318IS m-style! Verkocht..:( Pag. 47
Re: 318IS m-style! in de verkoop pag.46!
Heb inderdaad ook over een E46 M3 cabriolet nagedacht, leek me wel erg gaaf. Ben alleen meer een man van cruisen door de stad, dus dan is een M3 niet echt lekker denk ik. Dus toen maar voor een soepele 6-in-lijn gegaan en gestopt met erbij te werken.
Overigens heb je de ruimte? Anders zou ik de E36 er gewoon bijhouden, is toch leuk man, en voor die 3250 euro of wat vroeg je ervoor, die mis je ook niet heel erg en zeker niet op de lange termijn. 's Winters schorsen, 's zomers af en toe in je eerste auto rijden hehe. Ik zou het wel weten. En als het over vijf jaar toch niet bevalt alsnog ''wegschoppen'', de E36-series dalen toch niet meer in waarde, hebben hun dieptepunt op dit moment (nja, eigelijk net gehad)
Overigens heb je de ruimte? Anders zou ik de E36 er gewoon bijhouden, is toch leuk man, en voor die 3250 euro of wat vroeg je ervoor, die mis je ook niet heel erg en zeker niet op de lange termijn. 's Winters schorsen, 's zomers af en toe in je eerste auto rijden hehe. Ik zou het wel weten. En als het over vijf jaar toch niet bevalt alsnog ''wegschoppen'', de E36-series dalen toch niet meer in waarde, hebben hun dieptepunt op dit moment (nja, eigelijk net gehad)
Een goed onderhouden nette redelijke OEM E36 met aantoonbare juiste KM stand gaat zn waarde wel houden.
even een vraagje,
rij jij altijd rond met je nummerbord onder de voorruit, of heb je dat aleen bij meetings?
en als je altijd zo rondrijd nooit gezijk gehad van politie?
rij jij altijd rond met je nummerbord onder de voorruit, of heb je dat aleen bij meetings?
en als je altijd zo rondrijd nooit gezijk gehad van politie?
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Ik weet niet of C hem altijd onder de vooruit heeft, maar ik meestal wel
Ik kan de bumperlijst heel snel omwisselen als het nodig is. Gisteren reed ik nog rond met de plaat achter het raam en de politie die ik tegemoet reed kwam niet achter me aan.
Ook had ik de plaat een keer achter de ruit bij een algemene controle; daar wezen ze me er wel op, maar kreeg er geen bekeuring voor.
Als je zorgt dat de rest op orde is zullen ze hier niet heel erg over vallen denk ik.
Hoe dan ook mogen ze er wel voor schrijven als ze willen, dus als je geen risico wilt lopen moet je hem gewoon niet achter je ruit leggen
Het zou bijna een sport worden wie het langste rondrijdt met plaat achter de ruit zonder prent haha
Ik kan de bumperlijst heel snel omwisselen als het nodig is. Gisteren reed ik nog rond met de plaat achter het raam en de politie die ik tegemoet reed kwam niet achter me aan.
Ook had ik de plaat een keer achter de ruit bij een algemene controle; daar wezen ze me er wel op, maar kreeg er geen bekeuring voor.
Als je zorgt dat de rest op orde is zullen ze hier niet heel erg over vallen denk ik.
Hoe dan ook mogen ze er wel voor schrijven als ze willen, dus als je geen risico wilt lopen moet je hem gewoon niet achter je ruit leggen
Het zou bijna een sport worden wie het langste rondrijdt met plaat achter de ruit zonder prent haha
Of met USA style plates... Duurt waarschijnlijk wat langer voor je boete hebt.
USA Style platen zijn ze hier in het dorp niet van gediend. Als ze je zien rijden, heb je gegarandeerd een prent hier..
330d
Heeft Ramon in Limburg duidelijk minder last van
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
ik heb hem eigenlijk altijd achter de voorruit gehad ja,genoeg blauw tegengekomen maar ze zijn meer onder de indruk van de auto haha
Van zondag op maandag wat minder nieuws ( naast dat nederland verloren had) ik kwam maandagochtend beneden en wilde gaan fitnessen. totdat ik eens wat raar zag bij mijn bumper,naar de auto toe wat bleek nu heeft waarschijnlijk iemand er tegen opgefietst en is op de motorkap gevallen,geschaafde bumper en strip en 3 diepe krassen op de motorkap met 2 deukjes.
Kwam even flink *** uit omdat er woensdag ( vandaag dus) voor de auto kwam kijken.
dat is wel allemaal doorgegaan en de auto is nu ook verkocht..
als het meezit kan ik de nieuwe bimmer deze week nog ophalen,ik hou jullie op de hoogte!
Van zondag op maandag wat minder nieuws ( naast dat nederland verloren had) ik kwam maandagochtend beneden en wilde gaan fitnessen. totdat ik eens wat raar zag bij mijn bumper,naar de auto toe wat bleek nu heeft waarschijnlijk iemand er tegen opgefietst en is op de motorkap gevallen,geschaafde bumper en strip en 3 diepe krassen op de motorkap met 2 deukjes.
Kwam even flink *** uit omdat er woensdag ( vandaag dus) voor de auto kwam kijken.
dat is wel allemaal doorgegaan en de auto is nu ook verkocht..
als het meezit kan ik de nieuwe bimmer deze week nog ophalen,ik hou jullie op de hoogte!
///M-power
- Ramon 325 Vanos
Re: 318IS m-style! Verkocht..:( Pag. 47
Jammer dat de'wagen moest gaan
Ben benieuwt hoe de nieuwe wagen eruit ziet
Ben benieuwt hoe de nieuwe wagen eruit ziet
komt de nieuwe eigenaar hier nog een kijkje nemen??
veel succes met je nieuwe bolide C.!
veel succes met je nieuwe bolide C.!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
nice gefeliciteerd met de verkoop
ben benieuwd naar de nieuwe aankoop
ben benieuwd naar de nieuwe aankoop
dat is snel gegaan de verkoop
maarja een dikke bak blijft niet lang te koop voor dat geld
bent benieuwt naar de opvolger