Bedankt heren, t groene randje heb ik qua kleur ook in me stickers.
Ik zal eens de gespoten velg monteren en foto's maken van het geheel, t vloekt in ieder geval niet.
En gunmetal of helemaal zwart oid, is veelste simpel voor mij
Tis wel mooi hor, maar niks voor mij
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________ Nassje
De foto's van de velgen zijn nog zonder blanke lak.
Heb er nu 2 compleet klaar, zitten nu ook 2 nieuwe bandjes omheen en heb ze ff gepast.
Zal foto's zo direct poste
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________ Nassje
nassje schreef:De foto's van de velgen zijn nog zonder blanke lak.
Heb er nu 2 compleet klaar, zitten nu ook 2 nieuwe bandjes omheen en heb ze ff gepast.
Zal foto's zo direct poste
Wegenwacht hoeft niet te lachen, maar ze moeten werken.
@Ramon, ja sorry zat tegen werd die nacht daarvoor ziek. Die zaterdag waren m'n broer en ik nog bezig om de bimmer gereed te maken voor de meeting. Maar Bimmerfest ben ik 100% aanwezig, met mijn BMW moet gewoon geshowed worden.
______________ Nassje
Dan zijn we tenminste verzekerd van 2 dikke bmw's wat anders zijn dan andere
Ik vindt het geweldig ik heb ook die passie wat jullie hebben en ik wardeer het werk en tijd wat jullie erin steken.
En het resultaat mag er zeker zijn na mijn mening
Laatst gewijzigd door Ramon 325 Vanos op 01 jun 2013, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.