Niels 318ti compact // For sale!
Re: Niels 318ti compact // Zomerset gemonteerd
Welke kleur is dit nou eigenlijk ??
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
NielsE36 schreef:Kleur van de auto is violet-zwart, wat zeker in de volle zon een erg mooie kleur is.

violettschwarz idd 

Vanmiddag druk bezig geweest:
Ik heb de A-stijlen zwart gespoten.
Dit moest eigenlijk al gebeuren na het plaatsen van een zwart hemeltje, maar het was er telkens maar niet van gekomen.
Gelijk maar even de hoedenplank meegenomen, die was na 16 jaar zon er op aardig blauw uitgeslagen!
Ik heb de A-stijlen zwart gespoten.
Dit moest eigenlijk al gebeuren na het plaatsen van een zwart hemeltje, maar het was er telkens maar niet van gekomen.
Gelijk maar even de hoedenplank meegenomen, die was na 16 jaar zon er op aardig blauw uitgeslagen!
Zelfde probleem met hoedeplank hier, welke verf heb je precies gebruikt en beviel die?
Zat nog te twijfelen of textielverf het beste is of dat een 'gewone' spuitbus ook voldoet..

Zat nog te twijfelen of textielverf het beste is of dat een 'gewone' spuitbus ook voldoet..
@judaz: bedankt!
@ touw: Ik heb gewoon een normale spuitbus matte zwarte autolak gebruikt. Merk weet ik zo niet, maar dat kan ik voor je opzoeken. Spuitbus kostte tien euro, en ben best tevreden met het resultaat.
2 opmerkingen: de stof zuigt veel verf op, dus je moet er een paar keer overheen. bus gaat zo goed als leeg.
Als je hoedenplank al beschadigingen heeft zul je die na het spuiten blijven zien.
Heb je veel krassen e.d. dan is bekleden misschien een optie.
@ touw: Ik heb gewoon een normale spuitbus matte zwarte autolak gebruikt. Merk weet ik zo niet, maar dat kan ik voor je opzoeken. Spuitbus kostte tien euro, en ben best tevreden met het resultaat.
2 opmerkingen: de stof zuigt veel verf op, dus je moet er een paar keer overheen. bus gaat zo goed als leeg.
Als je hoedenplank al beschadigingen heeft zul je die na het spuiten blijven zien.
Heb je veel krassen e.d. dan is bekleden misschien een optie.
Gisteren de APK gehad, op de knipperlichtbolletjes na geen probleem!
We kunnen er weer een jaar tegenaan

We kunnen er weer een jaar tegenaan

He Niels,
Leuke zomerset, weer is wat anders..zie je niet vaak!
Mooi dat de auto weer zo door de apk kwam
Leuke zomerset, weer is wat anders..zie je niet vaak!
Mooi dat de auto weer zo door de apk kwam

Re: Niels 318ti compact // nieuwe uitlaat op komst
Er zit weer een update aan te komen:
De huidige uitlaat heeft zijn beste tijd gehad, een uitlaat gescoord op ebay.de
Merk:IMASAF
High Performance Sportauspuff ab Kat
BMW E36 318 TI Compact Bj. 11/94 - 08.00
1 x 76mm Endrohr

De uitlaat heeft de originele pasvorm, dus zou één op één moeten passen.
Over de kwaliteit heb ik goede verhalen gehoord, en voor de prijs kon ik m niet laten liggen.
(Die prijzen van BMW zelf of Eisenmann zijn gewoon niet te betalen.)
Hoop dat die in de loop van komende week binnenkomt.
Oja, ondertussen zijn er ook smoke zij-knippers in gekomen, zal ik ook nog eens een fotootje van plaatsen
De huidige uitlaat heeft zijn beste tijd gehad, een uitlaat gescoord op ebay.de
Merk:IMASAF
High Performance Sportauspuff ab Kat
BMW E36 318 TI Compact Bj. 11/94 - 08.00
1 x 76mm Endrohr

De uitlaat heeft de originele pasvorm, dus zou één op één moeten passen.
Over de kwaliteit heb ik goede verhalen gehoord, en voor de prijs kon ik m niet laten liggen.
(Die prijzen van BMW zelf of Eisenmann zijn gewoon niet te betalen.)
Hoop dat die in de loop van komende week binnenkomt.
Oja, ondertussen zijn er ook smoke zij-knippers in gekomen, zal ik ook nog eens een fotootje van plaatsen

Laatst gewijzigd door NielsE36 op 11 jun 2011, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Niels 318ti compact // Nieuwe uitlaat op komst

Had zelf voor een dubbele pijp gekozen
Benieuwd of het wat is verder
Benieuwd of het wat is verder

moet zeggen een erg nette compact!!
Ben benieuwd naar de foto van je nieuwe uitlaat, ik zoek zelf ook nog een vervanger van mn origineel(wat heeft die uitlaat jou gekost als ik vragen mag?
)
Ben benieuwd naar de foto van je nieuwe uitlaat, ik zoek zelf ook nog een vervanger van mn origineel(wat heeft die uitlaat jou gekost als ik vragen mag?

Ik zou ook voor een dubbele gaan. Ben wel benieuwd hoe dat het eruit gaat zien! 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ook ik ben benieuwd hoe het gaat staan. Enkele uitlaat lijkt mij helemaal geen raar gezicht. 't is toch een 4 cilinder.
Ja ik ben ook benieuwd hoe het gaat staan. De uitlaat heeft de originele bevestigingspunten (en afmetingen) dus zou er normaal op moeten passen.
Een setje dubbele pijpen had ik zelf ook wel mooi gevonden. Maar daar ben ik geen geschikte sets van tegengekomen. Voor een 4-cilinder compact zijn die tamelijk schaars, en zal er vaak het een en ander extra aangepast moeten worden. (Een 323ti compact is al weer een ander verhaal).
Ik had er het extra geld niet voor over, dat besteed ik liever aan wat andere mod's en een enkel eindstuk met een doorsnee van 76 mm gaat er vast ook goed uitzien!
@theodor: Bedankt! Ik zal je een PB sturen...
Een setje dubbele pijpen had ik zelf ook wel mooi gevonden. Maar daar ben ik geen geschikte sets van tegengekomen. Voor een 4-cilinder compact zijn die tamelijk schaars, en zal er vaak het een en ander extra aangepast moeten worden. (Een 323ti compact is al weer een ander verhaal).
Ik had er het extra geld niet voor over, dat besteed ik liever aan wat andere mod's en een enkel eindstuk met een doorsnee van 76 mm gaat er vast ook goed uitzien!
@theodor: Bedankt! Ik zal je een PB sturen...