E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
komt goed uit. kan altijd wel wat gebruiken
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: E61 535D van Z3MRunner
Hij kan 'm inderdaad nog in de komende weken kort rijden. Dan heb ik binnenkort uitverkoop. ;D
Re: E61 535D van Z3MRunner
Hoop het niet want ik wil graag die interieur lijsten ruilen nu ze nog heel zijn
Re: E61 535D van Z3MRunner
Haha, ik zal zeggen dat die de lijsten heel moet laten.
- GenuinePaul
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 30 jan 2011, 11:45
Re: E61 535D van Z3MRunner
Wow z3mrunner!
Zoals suyker zegt. Ik ben er zeker jaloers op. Super mooi stuur met stuurverwarming nog wel!
Hadden ze er niet toevallig 2 liggen ?
Nah moet toch even wachten eerst mijn gateway 500 inbouwen en dan weer rustig aan naar volgende mod.
In ieder geval super gaaf! Succes met inbouwen! En als je er nog een tegenkomt je weet wie je moet roepen haha thnx
Groetz
Zoals suyker zegt. Ik ben er zeker jaloers op. Super mooi stuur met stuurverwarming nog wel!
Hadden ze er niet toevallig 2 liggen ?
Nah moet toch even wachten eerst mijn gateway 500 inbouwen en dan weer rustig aan naar volgende mod.
In ieder geval super gaaf! Succes met inbouwen! En als je er nog een tegenkomt je weet wie je moet roepen haha thnx
Groetz
Driving an BMW makes you smile everyday!
Re: E61 535D van Z3MRunner
Als ik er nog een tegen kom, laat ik het zeker weten. Ook als ik er een tegen kom zonder verwarming. Dan kan die misschien verwisseld worden. Verwarming zit er bij mij toch niet op.
Filmpje:
Dit stuur schijnt werkend gemaakt te zijn door: Laarman en Den Ham
Filmpje:
Dit stuur schijnt werkend gemaakt te zijn door: Laarman en Den Ham
Re: E61 535D van Z3MRunner
Dat moet ook gewoon kunnen lijkt me, op een E46 was het ook mogelijk:!..
Iemand die er handig mee doet het vast "zo" "ff"..
Iemand die er handig mee doet het vast "zo" "ff"..
Re: E61 535D van Z3MRunner
Blijft natuurlijk een bejaardenauto, zo'n taxi.
Re: E61 535D van Z3MRunner
Zo, binnen het kader: had je niets anders te doen zo vroeg op de ochtend?:
Toch maar weer iets besteld voor de verzameling: Swirl flap vervangers.
Toch maar weer iets besteld voor de verzameling: Swirl flap vervangers.
Re: E61 535D van Z3MRunner
Nee, waarschijnlijk niet. Auto heeft toch binnenkort APK en beurt nodig. Ik denk dat ik het dan maar gelijk laat doen. Heb het op het werk ook iets te druk. Is volgens mij een simpele klus.
Re: E61 535D van Z3MRunner
Je kan ze dus ook vervangen?
Dat is waarschijnlijk wel een iets goedkoper alternatief.
Maar waarschijnlijk laat ik gewoon heel het inlaatspruitstuk vervangen. Dan is tenminste alles nieuw wat zeer aangeraden werd bij de specialist.
Dat is waarschijnlijk wel een iets goedkoper alternatief.
Maar waarschijnlijk laat ik gewoon heel het inlaatspruitstuk vervangen. Dan is tenminste alles nieuw wat zeer aangeraden werd bij de specialist.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: E61 535D van Z3MRunner
Swirl flaps vervangen is inderdaad goedkoper dan het gehele inlaatspruitstuk vervangen, maar ik moet je wel waarschuwen dat de levensduur van de inlaatspruitstuk van een 535d sowieso niet echt superlang is.
Ik heb bij mijn wagen bij 125k het inlaatspruitstuk laten vervangen en dat bleek ook gewoon echt nodig te zijn, niet eens zozeer omdat de swirl flaps los zaten o.i.d., maar gewoon omdat de boel al behoorlijk aan het 'lekken' was.
Je loopt nu dus het risico dat je de swirl flaps gaat vervangen, maar dat je over bv. 20 of 30k alsnog het gehele uitlaatspruitstuk moet gaan vervangen. Alhoewel je er voor die € 150,- (incl. montage) natuurlijk ook weer niet echt een buil aan kan vallen.
En mocht bij het monteren van de plaatjes blijken dat het inlaatspruitstuk al 'op' is, dan kan je hem natuurlijk altijd nog helemaal laten vervangen en de plaatjes weer proberen te slijten op marktplaats o.i.d..
Ik heb bij mijn wagen bij 125k het inlaatspruitstuk laten vervangen en dat bleek ook gewoon echt nodig te zijn, niet eens zozeer omdat de swirl flaps los zaten o.i.d., maar gewoon omdat de boel al behoorlijk aan het 'lekken' was.
Je loopt nu dus het risico dat je de swirl flaps gaat vervangen, maar dat je over bv. 20 of 30k alsnog het gehele uitlaatspruitstuk moet gaan vervangen. Alhoewel je er voor die € 150,- (incl. montage) natuurlijk ook weer niet echt een buil aan kan vallen.
En mocht bij het monteren van de plaatjes blijken dat het inlaatspruitstuk al 'op' is, dan kan je hem natuurlijk altijd nog helemaal laten vervangen en de plaatjes weer proberen te slijten op marktplaats o.i.d..
Re: E61 535D van Z3MRunner
OK, check. Thnks. Mijn type spruitstuk is al van het nieuwe type. Maar ik ga geen enkel risico lopen met die swirl flaps omdat ze op een ander forum er ook met de versterkte versie zijn uitgeklapt. Klein risico natuurlijk maar voor deze paar euries sloop ik ze bij een nieuw spruitstuk er ook direct uit.
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: E61 535D van Z3MRunner
Precies, mijn swirl flaps heb ik zelf verwijderd.
Mijn 530d was ook net voorzien van een nieuw spruitstuk op maar voor dat kleine beetje werk kan het me straks een hele hoop werk en kosten schelen mochten ze toch loskomen.
Mijn 530d was ook net voorzien van een nieuw spruitstuk op maar voor dat kleine beetje werk kan het me straks een hele hoop werk en kosten schelen mochten ze toch loskomen.