1986 325i Sedan tracktool
Re: 1986 325i Sedan tracktool
De auto is in de basis nou eenmaal een groene 4 deurs, dat doet qua uiterlijk idd niet echt aan een racer denken.
Maar dat komt wel goed, we gaan rustig aan verder met modden
Maar dat komt wel goed, we gaan rustig aan verder met modden
www. M3 register .nl
Gas op die zuigers!!!
Toch niet dezen toevallig ??B46 schreef:Ja, die reden achter elkaar. Erg gaaf..!
Nee, volgens mij gewoon "standaard" GTS'en... weet ik eigenlijk wel zeker, voor zover je van standaard kunt spreken natuurlijk
Geluid is écht vet, zie filmpje
Zit er aan te denken om van de winter een ander blok in te bouwen voor volgend seizoen, dan is het een ander verhaal....
Geluid is écht vet, zie filmpje
Meer koeling heeft het M20 blok nu eigenlijk niet eens nodig, zelfs bij circuit gebruik blijft de temperatuur gewoon netjes.froxbeer schreef:Misschien ook de verstralers eruit, extra koeling van maken?
Zit er aan te denken om van de winter een ander blok in te bouwen voor volgend seizoen, dan is het een ander verhaal....
www. M3 register .nl
Maar extra koeling is wel zeer prettig voor de remmen.
Ik had bij mijn E30 de mistlampen eruit en daar 2 buizen door naar de remmen. Dat scheelt toch behoorlijk.
Maar op bijvoorbeeld Zolder hadden mijn remmen het veel zwaarder als op de Nurburgring. Daar hebben ze iedere keer iets langer de tijd om weer af te koelen.
Blijft echt super om met zo'n E30 ringtool over de ring te racen. Denk er echt nog vaak aan terug.
Ik had bij mijn E30 de mistlampen eruit en daar 2 buizen door naar de remmen. Dat scheelt toch behoorlijk.
Maar op bijvoorbeeld Zolder hadden mijn remmen het veel zwaarder als op de Nurburgring. Daar hebben ze iedere keer iets langer de tijd om weer af te koelen.
Blijft echt super om met zo'n E30 ringtool over de ring te racen. Denk er echt nog vaak aan terug.
E30 6 cilinders hebben toch al remkoeling in de voorbumper zitten?
Ik vind het ook geweldig om te zien hoe die e30 worden omgebouwd tot race bolides..
Maar aan de ene kant vind ik het ook best jammer.. Ik zie de modellen ook graag op de openbare weg rijden, zonder het rolkooi en ''race'' gebeuren..
Maar aan de ene kant vind ik het ook best jammer.. Ik zie de modellen ook graag op de openbare weg rijden, zonder het rolkooi en ''race'' gebeuren..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
B46 heeft er ook nog voor op de openbare weg
Update
Andere stoel gekocht. Van Momo met carbon schaal, ding weegt niks.
Zijbevestiging van Sparco zit erbij, op een E30 verschuifbaar frame. Ideaal.
Het is geen nieuwe stoel meer, maar wel plug&play en budget-vriendelijk
Andere stoel gekocht. Van Momo met carbon schaal, ding weegt niks.
Zijbevestiging van Sparco zit erbij, op een E30 verschuifbaar frame. Ideaal.
Het is geen nieuwe stoel meer, maar wel plug&play en budget-vriendelijk
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ziet er bikkelhard uit
Super..!
En ziet er toch nog aardig netjes uit!
En ziet er toch nog aardig netjes uit!
Vet stoeltje! NIet de goedkoopste die MomoCorse's