Witte Knipperlichten Deel II
Re: Witte Knipperlichten Deel II
Voor degene die nog geen 'SilverVision' lampjes hebben; wacht even met aanschaffen! Volgende week krijg ik een zending van een nieuwe leverancier waar ook die voor (en zij!) lampjes bij zitten. Voor uiteraard een schappelijke prijs 
www. M3 register .nl
ik vind die osram mooier.. dat had ik ergens hier op het forum gezien.
//.00.-// > /.-////.-///.-
sorry zal het even beter uitleggen... achterlichten daar moeten silvervision in van voor die van osram.. op die lampen zit een soort oliegloeit op samen met die xenon valt dat op.. maarja dat is smaak he..
//.00.-// > /.-////.-///.-
-
Mark
Zet mij maar op het lijstje daarvoor Bertus!
(Mits het uiteraard een schappelijke prijs is
)
(Mits het uiteraard een schappelijke prijs is
Vandaag ook Silvervision lampjes erin gezet, alleen voor want ik heb geen idee hoe de achterlichten eraf moeten.
Voor:

Na:

De lampjes zijn niet helemaal zilver, dus wel een beetje oranje gloed nog, maar het ziet er wel wat beter uit.
Voor:

Na:

De lampjes zijn niet helemaal zilver, dus wel een beetje oranje gloed nog, maar het ziet er wel wat beter uit.
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Ziet er keurig uit, je kunt de achterknippers toch vanuit de kofferruimte vervangen?, de lampunit hoeft er imho niet uit....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Kijk anders even hier voor de achterlichtenOptical schreef:Vandaag ook Silvervision lampjes erin gezet, alleen voor want ik heb geen idee hoe de achterlichten eraf moeten.
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=866
Mooie DIY! Zo moet ik er wel uitkomen, ik dacht dat de lamp unit er echt uit moest zoals aan de voorkant. Thanks.
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
zowel voor als achter silver-vision van philips en de zijkant van het merk ( weet het niet meer ) maar kosten 2,40 euro.voor de zijkant.

fahren mit vergnugen
wat is de typenummer voor de zijknipperlichten? die moet ik ook nog hebben namelijk 

als je de chrome lampjes bedoeld (12V 5W) deze zijn van het merk carstyle. 2,40 euro.PATRON schreef:wat is de typenummer voor de zijknipperlichten? die moet ik ook nog hebben namelijk
fahren mit vergnugen
Hoi,
Heb jij die silvervisions WY5W nog kunnen vinden ooit?
Ik ben er naar op zoek, maar vind deze lastig om te vinden. Heb wel vandaag voor de voor- en achterzijde silvervisions besteld.
Enige suggestie van waar te vinden??
Groet Alex
---------------------
Nou heb de gok maar genomen en hoop dat ze goed zijn :?

Heb jij die silvervisions WY5W nog kunnen vinden ooit?
Ik ben er naar op zoek, maar vind deze lastig om te vinden. Heb wel vandaag voor de voor- en achterzijde silvervisions besteld.
Enige suggestie van waar te vinden??
Groet Alex
---------------------
Nou heb de gok maar genomen en hoop dat ze goed zijn :?

De Silver Vision PY21W zijn nog steeds bij Halfords verkrijgbaar. Ik bleek voor mijn voor-knipperlichten Coupe 2004 Facelift echter een ander type nodig te hebben (het handige programmaatje van Philips op de Halfords-site leidt voor mijn auto naar het verkeerde type!). In mijn auto past alleen WY21W (zie foto, links oorspronkelijk, rechts Silver Vision). De WY21W zijn niet bij Halfords verkrijgbaar.
Ik heb ze besteld bij: http://www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=107
Uitstekende ervaring, ze rekenen geen verzendkosten (ook niet naar Nederland!), binnen een paar dagen in huis en door de gunstige stand van de euro t.o.v. de Engelse pond, een zeer gunstige prijs (omgerekend 14,-- euro).
En na montage een zeer grote verbetering

Ik heb ze besteld bij: http://www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=107
Uitstekende ervaring, ze rekenen geen verzendkosten (ook niet naar Nederland!), binnen een paar dagen in huis en door de gunstige stand van de euro t.o.v. de Engelse pond, een zeer gunstige prijs (omgerekend 14,-- euro).
En na montage een zeer grote verbetering