Inderdaad Bjorn!
Velgen zullen het niet worden (als ik nou niet (bijna) elke meeting met Sander zou oprijden, dan wellicht wel :p). Heb al mooie andere (exclusieve) gezien . Maar eerst BMWPortal
Dit zijn niet diegene die ik heb, ik heb de VB3, dit is de V710... Dus met deze velgen eronder zou je wel degelijk iets anders eronder hebben als ik in ieder geval
Ik vind deze wielen echt lelijk, ze zijn nog wel behoorlijk anders als die ik heb... De spaken staan te bol naar buiten zodat ze nog dieper lijken als de VB3...
Nou vind ik het mooi dat een velg lekker diep lijkt, daarom vind ik CSL velgen (vooral achter) ook zo mooi... Alleen bij die V710 staan de spaken optisch te ver naar buiten om dat effect te bereiken (en dat vind ik heel erg lelijk) Ik knap eigenlijk heel hard af op de curve van die spaken... (En de tint van de lak, maar da's door een goede spuiter nog relatief makkelijk te verhelpen)
Verder staan de dubbele spaken naar mijn mening ook iet te ver uit elkaar en zijn ze naar mijn mening wat te vierkant...