Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
heren moderators,
wellicht een tip: het registreren via Safari lukte (mij iig) niet... Heeft volgens mij te maken met de cookies (las ik hierboven), maar je kunt natuurlijk niet van de zoekfunctie van het forum maken, dus met wat trial & error erachter gekomen en via firefox kunnen aanmelden.
Wellicht om dit te vermelden bij het registratie-scherm voor Safari/apple-gebruikers o.i.d.?
Just a thought!
wellicht een tip: het registreren via Safari lukte (mij iig) niet... Heeft volgens mij te maken met de cookies (las ik hierboven), maar je kunt natuurlijk niet van de zoekfunctie van het forum maken, dus met wat trial & error erachter gekomen en via firefox kunnen aanmelden.
Wellicht om dit te vermelden bij het registratie-scherm voor Safari/apple-gebruikers o.i.d.?
Just a thought!
ps. posten via safari lukt nog steeds niet, ondanks het wissen van cookies?
Dit forum gaat nergens naar toe... Vol verwachtingen die leiden naar niets.. Vroeger waas het leuk(er).
E60 530D
Wat al eerder gezegd is. Een verhaal heeft altijd twee kanten.
Het forum houden zoals het was behoorde niet tot de opties. Voor een ieder die het forum meegemaakt heeft tot anderhalf jaar terug zal snappen waar wij weer naar toe willen.
Echter alles kost tijd en geld. En aangezien wij dit nog steeds vrijwillig doen lijkt me enig respect wel op z'n plaats.
Het forum houden zoals het was behoorde niet tot de opties. Voor een ieder die het forum meegemaakt heeft tot anderhalf jaar terug zal snappen waar wij weer naar toe willen.
Echter alles kost tijd en geld. En aangezien wij dit nog steeds vrijwillig doen lijkt me enig respect wel op z'n plaats.
Bedankt voor de tips, ik ben er al weer bijna heel de dag mee bezig geweest, niemand heeft dit ooit eerder gehad dat er post soms wel, en soms niet geplaatst worden. Het makkelijkste zou zijn om morgen een nieuwe forum hier neer te knallen en vanaf schoon beginnen, maar er zit zoveel informatie in het forum dat we er alles aan doen om het te behouden.
Morgen kom ik met een update.
Morgen kom ik met een update.
Misschien is het wel een hele domme vraag van mij, maar is het dan niet mogelijk om de gegevens van het 'oude' forum, dus eigenlijk van een goed jaar terug allemaal als een soort backup op te slaan.
Vervolgens voor het actuele forum een nieuw forum maken en dan een soort kennisbank-verwijzing maken naar het oude deel van het forum met alle info die daar staat. Het oude forum dan ook 'gesloten', dus daar kan niet meer gepost worden.
Komt er iemand met een probleem die al op het oude forum staat, wordt er daarnaartoe verwezen. Komt de persoon er dan nog niet uit, dan steld hij zijn (persoonlijke) vragen over dat onderwerp weer verder in het door hem/haar aangemaakte topic (waarin ook de verwijzing komt te staan naar het oude forum).
Of is dat een hoop werk, dus helemaal al geen optie? Ik roep maar wat
Vervolgens voor het actuele forum een nieuw forum maken en dan een soort kennisbank-verwijzing maken naar het oude deel van het forum met alle info die daar staat. Het oude forum dan ook 'gesloten', dus daar kan niet meer gepost worden.
Komt er iemand met een probleem die al op het oude forum staat, wordt er daarnaartoe verwezen. Komt de persoon er dan nog niet uit, dan steld hij zijn (persoonlijke) vragen over dat onderwerp weer verder in het door hem/haar aangemaakte topic (waarin ook de verwijzing komt te staan naar het oude forum).
Of is dat een hoop werk, dus helemaal al geen optie? Ik roep maar wat
Bedankt voor het mee denken, ik heb nu een test versie op een ander server staan en zoals het er uit ziet ligt het niet aan de data of de database maar aan de server. vandaag/morgen testen we door. Mocht het zo zijn dat het werkt gaan we zsm over naar een nieuwe server en zijn we van de problemen af. Ik houd jullie up to date.
Op de een of andere manier 'voelt' het wel aan alsof het iets minder is geworden dan eerst het geval was. Kan gevoelsmatig zijn, maar daar ben ik nog niet echt over uit.
- rick.bosch
Naar mijn idee is het ook minder geworden, maar nog niet weg. Op de test locatie is het een verademing om gewoon te kunnen posten.
Het posten gaat idd beter
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Het gaat in ieder geval de goede kant op! Heb nog wel steeds problemen met Safari op mijn laptop en iDevices!
Nog steeds problemen met posten die verdwijnen.
Ik reageer op dit topic : viewtopic.php?f=120&t=23986
Mijn post verschijnt niet, maar nog mooier de post voor de mijne verdwijnt ook.
Dit is mijn post die niet verschijnt als je door het topic gaat : viewtopic.php?p=423770#p423770
En dit is de post die ook verdwijnde : viewtopic.php?p=423776#p423776
Zoals je kan zien zijn de post wel degelijk daar maar als je door het topic gaat komt hij niet.
Dit is reeds vroeger vermeld door een een ander forumlid, maar nog steeds niet opgelost.
Trouwens toen mijn post verdween, kreeg ik de melding dat hij geplaatst was.
Daar ik steeds een copie maak van de tekst kon ik hem opnieuw plaatsen, maar toen kreeg ik geen enkele melding, en was hij totaal niet geplaatst.
Derde maal opnieuw, en toen lukte het wel.
Voor mij is dit is duidelijk een probleem met de code/database van het forum en geen server probleem.
Ik reageer op dit topic : viewtopic.php?f=120&t=23986
Mijn post verschijnt niet, maar nog mooier de post voor de mijne verdwijnt ook.
Dit is mijn post die niet verschijnt als je door het topic gaat : viewtopic.php?p=423770#p423770
En dit is de post die ook verdwijnde : viewtopic.php?p=423776#p423776
Zoals je kan zien zijn de post wel degelijk daar maar als je door het topic gaat komt hij niet.
Dit is reeds vroeger vermeld door een een ander forumlid, maar nog steeds niet opgelost.
Trouwens toen mijn post verdween, kreeg ik de melding dat hij geplaatst was.
Daar ik steeds een copie maak van de tekst kon ik hem opnieuw plaatsen, maar toen kreeg ik geen enkele melding, en was hij totaal niet geplaatst.
Derde maal opnieuw, en toen lukte het wel.
Voor mij is dit is duidelijk een probleem met de code/database van het forum en geen server probleem.
525d E61 2007 pre-LCI
Zoals misschien gemerkt is het inderdaad minder geworden,
maar zoals Brian al eerder meldde zijn we nog lang niet klaar/tevreden,
achter de schermen wordt er al volop getest met nieuwe versies, en we zijn weer een stuk verder,
het duurt inderdaad even maar langzaam en zeker komen we wel op de goede weg!
Wij als Team houden de goede moed erin, hopelijk jullie ook, en kunnen we de vervelende problemen weer snel achter ons laten!
maar zoals Brian al eerder meldde zijn we nog lang niet klaar/tevreden,
achter de schermen wordt er al volop getest met nieuwe versies, en we zijn weer een stuk verder,
het duurt inderdaad even maar langzaam en zeker komen we wel op de goede weg!
Wij als Team houden de goede moed erin, hopelijk jullie ook, en kunnen we de vervelende problemen weer snel achter ons laten!
>>>>Showroom E36's<<<<
Na een tijdje, dacht ik laat ik weer eens op het forum kijken..
Dus ik aan het lezen en kijken en dacht waarom zit ik hier eigenlijk niet meer zo vaak...
Tot ik een bericht wou plaatsen en dit weer eens niet lukte voor de 1e keer en ik dus alles weer opnieuw moest typen...Toen wist ik het weer...
Dus ik aan het lezen en kijken en dacht waarom zit ik hier eigenlijk niet meer zo vaak...
Tot ik een bericht wou plaatsen en dit weer eens niet lukte voor de 1e keer en ik dus alles weer opnieuw moest typen...Toen wist ik het weer...