Kan misschien onderhoud niet betalen of...is er iets mee :?
Misschien weet bertus meer

Is ook zo bij deB46 schreef:Heb wel één puntje van kritiek; heb een foto van het onderhoudsboekje, en volgens mij is er geen inrijcontrole uitgevoerd, tenminste weet (bijna) zeker dat het boekje daar leeg is
Orginele 18 inch velgen zijn naar mijn zwager gegaan voor zijn m3 toen, velgen zagen er goed uit, op wat kleine stoeprand schade na.B46 schreef: Velgen moet je van houden (ben dan altijd benieuwd wat er met de originele is gebeurd/hoe die eruit zagen), maar die zijn gelukkig makkelijk te vervangen.
Cougar schreef:Ik denk dat je hier de spijker op zijn spreekwoordelijke klop slaat. Ik heb het zeer sterke vermoeden dat het een algemene regel is dat bij alle M3's die maanden (en soms nog langer) te koop staan, dit niet voor niks isbmw323 schreef:.... de auto staat ook al sinds september 2009 te koop ....vraag je af hoe dat kan.Dit kan de prijs zijn, de staat of de betrouwbaarheid.
We hebben hier al paar keer meegemaakt dat de interessante vrij snel verkocht zijn.
Martijn M3 schreef:En toch heb ik liever een origineel Nederlandse M3.
Heb al veel auto's ingevoerd. Maakt mij ook niets uit, maar wat betreft een E46 M3 heb ik toch echt liever een orginele Nederlander. Is wel echt zoeken. Ik ben destijds meer als een jaar op zoek geweest.
Er moet absoluut de hele historie bij zitten en informatie over de uitgevoerde terugroepacties.
Maar moeilijk te vinden zijn ze toch wel met een lage kmstand in nette staat.
Volgens mij ligt de prijs nu gemiddeld op +/- 22-24k. Erg nette exemplaren liggen er iets boven, sommige iets eronder. De exemplaren die er qua prijs ver boven zitten (waaronder die van jou) staan lang(er) te koop. Ik denk dat er dus wel M3 kopers zijn, maar dat er maar weinig mensen die zijn die 8k meer uitgeven voor een bovengemiddeld net exemplaar.M535I schreef: Het is gewoon dat er heel weinig mensen zijn die zo een dure auto willen/durven kopen. Denk ik tenminste!