E36 Hellrot - Winterslaap!
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Nieuwe update:04-04(P.6)
jep, maar dat zeg je natuurlijk precies goed, NOG
binnekort de trekhaak eronderuit slopen, M difusor erop, en de achterlichten omgooien, zal het eerste zijn wat nu op onze wishlist staat
binnekort de trekhaak eronderuit slopen, M difusor erop, en de achterlichten omgooien, zal het eerste zijn wat nu op onze wishlist staat
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Nieuwe update:04-04(P.6)
Goed bezig, zo'n knobbel eraf halen doet altijd veel goed...helemaal op een coupe...dan moet ie er gewoon af
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Nieuwe update:04-05(P.6)
die mening deel ik met je idd, hij stoort ons met de dag meer...
ohja kleine mod zonder foto's! auto begon wat te piepen en kraken met sturen aan 1 kant, even nagekeken, stabilisatoren waren aan vervangen nu, hij stuurt nu ook gelijk weer een stuk lekkerder!
ohja kleine mod zonder foto's! auto begon wat te piepen en kraken met sturen aan 1 kant, even nagekeken, stabilisatoren waren aan vervangen nu, hij stuurt nu ook gelijk weer een stuk lekkerder!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Nieuwe update:04-05(P.6)
Staat er mooi bij! Hij moet alleen lager
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Nieuwe update:06-05(P.6)
Je hebt mij nu al op twee goede ideeen gebracht! Smoke knipperlichten en smoke mistlampen! Dankjewel!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Nieuwe update:06-05(P.6)
hahaha! geen probleem joey! voor nog meer ideetjes je weet me te vinden!
tis vaak baas boven baas bij ons in de straat, even op de foto met de overbuurman!
tis vaak baas boven baas bij ons in de straat, even op de foto met de overbuurman!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Paar Foto's:08-05(P.6)
Dat is zeker een baas
- Spoiler: Laat zien
I NEED A HORSE!
-thor-
-thor-
Als hm zo plat legt , met standaard voorbumper erg plat =
hmm M pakketje zit toch eigenlijk ook wel op het verlanglijstje hoor!
misschien ook even leuk om te delen hier,
tijdje terug, toen we aan het kijken waren voor de huidige e36 kwamen we met toeval de ouwe e34 van mn vader tegen, stond weer te koop, ook nog even in het echt gezien en stond er nog steeds redelijk netjes bij! meer als 3,5 ton op de teller maar dat was er niet aan af te zien! we hadden hem zo terug willen kopen!
enigste wat er in de tijd na ons veranderd is is de trekhaak, die hadden wij er niet onder!
de e36 staat even op een laag pitje, mn vader is vorige week geopereerd, en de gezondheid gaat uiteraard voor! dus hopelijk over een tijdje weer wat updates!
misschien ook even leuk om te delen hier,
tijdje terug, toen we aan het kijken waren voor de huidige e36 kwamen we met toeval de ouwe e34 van mn vader tegen, stond weer te koop, ook nog even in het echt gezien en stond er nog steeds redelijk netjes bij! meer als 3,5 ton op de teller maar dat was er niet aan af te zien! we hadden hem zo terug willen kopen!
enigste wat er in de tijd na ons veranderd is is de trekhaak, die hadden wij er niet onder!
de e36 staat even op een laag pitje, mn vader is vorige week geopereerd, en de gezondheid gaat uiteraard voor! dus hopelijk over een tijdje weer wat updates!
>>>>Showroom E36's<<<<
die velgen die daaronder zitten wil ik hebben!!!
E36 sedan Avusblau
Knap, je coupé ziet er goed uit! Die E34 is ook tof, spijtig dat die weggegaan is.
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
nette coupe zo hoor, maar kan me niet herinneren dat ik deze een x heb gezien in BoZ. Maar ik hou m'n ogen open
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update:P.6 (27-07)
Ziet er netjes uit! , (alleen nog even die knobbel achterop weg halen)
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update:P.6 (27-07)
Staat hem heel goed! Gaat er echt op vooruit deze wagen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..