Velgen polijsten
Re: Velgen polijsten
Ik heb echt heel lang met 2000 lopen doorschuren maar blijf hetzelfde.
En met die andere velg ben ik ook gewoon bij 240 begonnen tot 2000 en daar zijn geen doffe plekken ontstaan.
Waar kan ik dat scotch halen? En moet dat ook nat, en hoe fijn is dat?
En met die andere velg ben ik ook gewoon bij 240 begonnen tot 2000 en daar zijn geen doffe plekken ontstaan.
Waar kan ik dat scotch halen? En moet dat ook nat, en hoe fijn is dat?
M, the Most Powerful Letter in the World!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
scotch kan je meestal wel bij de bouwmarkt krijgen.
Soms zijn alleen imitatie's verkrijgbaar.
Soms zijn alleen imitatie's verkrijgbaar.
beter nat, werkt lekkerder, maar kan ook droog.
je kan niet echt vergelijken met schuurpapier, maar met een soort schuursponsachtige werking.
deze zijn ook te verkrijgen in en de betere autolakken winkels.
Ik zou echt daar eens langs gaan of bij een schadereparateur, er zijn zoveel middelen waar je zelf het bestaan nog niet eens vanaf weet.
je kan niet echt vergelijken met schuurpapier, maar met een soort schuursponsachtige werking.
deze zijn ook te verkrijgen in en de betere autolakken winkels.
Ik zou echt daar eens langs gaan of bij een schadereparateur, er zijn zoveel middelen waar je zelf het bestaan nog niet eens vanaf weet.
Okeee. Zijn er nog verschillen in die scotch dingen, grof/fijn? Of kan ik gewoon 1 kopen.
Volgens mij alleen fijn. Scotch komt van een rol af. En nat werkt scotch het lekkerst.
En ik kan alleen maar meegaan in het advies van Fabian, ga eens langs bij een autolakhandelaar. Die kan je nog beter helpen. En die kan je waarschijnlijk nog beter advies geven dan wij. Neem dan ook 1 velg mee als voorbeeld.
En ik kan alleen maar meegaan in het advies van Fabian, ga eens langs bij een autolakhandelaar. Die kan je nog beter helpen. En die kan je waarschijnlijk nog beter advies geven dan wij. Neem dan ook 1 velg mee als voorbeeld.
Hier in de buurt heb je geen autolak handelaar. Ik heb een scotch bij de praxis gehaald hoop dat het de goeie is. Ze hadden er maar 1 van 3M. Dat is deze.

Laatst gewijzigd door Farl op 03 feb 2011, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote naar voorgaand bericht verwijderd. Zie forumregels.
Reden: Quote naar voorgaand bericht verwijderd. Zie forumregels.
ik ken Scotch Brite in 3 uitvoeringen, bruin en paars (droog gebruik) en groen (aqua =nat gebruik)
groen is fijner van structuur t.o.v. bruin, paars is de grove variant. allen van de rol. (op het werk)
groen is fijner van structuur t.o.v. bruin, paars is de grove variant. allen van de rol. (op het werk)

Oke. Dan kan ik eindelijk morgen weer verder met de velgen. Dit moet dan fijner al 2000 zijn ga ik vanuit?
Netjes man! Glimt al lekker. Wou dit ook mijn evo's doen toendertijd.
percentage spiermassa ook toegenomen?
percentage spiermassa ook toegenomen?

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- tattoodennis
- Contacteer:
ik heb het vroeger ook gedaan, met mijn Porsche velgen voor mijn VW MK2 VR6. Ben dagen bezig geweest, heb ze uiteindelijk naar een bedrijfje in Hilversum gebracht, dag erna helemaal perfect.
Foto:

Foto:

BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
Jah hier heeft echt veel werk in gezeten. Ik ga het denk polijsten met de boormachine om de kleine krasjes eruit te krijgen, en daarna nog met belgom.
ziet er mooi uitM535I schreef:
kan wel zeggen ,ga zo door maar je bent bijna klaar
waarom niet met een roterende polijstmachine, met polijst pasta, dan haal je de krassen ook weg vanaf polijstpapier 1200 lukt dat al, alhoewel die van jou wel extreem mooi glimmen.