Maar dit is zeker niet de laatste die we gaan organiseren! Wellicht de volgende met tourrit er aan vast? :>
Tof, dat wist ik niet.. Toch lijkt me het raar, omdat iedereen kan zien dat t gewoon een circuit isB46 schreef:Wat schade betreft gelden dezelfde regels als de openbare weg wat betreft verzekering.
De Ring is tenslotte ook 'openbare weg' in de vorm van een eenrichtingsverkeers 'tolweg'.
Twee posts erboven:ronnyt schreef:ff een vraagje buitenuit.
Weet er iemand of je met een motor / wagen zonder papieren(racemoto dus) op de ring mag rijden indien je betaalt,of moet je voertuig ingeschreven/verzekerd zijn?
Een kameraad van me zou misschien zijn moto achter zijn wagen(BMW natuurlijk) mee willen nemen,om wat rondjes te rijden.
Je dient dus minimaal WA verzekerd te zijnB46 schreef:Wat schade betreft gelden dezelfde regels als de openbare weg wat betreft verzekering.
De Ring is tenslotte ook 'openbare weg' in de vorm van een eenrichtingsverkeers 'tolweg'.
Vergeet echter niet dat eventuele schade aan vangrails wel voor je eigen rekening komt, en die kan hoog oplopen