Re: Coupe...Foto's M-pakket chip resultaten Update 14-09
Re: Coupe... Project foto's! update 18-12
Ja het is zeker leuk, doe jij het ook wel eens op de weg Madness?
Gisteren heb ik me winter banden er ondergezet. Heb wel stukken beter grip, met de banden.
Hier ff een foto'tje, heb ze nog niet schoon gemaakt. want dat heeft toch nog geen zin met die weer, zal binnen kort wel ff een mooie foto proberen te schieten.
Maar nu heeft mijn auto een probleem gekregen met de versnellingsbak. Als je hem door schakelt naar de derde versnelling gaat het goed tot je stopt met accelereren, als je het gas los laat dan springt hij gelijk uit de versnelling. Het is alleen bij de 3de versnelling. En dat is echt K T!!!
Toen ik de auto net had deed hij het ook wel eens maar nu constant, dus heb gisteren snel via marktplaats een andere versnellingsbak gehaald. Die binnen kort er onder zetten en dan moet het goed zijn hoop ik.
Gisteren heb ik me winter banden er ondergezet. Heb wel stukken beter grip, met de banden.
Hier ff een foto'tje, heb ze nog niet schoon gemaakt. want dat heeft toch nog geen zin met die weer, zal binnen kort wel ff een mooie foto proberen te schieten.
Maar nu heeft mijn auto een probleem gekregen met de versnellingsbak. Als je hem door schakelt naar de derde versnelling gaat het goed tot je stopt met accelereren, als je het gas los laat dan springt hij gelijk uit de versnelling. Het is alleen bij de 3de versnelling. En dat is echt K T!!!
Toen ik de auto net had deed hij het ook wel eens maar nu constant, dus heb gisteren snel via marktplaats een andere versnellingsbak gehaald. Die binnen kort er onder zetten en dan moet het goed zijn hoop ik.
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Zou een heilige boon zijn als k zei dat k het niet deed, maar zo min mogelijk, maar soms kan je je niet inhouden hegielo schreef:Ja het is zeker leuk, doe jij het ook wel eens op de weg Madness?
Ziet er iig weer goed uit Giel!
Hier is weer even een update'je,
Afgelopen zondag reed ik een kortstukje naar huis en halverwegen had ik geen vermogen meer en viel de motor uit. Volgas reed hij nog maar net 60 echt k*t.
Maandag op me werk even met collega overgehad en die dacht de lamba sensor, had hem laast ook al uit gelezen en toen kwam er ook uit dat de lamba sensor stuk was maar toen reed hij nog goed alleen even gereset.
Heb s'ochtends gelijk een nieuw besteld en die was er uurtje later er in geschroeft maar wilde nog steeds niet lopen. De computer er aangezet en uitlezen maar kon geen verbinding maken met de motor en na wat gepruts en wat contact spray op de stekker van de diagnose deed de computer het en las hij geen fouten. Geprobeerd te starten en hij deed het gelijk goed x| . Den dat daar slecht contact geweest is maar nu 110 euro uit gegeven voor een lamba sensor terwijl hett waar niet nodig had geweest. Balen!!
Maar volgens mij loopt hij nu wel wat zuiniger met de nieuwe lamba plus punt.
Afgelopen zondag reed ik een kortstukje naar huis en halverwegen had ik geen vermogen meer en viel de motor uit. Volgas reed hij nog maar net 60 echt k*t.
Maandag op me werk even met collega overgehad en die dacht de lamba sensor, had hem laast ook al uit gelezen en toen kwam er ook uit dat de lamba sensor stuk was maar toen reed hij nog goed alleen even gereset.
Heb s'ochtends gelijk een nieuw besteld en die was er uurtje later er in geschroeft maar wilde nog steeds niet lopen. De computer er aangezet en uitlezen maar kon geen verbinding maken met de motor en na wat gepruts en wat contact spray op de stekker van de diagnose deed de computer het en las hij geen fouten. Geprobeerd te starten en hij deed het gelijk goed x| . Den dat daar slecht contact geweest is maar nu 110 euro uit gegeven voor een lamba sensor terwijl hett waar niet nodig had geweest. Balen!!
Maar volgens mij loopt hij nu wel wat zuiniger met de nieuwe lamba plus punt.
Re: Coupe... Project foto's! update 4-1
Auto zag dr goed uit afgelope zondag! Succes met je auto / updates, en we spreken ons!
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
@ richel88
Ik heb je spoiler er nu op zitten hij is gespoten en vast gekit, nu nog ff laten harden en van het weekeind een paar mooie foto tjes maken:)
Ik heb je spoiler er nu op zitten hij is gespoten en vast gekit, nu nog ff laten harden en van het weekeind een paar mooie foto tjes maken:)
Ik ben benieuwd hoor! Kzal wel spijt krijgen dat ik m dr zelf nooit op heb gezet
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Hier is weer ff een update van uit de sneeuw,
en ik heb hier nog een foto en een filmpje van op een vanmiddag toen ik op de rotonde aan het spelen was.
en ik heb hier nog een foto en een filmpje van op een vanmiddag toen ik op de rotonde aan het spelen was.
en die heb ik verwijderd, in strijd met forumregels
Moderatoropmerking Opt1mus
Laatst gewijzigd door gielo op 01 feb 2010, 09:33, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Coupe... Project foto's! update 31-1
hahaha mooie drift kerel!
Street Doriftoooo is velly badddd!!!
Doe je goed met open diff?
Maarja een rotonde.... dat heb je na 1x ook gezien
Doe je goed met open diff?
Maarja een rotonde.... dat heb je na 1x ook gezien
Waarom is dat filmpje weggehaald dan...
@madness, Vond het super leuk maar mis nog net wat power met me 1.6 maar zo gauw als er de 1.8 16v in licht dan kom ik ook naar enspijk om daar op de baan wat te gaan doen.
als ik je video weghaal omdat die tegen de forumregels is moet je het niet op een andere manier nog eens proberen.
Filmpjes / foto's van driften op de openbare weg zijn niet toegestaan...
Filmpjes / foto's van driften op de openbare weg zijn niet toegestaan...
Moderatoropmerking Opt1mus
Mooie drift
Lijkt me gaaf Giel! Hou me op de hoogte wanneer je gaat, probeer ik er ook te zijn (h)
Wellicht kan ik je wat leren en visa versa
Tevens gewoon even Giel zn Youtube account bekijken voor de geintresserden gielogiel
Wellicht kan ik je wat leren en visa versa
Tevens gewoon even Giel zn Youtube account bekijken voor de geintresserden gielogiel