tip voor in de toekomst als er BMW-rijders te maken krijgen met uitvallen van een bepaalde verlichting.
De lichtmodule 'onthoudt/bewaart' meldingen van kortsluitingen in een bepaalde verlichting en schakelt deze uit. Dit is waarschijnlijk gebeurt met Firefighter97. Om het probleem te verhelpen, moet je eerst de hardware repareren/vervangen, dit hebben we inmiddels met Firefighter97 afgesproken.
Vervolgens moet je de teller softwarematig resetten met Tool32 voor de kenners.

Helaas heeft de teller 255 combinaties en dus kan het even duren voordat je de juiste lamp combinatie hebt gevonden.

@Firefighter97 Even goede vrienden. Goede kritiek waarderen we omdat het ons helpt om onszelf te verbeteren.
Inmiddels hebben we de kwestie telefonisch besproken en afspraak gemaakt voor volgende week. Hopelijk verzacht de oplossing die we overeengekomen zijn jouw ongemak enigszins.

Firefighter97

Bericht door Firefighter97 » 30 jan 2016, 17:00

@neobee

Mijn welgemeende excuses voor mijn woordkeuzes eerder in dit topic.

Wat misschien wel begrijpelijk was, is dat ik er een beetje doorheen zat aangezien ik mij verheugd had op deze AE.
Ik zat er een beetje doorheen toen de 1e lamp uitviel na 2 dagen en daarna van jullie garage terug kwam met mn interieur verlichting dat het niet meer doet. Toen was je daar nog 1 uur mee bezig, helaas zonder resultaat..

Toen ik hoorde dat de monteur 2 weken uit het land was, was ik op zijn zachts gezegd nogal teleur gesteld en boos. Nu begrijp ik de situatie en wil ik daar graag mijn excuses voor aanbieden.

Wat je zegt, even goede vrienden. Ik ga er vanuit dat alles netjes opgelost wordt.

iedow

Bericht door iedow » 30 jan 2016, 22:05

neobee schreef:Hallo allemaal,

Ik had allang in bed moeten liggen, want morgen vroeg sta ik in de HL Automotive-'toko' de mede BMW -fanaten met raad en daad bij te staan, waar mogelijk natuurlijk. :)
Helaas kan ik geen slaap vatten na het lezen van bovenstaande berichten en wil ik graag persoonlijk wat toelichten om enkele misverstanden de wereld uit te helpen.

@Firefighter97
Ik vind het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons service. Zoals je je kan herinneren, hebben we je op de dag dat je langs kwam met het probleem je direct geholpen. We hebben toen direct gekeken naar het probleem dat je hebt gemeld, uitvallen van de LED AE ringen bij 1 koplamp en niet verder opgelet of andere verlichtingen ook problemen gaven, dit kwamen we pas later achter. Omdat we het probleem niet eerder hebben gezien bij deze type koplampen (en we hebben door de jaren heen veel van deze koplampen verkocht/gemonteerd) moesten we de oorzaak onderzoeken. We hebben zelfs tot na sluitingstijd gewerkt om het probleem voor je te verhelpen. Op een gegeven heb je aangegeven dat je naar een afspraak moet en hebben we samen afgesproken dat je maar op korte termijn terug moet komen om het probleem te verhelpen. En zo hebben we samen een lange werkdag vriendschappelijk afgesloten.

Met betrekking tot het plotseling uitvallen van ons monteur en dat we Firefighter97 tijdelijk niet kunnen helpen heeft te maken met een privé omstandigheid die ons gehele familie-zaak raakt. Voor de klanten die al langer over onze vloer komen, weten ze dat we in een rouw periode zitten vanwege een begrafenis in ons familie. Kijk dit hoeft niet iedereen te weten of is het relevant voor iedereen, maar als er wordt geroepen dat we dit als een smoes gebruiken om onder ons verplichtingen te komen is het gewoon verkeerd en doet het pijn.

Om terug te komen op het probleem en wellicht een tip voor in de toekomst als er BMW-rijders te maken krijgen met uitvallen van een bepaalde verlichting.
De lichtmodule 'onthoudt/bewaart' meldingen van kortsluitingen in een bepaalde verlichting en schakelt deze uit. Dit is waarschijnlijk gebeurt met Firefighter97. Om het probleem te verhelpen, moet je eerst de hardware repareren/vervangen, dit hebben we inmiddels met Firefighter97 afgesproken.
Vervolgens moet je de teller softwarematig resetten met Tool32 voor de kenners.

Helaas heeft de teller 255 combinaties en dus kan het even duren voordat je de juiste lamp combinatie hebt gevonden.

@Firefighter97 Even goede vrienden. Goede kritiek waarderen we omdat het ons helpt om onszelf te verbeteren.
Inmiddels hebben we de kwestie telefonisch besproken en afspraak gemaakt voor volgende week. Hopelijk verzacht de oplossing die we overeengekomen zijn jouw ongemak enigszins.
Dit gelezen te hebben ga ik ervan uit dat dit inderdaad opgelost gaat worden binnen 1 week al?

Zie de foto graag tegemoet Firefighter !
BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Showroom”