Arno's 316Ti //M - Nieuwe plaatjes
Re: Arno's 316Ti //M - Nieuwe plaatjes P4
Jep, moet nog ff foto's maken. Maar ik wacht op nog iets hehe.
Haha, mooie sneakpreview, die moet ik onthouden!
Wel propere compact heb je daar! Volledig mijn smaak
BTW, over die veerpootbrug:
Wel propere compact heb je daar! Volledig mijn smaak
BTW, over die veerpootbrug:
Lol, ik heb nog niet eens plaatjes geschoten sinds ik die Hoya filter heb nu ik er zo bij nadenk Auto is nu ook vies
Ahaha, ik had vanmiddag LED-stadslichtjes gestoken icm de kentekenverlichting om te kijken hoe het eruit zou zien. Prima, zo gedaan. FF wachten tot het wat donker werd en toen wezen kijken. Start de motor.... storing op het display. Oke, ik buiten kijken. Ja hoor, branden de knippers ook nog mee, running lights yo! Wist ik veel dat er CAN bus opzat Maar ergens vind ik het ook wel wat hebben
Wellicht dat ik er nog een projectje van maak, is weer eens wat anders als AE (wat me te veel werk is bij een Compact ) Ohja, en de zwarte grill komt er wel weer in hoor
Wellicht dat ik er nog een projectje van maak, is weer eens wat anders als AE (wat me te veel werk is bij een Compact ) Ohja, en de zwarte grill komt er wel weer in hoor
Laatst gewijzigd door Arno S. op 19 jul 2011, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft ook wel wat, maar die vervelende melding op je dash is behoorlijk irritant
Bwaaah, ik zit echt in de twijfel.... ik zit er aan te denken om mn achterste ramen te blinderen maar raak er maar niet over uit Als ik het doe, laat ik ze voor 35% tinten, niet te donker dus. Maar als ik dan weer andere auto's zie denk ik nee, bah. Ik weet niet, het is ergens zo sjonnie? maar iets van zonneschermen heb je niet voor de Comp dus tja...
Ik zou het zelf alleen rondom doen.. Maar dan krijg je weer een hoop gezeik, dus ik zou het zelf helemaal laten.
Je hebt nu echt een mooie auto, en met donkere achterramen accentueer je de kleine achterkant en dan wordt het weer ''een mini-bmw'' (dat zeggen dan de mensen in een golf 4 enzo, maar je weet hoe het gaat)
Je hebt nu echt een mooie auto, en met donkere achterramen accentueer je de kleine achterkant en dan wordt het weer ''een mini-bmw'' (dat zeggen dan de mensen in een golf 4 enzo, maar je weet hoe het gaat)
It has been done Plaatjes komen soon.
Re: Arno's 316Ti //M - Nieuwe plaatjes P6
Tanks, heb voor 35% gekozen, de meest lichte folie. Ben ik alleen nog vergeten een plaatje van de vpb te maken onder kap
Ja je bekijkt het sowieso meestal door 2 ramen, en dan oogt het ook al donkerder, en dan heb je een mooie overgang. Maar moet je voor te blinderen een hoop interieuronderdelen verwijderen?
Staat 'm goed Hij ziet er verder erg netjes verzorgd uit!
Mooie compact Arno, ben zelf nog n rookie mbt BMW noviteitjes, daarom ff vraagje; die Navi, is dat origineel te koop zo, of beter, zat er bij jou al in?
Ik ken ze alleen op de plaats net boven het DSC knopje.
Nog veel mooie km's gewenst met de Beierse..
Ik ken ze alleen op de plaats net boven het DSC knopje.
Nog veel mooie km's gewenst met de Beierse..