Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Het is niet echt een 'fout' maar ik merk dat wanneer ik een bericht plaats op het forum via de desktop computer deze op de exacte tijd wordt geplaatst en deze ook zo weer geeft. Wanneer ik het forum op de ipad bekijk via Chrome, dan staat alles een uur eerder geplaatst... maar misschien komt dit wel door de ipad?? (en misschien is dit wel een bekent iets) 

- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
Als ik een pb verstuur blijft deze in de postvak uit staan en staat niet tussen de verzonden items.
Doe ik wat fout of hoort dit zo?
Dank voor de info alvast.
Doe ik wat fout of hoort dit zo?
Dank voor de info alvast.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
Dat hoort zo. Wanneer de ontvanger je bericht geopend heeft dat zal ie bij jou bij 'Verzonden items' staan.
Hoe kan het dat ik op 3 na al mijn berichten/reactie kwijt ben? Ook mijn onderschrift en Ava foto waren weg...??
Sorry... Het blijkt dat ik 2 accounts heb... wist ik zelf niet eens..1234Edgar schreef:Hoe kan het dat ik op 3 na al mijn berichten/reactie kwijt ben? Ook mijn onderschrift en Ava foto waren weg...??
Er is nog steeds een probleem dat bepaalde posts niet getoond worden. Dit was een probleem na de migratie dat nog niet opgelost is. De post worden wel degelijk geplaatst maar is niet zichtbaar.Beens1 schreef:Ik had zojuist weer bij het posten van een reactie, dat er niets geplaatst werd.
Dus je tikt een heel verhaal en vervolgens wordt er niets geplaatst. De opnieuw getypte reactie werd overigens wel gewoon geplaatst.
Bv : viewtopic.php?f=123&t=23827&start=15
vergelijk met :
viewtopic.php?f=123&t=23827&start=17
Je zal zien dat er extra posts verchijnen.
De eerste link is de normale, in de tweede is start=15 gewijzigd in start=17
De gebruiker merkt dit op doordat zijn eigen post niet verschijnt maar ook de post erboven verdwijnt.
Dit is reeds eerder door mijzelf en andere vermeld.
525d E61 2007 pre-LCI
Dit topic is blijkbaar waardeloos. Een reactie zou mooi zijn.
Dit is de laatste keer dat ik tijd steek in het opzoeken van een bug.
Blijkbaar hebben jullie er geen probleem mee dat deze fout optreed.
Dit is de laatste keer dat ik tijd steek in het opzoeken van een bug.
Blijkbaar hebben jullie er geen probleem mee dat deze fout optreed.
525d E61 2007 pre-LCI
Degene op het forum die hierover gaat is onlangs op vakantie geweest en zal maandag eigenlijk pas weer beginnen met forum werkzaamheden!
Daarvoor was er veel aandacht voor bimmerfest e.d. en is dit dus even uit het oog verloren!
Ik zal doorgeven dat er naar gekeken wordt!
Mvg,
Danny
Bimmerportal Team
Daarvoor was er veel aandacht voor bimmerfest e.d. en is dit dus even uit het oog verloren!
Ik zal doorgeven dat er naar gekeken wordt!

Mvg,
Danny
Bimmerportal Team
>>>>Showroom E36's<<<<
Bedankt voor het melden Tom, ik ga eens uitzoeken hoe het zit, ik denk dat het te maken heeft met dat het forum een jaar geleden een lastige periode met updaten heeft gekend en hierdoor zijn er een paar topics die bug gevoelig blijven. We kunnen die topics beter opnieuw opstarten en verwijzen naar het nieuwe topic in het oude topic.

Weet niet of hier uberhaupt iets aan te doen is, maar meld het toch maar even.
Soms krijg ik een melding van mijn anti-virus dat er inhoud van Theorangeplayers.nl op de site staat. Dit is dan waarschijnlijk een advertentie. Ik kan hierdoor niet meer die pagina bezoeken.
Grtz,
Soms krijg ik een melding van mijn anti-virus dat er inhoud van Theorangeplayers.nl op de site staat. Dit is dan waarschijnlijk een advertentie. Ik kan hierdoor niet meer die pagina bezoeken.
Grtz,
Dat is dan je eigen schuld
gebruikerspaneel -> foruminstellingen -> zomertijd is in gebruik -> Nee
gebruikerspaneel -> foruminstellingen -> zomertijd is in gebruik -> Nee