Dutchie's E46 330i | Competition driftcar | The end
Re: Dutchie's 330i | Project Drift | NDC groot succes!
Woensdag avond eindelijk weer m'n vriendin kunnen zien!
Ff het nurburgring zand eraf gewassen, alles nagekeken, opgemeten en kijken of er dingen kapot waren.
Alles was nog recht! aangezien er het een en ander verlast was was ik daar toch wel benieuwd naar.
Op de foto niet helemaal goed te zien, maar de spruitstukken waren niet alleen behoorlijk blauw, maar zelfs donkerrood geworden op bepaalde plekken! hoezo wordt warm? awesome!
Wel nog gevonden waar de band nou precies op aan liep, blijkt tegen een soort koker aan te lopen, die open is aan de onderkant, en dus gewoon compleet de band weg hapt hehe.. daar zaten complete stroken rubber in met profiel en alles eraan! nu weet ik ook waarom ik ineens zoveel onderstuur had
Weltrusten!
Ff het nurburgring zand eraf gewassen, alles nagekeken, opgemeten en kijken of er dingen kapot waren.
Alles was nog recht! aangezien er het een en ander verlast was was ik daar toch wel benieuwd naar.
Op de foto niet helemaal goed te zien, maar de spruitstukken waren niet alleen behoorlijk blauw, maar zelfs donkerrood geworden op bepaalde plekken! hoezo wordt warm? awesome!
Wel nog gevonden waar de band nou precies op aan liep, blijkt tegen een soort koker aan te lopen, die open is aan de onderkant, en dus gewoon compleet de band weg hapt hehe.. daar zaten complete stroken rubber in met profiel en alles eraan! nu weet ik ook waarom ik ineens zoveel onderstuur had
Weltrusten!
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Re: Dutchie's 330i | Project Drift | Bimmerfest Preparaties
Mooi man, beter dat alles nog goed is
Idd, alles even nakijken voordat je weer moet. Lijkt me erg vervelend als je op een event panne krijgt.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Juist! want op Bimmerfest mag ie weer wat rondjes
MINI de deur uit.. dus.. een nieuwe daily! Check 'm hier: viewtopic.php?f=164&t=45137&p=580259#p580259
Dat is een zeer leuke daily! Netjes man.
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Thanks man! echt genieten met dat ding.
Originele pagina weer ff bijgewerkt!
Gisteren avond weer verder met de preparaties voor bimmerfest.
Aangezien de kont veel te slap was, heb ik een setje E39 M5 coilovers voor achter te leen gekregen om te testen.
Kwam er uiteraard direct al achter dat de coilover mét veren niet ging passen. Dus de veren eraf alleen de schokbreker eronder:
Eindstand: het past! én damn wat is het stug! met de hand amper in te veren, perfect!
Later deze week nog de bandjes draaien voor de handling course, en het expansievat vervangen, dan aan de poets, en op naar Bimmerfest!
Aangezien de kont veel te slap was, heb ik een setje E39 M5 coilovers voor achter te leen gekregen om te testen.
Kwam er uiteraard direct al achter dat de coilover mét veren niet ging passen. Dus de veren eraf alleen de schokbreker eronder:
Eindstand: het past! én damn wat is het stug! met de hand amper in te veren, perfect!
Later deze week nog de bandjes draaien voor de handling course, en het expansievat vervangen, dan aan de poets, en op naar Bimmerfest!
Wat voor schokbrekers zaten er voorheen onder dan?
e91 325d bj 2008, daily
e46 330ci bj 2002, circuit auto
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=39482
If everything seems under control, you're not going fast enough.
e46 330ci bj 2002, circuit auto
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=39482
If everything seems under control, you're not going fast enough.
TA Technix (met nadruk op nix.. )
Bimmerfest was SUPER VET!
Heerlijk kunnen gummen op het baantje, hoop mensen ontmoet en de auto stond er fantastisch bij!
De auto was een droom, de KW's achter deden het super, de koeling was absoluut niks mis mee, de auto klonk geweldig, liep perfect en zag er gelukkig ook nog goed uit!
enige bummer was de passagiers deur die niet meer open wilde terwijl er een taxi-klant naast zat, dus die moest er dukes of hazzard style uitstappen hehe..
En mezelf ook al gespot op Youtube, vanaf 1:55!
Heerlijk kunnen gummen op het baantje, hoop mensen ontmoet en de auto stond er fantastisch bij!
De auto was een droom, de KW's achter deden het super, de koeling was absoluut niks mis mee, de auto klonk geweldig, liep perfect en zag er gelukkig ook nog goed uit!
enige bummer was de passagiers deur die niet meer open wilde terwijl er een taxi-klant naast zat, dus die moest er dukes of hazzard style uitstappen hehe..
En mezelf ook al gespot op Youtube, vanaf 1:55!
Re: Dutchie's 330i | Project Drift | Bimmerfest was PERFECT!
Thanks man!
Spot net nog een complete video van onze drift demo, had helaas wat up's en down's, maar volgens mij hebben we het publiek goed vermaakt!
Spot net nog een complete video van onze drift demo, had helaas wat up's en down's, maar volgens mij hebben we het publiek goed vermaakt!
Re: Dutchie's 330i | Project Drift | Bimmerfest was PERFECT!
Dat hebben jullie zeker. T zag er zeer spectaculair uit. Dit soort dingen maken zo n dag top. Er is overal wat te zien.