Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ nieuw interieur
Ik zie ineens allemaal groene Bart-jes staan? Admin geworden?
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Uhhhhh, kan dus wel stoelverwarming regelen naar meer rug of meer zitting, had niet ver genoeg gekeken

CIC scherm is wel een stuk helderder lijkt het
Als ik op 1 van de stoelverwarmingsknoppen druk komt dit 'pop-up' scherm naar voren.

Na een 10 seconden ofzo verdwijnd dit weer.
Dit is bij de vorige eigenaar bij gecodeerd,en ik ben er erg blij mee,soms wil ik namelijk 50/50 verwarmen en meestal op de rug met 2 streepjes op het zitvlak.

Als ik op 1 van de stoelverwarmingsknoppen druk komt dit 'pop-up' scherm naar voren.

Na een 10 seconden ofzo verdwijnd dit weer.
Dit is bij de vorige eigenaar bij gecodeerd,en ik ben er erg blij mee,soms wil ik namelijk 50/50 verwarmen en meestal op de rug met 2 streepjes op het zitvlak.
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Dat is toch weer een stuk anders, maar meen me wel te herinneren dat ik dat met de oude MASK ook had, geen pop up menu, dat heb ik nu ook niet, weer iets op mijn todo lijstje
Was juist zo ver met inkorten
CIC is inderdaad stuk helderder en duidelijker, maar mag je ook eigenlijk niet met elkaar vergelijken.

Was juist zo ver met inkorten

CIC is inderdaad stuk helderder en duidelijker, maar mag je ook eigenlijk niet met elkaar vergelijken.
Idd mooie schermen die CIC! Is geen goedkope mod denk? (1K+?)
En gefeli met je promotie Bart
En gefeli met je promotie Bart

Thanks Quadrantz
Reken idd wel ergens tussen 1000-1250
Maar moet zeggen, dubbel en dwars waard, vind ik dan.

Reken idd wel ergens tussen 1000-1250

Maar moet zeggen, dubbel en dwars waard, vind ik dan.
Eindelijk je 42 pagina's doorgelezen
Wat een mooie auto heb je Bart! Hoop gauw langs te komen om je bimmer te bekijken! Tot dan, groetjes jack

De optie verdeling van de stoelverwarming doet het wel?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
gaat komende dagen wel nodig zijn,'s morgens iig
Idd Patrick, en aangezien ik nogal een koukleum ben is hij al flink wat keren aan geweest 

De verdeling van de stoelverwarming om die geactieveerd te krijgen als popup heeft bij mijn wel enig zoek werk gekost op de cic.
Kom ook keer op keer iets tegen om weer te activeren, heb nu weer dat de ruitenwissers automatisch naar de rust staand gaan bij direct contact uit.
Wat ik wel mis van de ccc naar cic is dat ik de stoel memorie van de ene naar de andere sleutel niet meer kan activeren als de auto geopend wordt met de ab nu gaat het pas bij openen van de deur.
Kom ook keer op keer iets tegen om weer te activeren, heb nu weer dat de ruitenwissers automatisch naar de rust staand gaan bij direct contact uit.
Wat ik wel mis van de ccc naar cic is dat ik de stoel memorie van de ene naar de andere sleutel niet meer kan activeren als de auto geopend wordt met de ab nu gaat het pas bij openen van de deur.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Haha, maak eens een lijstje met wat er allemaal mogelijk is, ben ik gek op
Wat betreft de memory, moet ik nog even rustig voor gaan zitten hoe dit überhaupt werkt, nog niet aan toe gekomen.

Wat betreft de memory, moet ik nog even rustig voor gaan zitten hoe dit überhaupt werkt, nog niet aan toe gekomen.