@ Verheekse: Ik laat die ene auto staan
Even een status update vanuit mijn kant. Het doet elke dag pijn om mijn auto te zien staan maar ik heb het inmiddels verwerkt. De verkoop in onderdelen gaat erg goed. Ik ben blij dat ik het wrak terug heb gekocht voor 350 euro. Er is zoveel vraag naar onderdelen dat ik ongeveer alles kwijt ben geraakt/ga raken in iets meer dan een week.
Dit weekend worden er nog een aantal onderdelen opgehaald. Zelfs het wrak wat er nu nog van over is wordt morgen opgehaald! Deze gaat ook nog eens weg voor 250 euro. Dat is een kale auto zonder: interieur, schakelpook, achterklep, achterlichten, velgen, m3 lip, sideskirts, spiegels, dakhemel. Erg kaal dus! Als ik alle onderdelen en het wrak bij elkaar optel heeft mij dit nog net geen 1000 euro opgeleverd in een week tijd. Daar komt ook nog eens de resterende dagwaarde a 1650 bij.
Al met al kan ik dus best tevreden zijn met het totale bedrag dat ik nog terug krijg voor mijn auto. Zaterdag heb ik een afspraak voor een andere auto. Helaas zal dit even
geen BMW worden. Voor mij is het belangrijk dat ik diesel ga rijden en elke dag op mijn werk kan komen. Door deze auto te kopen (als hij goed is) bespaar ik jaarlijks tussen de 800 en 1100 euro meer op brandstof, belasting en verzekering dan met deze E36.
Na een jaartje goed sparen komt er absoluut weer een BMW. Als je iets wil zul je af en toe even moeten minderen..

Verder zal ik natuurlijk actief blijven op dit forum. Kennis delen/opbouwen is nooit verkeerd! Tevens zal ik proberen aanwezig te zijn bij de volgende meet & greet bij de Meern. Al heb ik geen BMW maar mee rijden met cliff/richel88 mag dan ook geen probleem zijn denk ik?
Ps. Waarom is er geen smiley van het BMW embleem?